Plussa vai ei?

Ois jo aikakin :)
Mulla on nii seilannu eestaas tuo vahvuus viime pe jälkeen(kierukan poiston jälkeen) että ei oo järkee kohta seilaamisessa ollenkaan :D jospa se nyt olis,loppu vaa o-testit ettei enää pysty testaa ennenku uudet tulee loppuviikosta. Mutta nyt siis ois oireita,haluttaminen,alavatsa/selkä kipua.. onneks on varuiks pupuiltu ennakkoon ja tänään jatkukoon..

Viivalaseilla taidan katsella itse, mutta.... näkeekö kukaan mitään haamun haamua?

Eilen oli ihan puhdas nega. Nyt muka 98 asteen kulmassa näen jotain. :wacky:

Avasin testin, kun varjo tulee aina tohon testi-ikkunaan ja muka näin jotain mielenkiintoista:facepalm:

Liitteet

• 20171011_131243.jpg
    20171011_131243.jpg
    518.1 KB · Katsottu: 488
Kirppu kyllä on jo plussa ;)

MaLinn, hirmu moni on saanut noihin apteekin ultriin epämääräisiä viivoja.. tekisin jonkun muun merkin. Näkyy viiva mutta näyttää harmaalta viivanpaikalta ja noissa se on ollut tosi rajustikin nähtävillä. Itse olen saanut monesti samantapaisen ilman raskautts :/ Voi toki olla alkava plussakin. Toivottavasti sulla kääntyisi plussaksi :) tsemppiä!

Kiitos Unicorn! Samaa oon kuullut itsekin! Siksi oon aika skeptinen...Jotain siinä kuitenkin näkyy ja ihan testi ajan sisällä. :joyful:

Testasin aamupissasta Sofi liuskatestin 25 mIU/ml. Siinäkin muka näin jonkun varjon. Piti sit äkäseen ajella apteekkiin ja kokeilla hiukan herkemmällä mallilla.

Jännittävää... katellaan miten etenee.

Kokemusta nimittäin täälläkin aikoinaan tulleesta varhaisesta keskenmenosta/kemiallisesta.

Tsemppiä muidenkin testeihin ja piinailuun:Heartbigred:Heartred!!

MaLinn mie kyllä näen viivan [emoji4]
Mun haamuviivasta tulikin sitten kovat vuodot :( se on vaan jatkettava yritystä.

Oli haamu tai selkeä plussa. Raskaus alussa tai pitkällä, on se menetys ja pettymys ihan hirveää!

Itsekin täällä sormet ristissä, että viiva vahvistuis ja mahdollisesti kaikki menis muutenkin hyvin. Pelko varjostaa koko ajan. Ekaksi toivoo, että tulis edes joku varjo ja sen jälkeen pelkää, ettei kukaan vie sitä pois. Raskaudetkin on mennyt aina pieni pelko takaraivossa.

Toivottavasti Marsuli kroppasi palautuu pian ja saat voimia uuteen yritykseen. :Heartbigred

MaLinn Hyvä juttu että muutkin nyt näkee sen ja toteaa o-plussaksi. Nyt vaan pupuilua loppuviikko ;)
Tee uutta testiä vaikka huomenna josko näyttäs yhtään paremmalta! <3

Näättekö mitää? Oletan että oli La eka ovis jolloin tunsin oireetkin ja näin ollen olisi tärpänny sillo.

Liitteet

• 1507902188755.jpg
    1507902188755.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 381
Takaisin