• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

On kyllä hurjan pitkä aika odotella :sad001
Mutta jospa ei tarviikkaan, vaan vaikka seuraavasta kierrosta jo tärppäiskin. :wink Voiko sitä kiinnittymistä jotenkin "tehostaa"? Onko jotain kikkakolmosia käytössä? :p
Tsemppiä hirveästi <3

Unicornilla ollu kyllä ihan selkeesti kiinnitysyritystä. Tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Lume: tuliko tuo toinen viiva testiajalla? Omaan silmään näyttää aika harmaalta vielä, mutta jos testiajalla tuli näkyviin niin sithän se vois olla plussan alku. Toivottavasti alkaa punertaan jo huomenna <3

Joo tuli. Huomasin sen heti ja sit se vaan vahvistu kuivuttuuan.

Heh, mulla oli nuita samoja testejä 2kpl paketti jemmassa ens viikkoa varten, sorruin tekemään toisen (dp7) ja typötyhjää näytti, mun silmään ei ees viivanpaikkaa näyttäny :)

Mä vielä valotin sen myös niin näkyy silti, ehkä se on oikeesti haamu :P :O en tiedä katsotaan aika näyttää :)

Lume, minä testasin plussan tuolla Apteqilla samana ilta kun pc oli antanut aamuhaamun (jonka te tässä ketjussa saitte menemään mun kaaliin...) Haalea plussa tuli selvemmin näkyviin testin kuivettua. Ei silloin tietenkään saisi enää tulkita, mutta koska se näkyi jo testiajalla, niin uskalsin luottaa. :)

Unicornille pahoittelut täältäkin.

Ja paljon plussia teille kaikille, että saadaan väkeä helmikuisiin lisää... ;)

Pst. Laitan oman Apteq plussan tähän, tehty 1.6 :) Tänään tuli Clearbluella "Raskaana 2-3".
Screenshot_2017-06-04-12-51-05.png

Kiinnittymiseenhän vaikuttaa ainakin kohdun limakalvon paksuus ja sitä voi ainakin yrittää vahvistaa sillä greippimehulla ;)

Lumella näkyy kyllä ehkä jotain. Toivottavasti seuraavassa testissä on jo vahvempi viiva :)

Unicorn pahoittelut tädistä!

Mami muuten kyseli toisessa ketjussa siitä et r-testi näyttää ovista.. vastaan tänne kun taidat tätä seurailla :) ihan oikein vastasivat, eli r-testin ei pitäs reagoida lutenisoivaan hormoniin, mutta joillain erittyy ovisaikaan mitattava määrä hcgtä :) sehän auttaa kuitenkin munasolun kypsymistä ja ovulaation tapahtumista.. en ookkaan kuullut et suuret pitoisuudet lh:ta vaikuttas r-testiin, pitääpä vähän lueskella :)

Ja joo, oon saanut r-testiin haamun oviksen aikaan. Jos nyt joskus saan taas o+ voin dipata samalla r-testin ;)

Muokattu viimeksi:
Lume, mä en pidä enää itsestäänselvyytenä sitä, että menkatkaan jäis automaattisesti pois kun raskautuu :hilarious: varmaan tuun testaamaan jatkossa (toivottavasti vasta toista lasta yrittäessä) vuodonkin jälkeen jos vähääkään epäilyttää että olis raskaana. Tämän oisin aika pitkällekin missannu jos en ois testiä tehny ja verikokeissa käyny!

Haamua nään minäkin, hurjasti vahvistumisia <3

No totta joo Deb :D olikos sulla muuten niin et haamuili miten sattu ja sit lähti vahvistuu dpo12 lähtien ?

Mut jos tuo ois pelkkä viivanpaikka ni aika törkeä sellainen. Ja omasta mielestä negat aiemmin ollu tällä negoja ( tehny joskus 2kpl ) mut en määä uskalla vielä antaa sijaa sille ajatukselle et se ois + :)

Lume joo, dpo13 oli eka selkee "haamu" tai haalee plussa. Sit dpo14 oli sellanen minkä mieskin näki :D

Päivää ennen kun mitattiin verestä hcg arvoksi 91, näytti tältä 10miu "herkkä" testi:

IMG_20170601_152130~2.jpg

Joten oon sitä mieltä, että nuo herkät testit on täyttä roskaa. Seuraavana päivänä 25miu testiin tuli tällanen (kun veressä HCG-arvo 91)

IMG_20170602_163251.jpg

Kaikille siis sellanenki muistutus, että viivan haaleus ei periaatteessa kerro mitään, ei enää siinä vaiheessa kun on raskaus jo todettu :) että ei kannata lähtee halkomaan hiuksia kun testi antaa vaan haaleeta viivaa vaikkaa ois pidemmälläkin jo, lääkärikin sanoi mulle että positiivinen raskaustesti on positiivinen raskaustesti :)

Tein uuden testin saman, tuli heti hento haamu testiajalla. Viiva haaleampi kuin aamun mut siihen nyt kyl vaikuttaa ihan pissi koska oli ollu max 2h rakossa ja juono tuona aikana. Että on kyl kumma jos 3 saman merkkiseen testiin antais tälläisiä viivanpaikkoja. Mut kai sekin voi olla mahdollista. Kuitenkin pc negaa.

