Plussa vai ei?

Kyllä sulla ihan varmasti ovis on tuloillaan/ meneillään kun kerta joka kerta tummuu viiva! :) mullakin on ihan tihrustettavia hailakoita muu aika kuukaudesta :)

Joo-o, eipä noista tiiä. Pitää itsekin alkaa vähän aamulämpöjä seurailemaan lisäksi.
No, epätoivoinen ovulaatio-oireinen testasi, eikä näy vielä(kään) toivottua tulosta. Huomenna viel testailen.
ImageUploadedByVau Foorumi1507481276.498258.jpg

Lisäksi mulla on burana-kuuri ollut päällä, että menikö sitten senkin vuoksi persiilleen. En tajua, miten mun silmään ei aiemmin ole tullut tieto, että huonompi juttu hedelmällisyyden kannalta. Mutta jospa en ota huomisesta eteenpäin, jos vain LH-plussa tulis.
Tsempit plussien metsästäjille!

Meemis; tätä just meinaankin että joko se on jo päällä tai ainaki tulossa lähipäivinä. Ovis limoja en bongaa koska verta tulee kierukan poiston takia.

Tän illan vika testi.. eli nyt on haalea.. oisko tuo aiempi ollu se o+?

Liitteet

• 1507484979253.jpg
    1507484979253.jpg
    74.1 KB · Katsottu: 398
Minusta mikään ei ole ollut vielä ovi plussa. Viivat voi tummua ja vaaleta miten sattuu kierrossa ja ainoastaan selkeästi yhtä tumma tai yleensä tummempi testiviiva on merkityksellinen :/

Aamulla ja illalla ovistestit (ainakin suurin osa) näyttää yleensä vaaleempaa, päiväpissasta todellisin tulos (näin oon lukenu ja itsekin kokenut). Kirppu, sinuna testasin kahdesti päivässä, kerran aamulla ja kerran päivällä. Kyllä sen oviksen saa silleen tikkuun, ei se LH-huippu niin nopee oo, että sen missais vaikka testais kerrankin päivässä :)

Kirppu sä varmasti itse tiedät parhaiten koska sulla on plussa jos tiedät mikä on se vahvin viiva mikä sulle tulee. :)
Mulla on tosi vahva viiva plussan aikaan, joten en voi vastata muutaku omasta puolesta. Jos nuo ovis viivojen vahvuudet on noinkin yksilöllisiä, niin vaikea sanoa mitään kun ei voi omaansa verrata toisen tulokseen.

Mulla ei vaan aina tuu ovis viiva tummaksi ja silti on ovis. Ei kaikilla mene samanlailla.

Mulla on selkeät oireet, kun on ovis ja sen oikeasti tunnistaa. Ovistesteissä viiva on tumma mutta ei ihan niin tumma kuin kontrolliviiva eikä se tummemmaksi muutu vaikka testaan 12 h välein. Joten kaikilla ei tule niin vahvaa viivaa :) Ja mä tunnistan sen huipun kivusta joten tiedän kyllä milloin ovis on...

sailamaria: juurikin näin mutta mulla ei joka kuukausi edes oireitakaan ole. Tosin,kun laitoin tänne noita ovistikku kuvia niin sillo oli jotain tuntemusta.. mutta kun en nyt ota selvää niin parasta ku puuhailee illottain niin kauan kuin r-testiin tulee kaksi viivaa :)

Ajattelin tänne tulla päivittämään, että mun haamu ei vahvistunut ja eilen alkoi menkat ja kp1. :( Mikälie ollut syynä haamuiluun.

Noh, uutta yritystä kohti! :) :cool:

Voi kurjuus NannaRii_ :(
Suosittelen vaihtamaan punaviivaisiin testeihin. Muistelisin, että noi missä siniset viivat, antaa aika helposti vääriä plussia ja on haukuttu paljon.
Tsemppiä uuteen kiertoon<3

Moikkis!

Täällä yks himo tikkuun pissaaja ja muutenkin hätähousu.

Ovulaatiotestiin tuli eka plussa viikko sitten pe iltana ja seuraavana päivänä la heti aamusta hyppäs testiviiva silmille. Onko ovulaatio ollut todennäköisesti siis lauantaina vai sunnuntaina?

Tänään aamupissasta testasin r-testin ehkä dpo9 apteekin herkällä 10- testillä. Ja negaa näyttää...

Jos olis niin ihanasti asiat, että olis tärpännyt, niin kuuluisko sen jo YLEENSÄ tässä kiertovaiheessa näkyä, edes haamu? Onko peli jo menetetty?

Kiitos vastauksista kanssaeläjät? :Heartbigred

MaLinn: Ei kuulu näkyä, mutta voi. Kyllä se useimmin näkyy vasta kuukautisten alkamispäivänä. Jos pe sait testiin plussan, niin laskisin ovulaatiopäiväksi lauantain. :) T. Toinen himotikuttaja (huomenna ehkä dpo10 ja testailu alkakoon)

Kiitos Vaiana!! Niin itsekin järkeilin, mutta tuntuu niin epätoivoiselta odottaa. En ole aiemmin testannut noilla herkillä testeillä ja jotenkin vaan järki sanoo, että 10 on niin herkkä, että sen kuuluis reagoida tyyliin heti kiinnittymisen jälkeen. :sorry:

Omat toiveeni heräsivät vetisestä valkovuodosta, jota on jatkunut nyt viikonlopusta lähtien... nää on näitä. Ehkä testaan huomenna uudestaan:p ja ylihuomenna jajaja...lopetan viimeistään, jos/kun menkat alkaa.

Taidetaan mennä Vaianan kanssa muutenkin aikkasen käsi kädessä tän kierron kanssa, että katotaan kumpi plussaa tällä viikolla ensin:angelic: plussatuulia sinnekin! +++

Millä testillä meinasit huomenna testata?

Joo samaistun tohon malttamattomuuteen. Testit polttelee kaapissa :D Mullakin oireena runsas valkovuoto! Jännittää, vaikka olen melko varma ettei ole vielä tärpännyt.
Testaan raskauskeijulta tilatuilla 10ml/iu liuskoilla :D kaapissa myös digitesti, mutta se on vasta sitten varmistuksesksi.

Kivaa kun on samoilla päivillä piinailijoita!
Tsemppiä ja plussatuulia sinulle myös!
++++++ :)

NannaRii, pahoittelut :(
On voinut olla oikea plussa, mutta tullut varhainen keskenmeno.. on voinut olla viallinen clearblue , niitä on paljon näkynyt näissä ryhmissä... on voinut olla kemiallinen kiinnittymisyritys... näitä voi vain arvailla. Tsemppiä uuteen kiertoon :)

MaLinn, ei kuulu näyttää mutta voi :) toivoa on niin kauan kunnes kk alkaa ja joskus vielä senkin jälkeen ;) tsemppiä piinailuun! Älä lannistu :)

Takaisin