• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Miitu, ehkä täytyy kokeilla tollasta kikkaa tai sit tehdä testi vaan jostain päiväpissasta ilman pidättelyä vaikka ois juonu vettä jne :D

LaraS, en välttämättä tee ollenkaan, kun kävin siellä verikokeissa ja tikutin oviksen ja säännöllinen kierto, niin tiedän tarkalleen että 4+6 tänään menossa ja verikoetulos perjantailta tuki tätä tietoo :)

Deb, tohon hcg-määrään pissassa. Oon käsittänyt että rv7 tyylillä niin silloin sitä hormonia on niin paljon että testi ei "tunnista"..? Korjatkaa jos oon väärässä. Mut rv4-5 niin testi kyllä tunnistaa vielä. Itse tein leffaviivat vielä 6+ :) nyt en oo enää testannut kun rv10.

Mulla mennään jo kp39 ja testi nega. Menee hermot kohta. Illalla lämmöt 37 ja päivällä vähintään 36.6
88854c1485ba1ea1edd889471634d189

Kp 33/30-31 ja negaa pukkaa

LaraS, en välttämättä tee ollenkaan, kun kävin siellä verikokeissa ja tikutin oviksen ja säännöllinen kierto, niin tiedän tarkalleen että 4+6 tänään menossa ja verikoetulos perjantailta tuki tätä tietoo :)

Miekin tiedän tasan tarkalleen päivän koska tää saanut alkunsa, silti ekassa ultrassa koko vastasi muutamaa päivää isompaa :confused: Vähän nopeammin ilmeisesti kasvanut sitten.

Huomenna starttaa jo 17. viikko! :eek::eek:

Iltapäivälllä tein tuollaisen testin haalempi kuin edellinen.Pakkauksessa sanotaan että plussaksi voi lukea jos on melkein saman vahvuiset viivat niinhän tuossa toisessa on.Ovis oireita on ollut paljonkin siis piinaus alkakoon täällä.Nyt mennään jo toista vuorokautta ja nyt kierronpäivä 17.

Liitteet

• sketch-1496697437316.png
    sketch-1496697437316.png
    843.7 KB · Katsottu: 307
Täällä päätettiin miehen kanssa pitää taukoa yrittämisestä. Tuntuu että menee nyt vähän yli taas tää homma. Yk13 ainakin siis tjottaillaan. En tiedä jatketaanko kauemmin. Ei tikuteta ovista , eikä raskautta ennen kun menkat vähintään 4pv myöhässä! :) Keskitytään nyt elämään ja treenaamiseen.. jos vaikka saisi muutamia kiloja pois kesän aikana, niin auttaisi varmasti paljon tähänkin asiaan ja mielenvireyteen.

Tsemppiä ja plussatuulia!! Taustailen täällä ja käyn välillä lukemassa kuulumisia. :) <3

Unicorn kp3/28, yk13

Unicorn, Ja eipä oo ennen kuulumatonta että"taukoilijat" palaa kertomaan iloisia plussa kuulumisia. ;) Sitä toivon myös teille <3

Itse odotin kierron käynnistymistä ja sitten päätin että nyt pidän palsta taukoa kun ajatukset pyöri vaan päässä 24/7. Kuinkas kävikään se kierto sieltä starttasi hetimmiten.

Niin ja plussatuulia tänne kaikille! ♡
Ihan mukava plussa aalto on nähtävästi käynnistynyt :)

Lume pahoittelut :Heartpink perässä tullaan :sorry:
Soitin tk-hoitajalta hcg-lähetettä, mut siellä oli lääkäri sitä mieltä ollut, että ultra kertoo enemmän (niitä välivuotoja ollut sekä nyt kp44 menossa). Yritän siis saada sinne ultraan lähetettä äippäpolille.. mutta taisi jo pelkkä kontakti terkkariin tepsiä, aika menkkamainen olo alkaa olla vatsassa. Turvottaa ym.

Tsemppiä ketjuun ja plussia kehiin! :happy:

LaraS, mitä jos sulla ei näy raskaus kunnolla pissatesteissä ja ootkin pidemmällä raskaana? :hilarious: okei oon kattonu liikaa telkkaria..

Mulla itelläni ei tuu leffaviivoja sitte millään, mulla ei virtsaan erity niin paljoo sitä hcg:tä, vaikka veressä sitä onkin runsaasti.

Deb joo, olisikin! :hilarious: no, lauantaina oli eka hailu testiin. Närästystä oli to ja pe tosi voimakkaana ja pahoinvointia / etovaa oloa nyt alkuviikosta, sekä lievää närästystä edelleen. Vatsakin on sekaisin ja ihan turvoksissa :dead:
Eipä tässä auta kuin odotella, mitä tapahtuu. Ja saako sinne ultraan lähetteen.

Lume. Eikä :(

Laras.ootko muuten tehny nyt uusia testejä? :) hyvä juttu et pääset ultraan.

Pienitimantti. En oo varma näkyiskö siinä jotain tosi haaleeta..

Takaisin