Plussa vai ei?

Kirppu, kuva testistä on ainakin väärin päin eikä testiviiva oo lähellekkään kontrolliviivan vahvuinen, joten ei ole ovis vielä hetkeen. Kierukan poisto voi itsessään aiheuttaa tiputtelua.

sallahaa joo niin on väärinpäin,hoksasin vasta kun olin tänne sen laittanu.
Joo tiedän että kierukan poisto aiheuttaa vuotoa.

Juu samoilla linjoilla, eli ei ovista vielä näytä. Tsemppiä oviksen metsästykseen :)

Testasin äsken ja sain tämmöisen. Kuvittelenko haamuviivan vai onko siinä jotain? Mies sanoi, että selvä negatiivinen.

Tämä on meillä vasta yk1 (että oikeasti yritetään) eli ei oo kauheasti kokemusta testien tms kanssa. Nyt dpo14 (todennäköisesti). :rolleyes:

JVJgyX

http://aijaa.com/JVJgyX

Ps. En tiedä miksei kuva (ainakaan mulle) näy vaikka laitoin mielestäni kuten piti, yllä kuitenkin suora linkkikin.

Muokattu viimeksi:
Iik, jännää! Teen varmaan uuden testin parin päivän päästä ni ehkä mieskin sitten uskoo. :eek: :rolleyes:

Kirppu, ei se vieläkään taida olla. Varmasti lähipäivinä! (Tietty kaikilla..kuten minulla.. ei välttämättä tulekaan sitä megatummaa viivaa). :)

NannaRii_, toivotaan viivalle vahvistumista, niin mieskin uskoo ;)

Vaiana se on totta kyllä,joskus mulle on tullu megavahva mutta ei läheskää aina. Yleensä jos ovista ei oo lähitiedossakaan niin on kirjaimellisesti haalea ja oikeastaan aika väritön.

Ylempi aamun ja alempi äsken.. omaan silmään ainakin vahvistuu vai onko vain luuloa :D

Liitteet

• 1507459465893.jpg
    1507459465893.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 341
Meemis: mukava kuulla että säkin se näät ettei mulla oo viivalaseja päässä :) onneks tässä on pupuiltu eilen ja tänä aamuna..

Selvästi on vahvistunut! Kyllä se ovis taitaa pian ovella kolkutella :) talletteluiloa teille!

Kiitos Vaiana! ;) Nyt on outoja tuntemuksia mahassa ja vähä huono-olo.. :o mulla poistettiin kierukka 6.10 ja alko vuoto ja edellee vuotaa,voiko siitä huolimatta olla ovis? Kierrosta ei mitää hajua ole. Edellisestä synnytyksestä 8kk ja menkat ei alkanu ollenkaan synnytyksen jälkeen ja siitä huolimatta kierukka laitettii ja se kerkes olla vajaa 3kk

Anteeks jatkuva oma napailu :/ Testien teko kun on niin mukavaa ja oireitakin tuli just; huonoa oloa,maha tuntemuksia.. nii tein yhden testin vielä. Tässä siis aamun,päivän ja äskettäin tehdyn kuvat.

Liitteet

• 1507475013466.jpg
    1507475013466.jpg
    98.7 KB · Katsottu: 391
Tossa näkyy myös,sanokaa että tää on ovis+ niin mieski uskoo ;)

Liitteet

• 1507475731504.jpg
    1507475731504.jpg
    31.4 KB · Katsottu: 312
Kirppu MUN silmään ei ole vielä ovisplussa :) testiviivan pitäis olla vielä tummempi. Paitsi toki jos käy niin että se tuon tummemmaksi ei muutu ja ne maksimi lh arvot antaa ”vaan” ton vahvusen viivan. :) eli toki tapauskohtasta :) tallettelette varoiksi ja jatkat vielä testailua varmuuden vuoksi :)

Meemis: siinäpä se onkin kun ei tiedä. Mutta ihmetyttää se että miksi se kokoajan tummju jos ei olis ovis menossa. Ilman ovista mulla on hailakoita niinkauan kunnes on ovis. Sekin vaihtelee kuukausittain kuinka tummaks toinen viiva tulee

alinah: Tämäpä juuri,kun ei välttämättä mullakaan;on aina kuukaus kohtaista.

Takaisin