Plussa vai ei?

Meemis,en oo saanu sen tummempaa,tiirailemalla näkyy. Teen seuraavan vasta ensvkon puolessa välissä. Tuntemuksia kyllä on. Esim. Viime yönä heräsin todella rajuun hetkelliseen huonoon oloon,nousin istumaan ja olin valmis menemään oksentamaan mutta se meniki ohi n. 10 minuutissa. Aamulla oli pääkipeä,huimas,oli jotenki outo-ontto olo,alaselkää särkeny todella rajusti to asti. Sit yks päivä tuli,(oiskoha ollu torstaina) vähä verta(siis todella vähä,n.pieni "kasa") housuun ja sen jälkeen ei oo tullu mitään(kiinnittyminenkö?)..

sallahaa,r-testit näyttää negaa kaikki,teen erimerkkisillä mutta puolestaan o-testit näyttää plussaa,on näyttäny viime tiistaista lähtien,en tiiä miksi :o oireitakaan juurikaan ei enää ole,ainoa että alaselkä oireita ollu,mm. Viimeyönä särki ja jomotti niin etten meinannu saaha nukutuks ja aamulla sama että meinas itku päästä kun niin sattu..voi johtua muustakin kyllä.. testaan seuraavan kerran vasta La tai Su.

Kirppu malttia vaan, toivottavasti selviää pian suuntaan tai toiseen mitä on meneillään!

14471044.t.jpg
gDOYRj

Apteekin oma joka tehty n. 4h heräämisen jälkeen http://aijaa.com/gDOYRj

ja aamun pc. Viivanpaikat?http://aijaa.com/F5W8pP

Muokattu viimeksi:
Vavec.haalea toinen viiva siellä näkyy et uutta testiä vaan ylihuomenna.. Toivottavasti lähtee vahvistumaan, tsemppiä :)

Huomenta tulosten analysointi -ketjuun!
Täällä olen ovulaatiota metsästänyt noin 2 kuukautta ja jälleen jännän äärellä. Testailin ensimmäistä kertaa RFSU:n testeillä ja eiliseen iltaan sain jo lupaavan tuloksen (yön aikana tikku haalistunut jonkin verran).
Tein ovistestin tänään (sääntöjen vastaisesti) ekasta pisusta ja tulokset RFSU=sama kuin eilen illalla ja Raskauskeijun One-Stepillä selkeä positiivinen. Lämmöt ei oo vielä noussut aamun mittauksessa, tsekataan huomenna vielä.
ImageUploadedByVau Foorumi1508472275.491017.jpg

Että melko eri näköistä tulosta nuo antaa ainakin mulle. Ehkä olisin jo eilen saanut One-Stepillä o+, kuka tietää.
Katjusha kiertoa odotellessa.

Muokattu viimeksi:
Ollako vai eikö olla?!? Ylempi on pc, tuli punainen viiva jo testiajalla..mutta sitten tein ton alemman OneStep herkän puikon..kuvaan en saa näkymään mitään :mad: mutta kuivuttua tuli hyvin hyvin haalea toinen viiva/haamu tms näkyviin..Oviksesta mulla ei ole varmuutta, mutta veikkaisin dpo 13..

Liitteet

• 20171020_071148.jpg
    20171020_071148.jpg
    667.6 KB · Katsottu: 478
Onnea Embo!
Waterlily, oih mikä plussa, onnea! Älä vällää tuosta erikoisherkästä, ei niistä oikein kukaan tykkää, monet saa muilla testeillä selkeämpiä tuloksia - niinkuin sinäkin :)

Ollako vai eikö olla?!? Ylempi on pc, tuli punainen viiva jo testiajalla..mutta sitten tein ton alemman OneStep herkän puikon..kuvaan en saa näkymään mitään :mad: mutta kuivuttua tuli hyvin hyvin haalea toinen viiva/haamu tms näkyviin..Oviksesta mulla ei ole varmuutta, mutta veikkaisin dpo 13..

On tuo pc luotettavampi kun nuo herkät puikot. Raskaana olet, onnea! :)

Kiitos ihanat :) ehkä mä uskallan sitten luottaa tuohon pc:n tulokseen...Tulipahan ainakin todistettua, että ei kannata kenenkään tilata noita One step testejä! Mukamas herkkiä.. :mad: Viikonloppu ollaan reissussa, joten seuraavan kerran pääsen testaamaan maanantaina..Yksi pc löytyy vielä kaapista ja täytyy käydä vielä apteekista hakemassa joku muu merkki :)

Takaisin