Plussa vai ei?

Herukka kipaset marketista PregCheck-paketin ja teet semmosen kanssa, ei tarvi alkaa availemaan mitään testejä :)

Tuo apteekin ultra raskaustesti saanut monet haukut, minäkään en pidä luotettavana kun antaa viivanpaikkoja ja ties mitä. Se on niin herkkä testikin..

alinah: Okei :o Itse katselin kirjoituksia vuosien varrelta ja suurin osa oli kirjoittanut, ettei anna sitten mitään jos ei ole mitään. En tiedä. Kovasti ainakin nyt itsellä viittaa siihen, ettei tuolla mitään kaveria ole kyydissä...!!!

Mulla tuli kans ultraan jopa punainen viiva vaikken ollu raskaana eikä ees ollu mikään kiinnittymisyritys kun mitattiin arvot verestä seuraavana päivänä eikä ollu yhtään kohonnut. Toinen viiva tuli just testiajan jälkeen. Ärsyttäviä tollaset testit.

Tuunpas tänne huikkaamaan että sain ultraan tollasen haamun ja se osoittautui ensimmäiseksi oikeaksi haamuksi kolmeen vuoteen :) Tein seuraavana päivänä uuden ultran ja oli vahvistunut jo siihen. Toivottavasti Herukka haamusi vahvistuu!

Täällä oli monta plussaa tullut. :) Onnittelut kaikille plussanneille <3

Precheck näytti tänään aamulla negan. Eiköhän tää ollut tässä. Jomot edelleen kovina. Eiköhän se vuoto sieltä tupsahda pian. H U O H !!!!

Ärsyttäviä on todellakin noi apteekin 1000000.99% varmuudella olevat testit. Suoraan pyllyyn ja pyllystä ulos over and out! :D

T. Yövuoron jälkeinen kiukkupussi :D

Pienitimantti, paljon onnea! <3 kunpa itelläki ois mahdollisuus tärpätä noin nopeesti sen km jälkeen, oltiin sillon molemmat helmikuisissa kesän alussa. Toivotaan että toi pikkunen pysyy sulla mukana :)

Mannikka, itse näin haalean häivähdyksen vaaleenpunasta tuossa sun testissä :)

Deb kp10

Pienitimantti, paljon onnea! <3 kunpa itelläki ois mahdollisuus tärpätä noin nopeesti sen km jälkeen, oltiin sillon molemmat helmikuisissa kesän alussa. Toivotaan että toi pikkunen pysyy sulla mukana :)

Mannikka, itse näin haalean häivähdyksen vaaleenpunasta tuossa sun testissä :)

Deb kp10

Deb mä todella toivon että saatte sen plussan myös nopeasti, ootte kyllä sen ansainnu jo. :) !!

http://aijaa.com/UqBzfC

Juurikin ollut näköjään puhetta kyseisestä testistä. Ei kerennyt edes loppuu asti kastua kun jo piirtyi viivaa. Ei ole varjo.
En tiedä mitä ajetella, tuntuu et aina tulee joka testiin jotai viivaa jne. Mutta väärä hälytys.

peep: Näyttää varjolta tai jos ei ole niin viiva on ainakin väärässä paikassa sitten :( Noi on ihan perseestä noi testit. En kyllä osta enää!

peep: Näyttää varjolta tai jos ei ole niin viiva on ainakin väärässä paikassa sitten :( Noi on ihan perseestä noi testit. En kyllä osta enää!

Joo ei oo varjo. Tiä sitten mikä on, mutta seuraavat päivää näyttää mitä tapahtuu :)) aiemmin saanut vaan tyhjiä tai sellaista ohutta haamua joka oli nega.

peep: Mulla tuli noihin testiajan jälkeen ihan selvä haamu plussa. Nyt kuitenkin vuoto alkoi eilen omituisena. Raskaustesti negatiivinen eli uutta yritystä. Ei ois kun yrityskerta 18!

rfsu ja pregcheck antoi minulle epäselvän tuloksen. P antoi hailakan puolikkaan viivan ja R antoi ohuen viivan. :woot:Kontrolliviivat tuli normaalisti..et silleen. Luulin et ne on joko tai. Kyllä tai ei???Mutta nämä sai minut ajattelemaan että ehkä.

Minä ajattelen aina, että jos en tiedä, onko tulos positiivinen tai negatiivinen, on se silloin negatiivinen, ja parin päivän päästä uusi testi, jospa se olisi siihen mennessä kerennyt positiiviseksi muuttua.

Totta. Ei kannata ainakaan turhan herkästi positiiviseksi tulkita. Säästää vähän omaa mieltään, jos kovasti raskautta toivoo.

Takaisin