On kyllä hurjan pitkä aika odotella :sad001
Mutta jospa ei tarviikkaan, vaan vaikka seuraavasta kierrosta jo tärppäiskin. :wink Voiko sitä kiinnittymistä jotenkin "tehostaa"? Onko jotain kikkakolmosia käytössä? :p
Tsemppiä hirveästi <3

Punaviiniä juon lasin illassa oviksen jälkeen.. mutta gyne naurahti sillekin kikalle , eikä ottanut mun asiaa/huolta kunnolla asiakseen.. meen syksyllä toiselle. :)

Oliskohan tohon kiinnittymiseen jotain muita kikkoja/apuja .. kun sitä lääkekuuria tosiaan ei saa kun vasta syksyllä.. :/ Aspiriinista olen kuullut jossain täällä joskus puhuttavan, mutta käyttääkö sitä kukaan ja miten toimii ?

Kiinnittymiseenhän vaikuttaa ainakin kohdun limakalvon paksuus ja sitä voi ainakin yrittää vahvistaa sillä greippimehulla ;)

Greippimehua kyllä juon ahkerasti :) mutta mä oon käsittänyt sen vaikuttavan limoihin..? :) punaviini limakalvoon? Vai vaikuttaako se greippikin sinne ? :)

Tein uuden testin saman, tuli heti hento haamu testiajalla. Viiva haaleampi kuin aamun mut siihen nyt kyl vaikuttaa ihan pissi koska oli ollu max 2h rakossa ja juono tuona aikana. Että on kyl kumma jos 3 saman merkkiseen testiin antais tälläisiä viivanpaikkoja. Mut kai sekin voi olla mahdollista. Kuitenkin pc negaa.

Mulla anto viime kierrossa 2 ja tässä kierrossa 4 apteekin ultraa sitä samaa harmaata hirveentummaa viivanpaikkaa.. että voisi sekin periaatteessa olla mahdollista... O.o MUTTA sun testeissä on selvästi väriä, enkä usko että toi on enää viivanpaikka ;) <3 Vahvistumisia!! Oottelen jännittyneenä vahvempia viivoja :) +++

Eikä, mikä gyne! :eek: Kyllä minä ainenkin omalta osaltani uskon noilla tuommoisilla olevan myös vaikutusta asiaan. Ja vaikkei hän uskoisi niin pitäisi sitten tuhahtelunsa ja mielipiteensä ominaan.

Aspiriini tosiaan olisi yksi. Sitten joskus luin joltain foorumilta että sinkkilisää oli määrätty. Vahvistaisi juuri limakalvoja ja miehellä spermaa, mene ja tiedä näistä. :)
Onkohan joillakin keltarauhas hormonikin määrätty ihan sitä varten?

Eikä, mikä gyne! :eek: Kyllä minä ainenkin omalta osaltani uskon noilla tuommoisilla olevan myös vaikutusta asiaan. Ja vaikkei hän uskoisi niin pitäisi sitten tuhahtelunsa ja mielipiteensä ominaan.

Aspiriini tosiaan olisi yksi. Sitten joskus luin joltain foorumilta että sinkkilisää oli määrätty. Vahvistaisi juuri limakalvoja ja miehellä spermaa, mene ja tiedä näistä. :)
Onkohan joillakin keltarauhas hormonikin määrätty ihan sitä varten?

Mies syö sinkkiä. Pitänee laittaa se omaankin dosettiin lisäksi x)

Laitan nyt tännekin nuo iltapäiväiset kuvat :happy:
Kiinakasetti ja pc, dpo?
To ja pe oli kamala närästys, jota vähän ihmettelin. Ja ajattelin, että toiveajattelua :hilarious:
Pääsiäisenä oli kasettitestissä kanssa viiva, joka häipyi ja sitten tulikin täti kylään. Eli maltilla ootan, mitä lähipäivät tuo. Eka kertaa pc-liuskaan saanut nyt silmin nähtävän viivan :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20170604_145524.jpg
    IMG_20170604_145524.jpg
    647.3 KB · Katsottu: 445
  • IMG_20170604_150531.jpg
    IMG_20170604_150531.jpg
    232.9 KB · Katsottu: 470
Laras. Kyllä siellä toinen viiva näkyy :) onnea ja vahvistumista viivalle <3

Takaisin