• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

pienitimantti eikös tuossa jotain haamuilua näy :rolleyes: :nailbiting:

Mun mielestä ei näkyny :/ ainakaan testissä ei tullu kuivuneenakaan mitään tummempaa yms. Onkohan noi herkät oikeesti edes herkkiä :-D muistelisin et jollain on tullu tommoseen haaleempi viiva ku pc vaikka tehty samalla kerralla :-o

loora84 aamulla tein ja eipä siinä juuri mitään näkynyt :/ oli aika tummakin vielä näyte, tosin yön yli ollut rakossa. Töiden jälkeen varmaan teen taas uuden :angelic: :bag:

pienitimantti mulla on kanssa jotain "herkkiä" kiinaliuskoja, jotka ei kyllä näytä koskaan just mitään :banghead: :hilarious: herkkyys siis aika kaukana.
Mut tossa sun testikuvassa mun silmään joku hailu näkyy, liekö mun viivalasit sitten ylikierroksilla :shy:

Tuossa eiliset testit alkuillasta ja tän aamuiset. Eipä niissä juuri mitään näy, vaikka kuinka sirraa :confused:

Liitteet

• IMG_20170606_083035~2.jpg
    IMG_20170606_083035~2.jpg
    552.2 KB · Katsottu: 353
pienitimantti mulla on kanssa jotain "herkkiä" kiinaliuskoja, jotka ei kyllä näytä koskaan just mitään :banghead: :hilarious: herkkyys siis aika kaukana.
Mut tossa sun testikuvassa mun silmään joku hailu näkyy, liekö mun viivalasit sitten ylikierroksilla :shy:

Jeps nää oli raskauskeijulta mut en sit tiiä. Kokeilen illalla iha normitestillä uusiks :D

No voi höh Laras.. Eikö sulla tullu pari päivää sitten toinen punanen viiva..?

Joo, tuli sunnuntaina. Oli tosi tumma pissa silloin mut eihän ne nouse jos ei oo hormonit kohonneet. Olisipa nytkin yhtä tumma näyte niin voisi paremmin verrata. Ei viitti päivää olla juomatta kuitenkaan :grin

LaraS, mä niin toivon että sulla tulis plussa :)

Pientimantti, kyllä tossa jotan hailua näkyy! Mä en liputa noiden herkkien testien puolesta, itellä näytti sellasella tosi haaleeta vaikka seuraavana päivänä 25miu testissä melkein tasavahvat viivat ja verestä HCG 91.

LaraS, mä niin toivon että sulla tulis plussa :)

Pientimantti, kyllä tossa jotan hailua näkyy! Mä en liputa noiden herkkien testien puolesta, itellä näytti sellasella tosi haaleeta vaikka seuraavana päivänä 25miu testissä melkein tasavahvat viivat ja verestä HCG 91.

Näin mä muistelinki että oon kuullu näit juttuja. Ja mä en nää hailua, mut oon niin kriittinen noitten suhtee nykyää :-D

Paapu- : tein äsken 25 herkän..
ImageUploadedByVau Foorumi1496775670.177964.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1496775735.412763.jpg

Eli näköjään on.. olikoha tää meijän kuukausi :-) yk7.. näkyy toinen viiva selkeesti mut tääl noi kuvat menee jotenki tyhmäks.

.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1496775954.385639.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1496775954.385639.jpg
    52.3 KB · Katsottu: 336
Muokattu viimeksi:
Pakko tulla tänne vie sanoon, heräsin yöllä vessaan ja päätin sit tehä vie yhen testin että tää todentuis. Jos testais ens kerralla digillä ja sit siirtyis helmikuisiin.. pelottaa vaan että hehkutan ihan turhaan .jos alkaakin vuoto. :-/
ImageUploadedByVau Foorumi1496791444.196301.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1496791455.313701.jpg

Pienitimantti, mä en ikävä kyllä nää tossa väriä :( viiva kyllä on, mutta näyttäisi viivanpaikalta = harmaa. Toivottavasti kuitenkin olisi joku viivan alku.. Mikä testi kyseessä ?

Kovin harmaalta valitettavasti näyttää miunkin silmiin Pienitimantin testit :( Mutta jos nämä on niitä raskauskeijun liuskoja, mie tein niitä PALJON enkä ikinä saanut niihin minkäänlaista viivanpaikkaa tai muutakaan ylimääräistä :confused:

Takaisin