• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Lume, haaleeta viivaa näkyy :) ja ovistestit roskiin nyt, ne ei näytä raskautta ennen ku selkee plussa r-testissä, eikä välttämättä sittekään kaikilla :) toivottavasti ois nyt tarrannu kunnolla kii! <3

Pyaping, mulla oli hcg 9 rv 3+6, ja just kävin verikokeessa uudestaan, illalla tulee todennäköisesti tekstarilla tulos. Vuoto loppui tosiaan sillon 4+0, ja tämän jälkeen tuli testiin vielä eilenkin tuo plussa.

Lääkärin mukaan pissatestien vahvuudesta ei voi mitenkään kattoo kuinka paljon Hcg-hormonia kehossa on, ja se fakta että eilen näytti vielä plussaa vuodon loputtuakin jo muutama päivä sitte, on positiivista. Verestä näkee nyt sitte onko hcg nousu- vai laskusuunnassa vai suunnilleen sama, jos selkeesti noususuunnassa, on hyvinkin mahdollista että raskaus jatkuu normaalisti.

Nyt siis odottelen vielä tuloksia, ja kyllä tulen ne tänne kertomaan sit :)

Lume, hyvältähän nuo testit näyttää. Itse en niihin ovistesteihin perustais ollenkaan silloin kun raskautta testaillaan. Sain vasta vahvan plussan ovistestiin, kun olin saanut jo kunnon plussan raskaustestiinkin. Että ei ne aina näytä sitä raskautta. Mut onhan noissa r-testeissä kaikissa toinen viiva vaikka vielä haalea onkin, vahvistumisia sinne toivon kovasti!! <3

Oke ovistestit siis roskiin :P oot ehkä oikeassa <3

Toivottavasti Deb olisit oikeassa ja ois tarrannut kiinni <3

Ja toivon sydämmestäni että sun verikoe tulos on noussut ! Oon koko päivän odotellut sun kuulumisia ! <3

Lume, hyvältähän nuo testit näyttää. Itse en niihin ovistesteihin perustais ollenkaan silloin kun raskautta testaillaan. Sain vasta vahvan plussan ovistestiin, kun olin saanut jo kunnon plussan raskaustestiinkin. Että ei ne aina näytä sitä raskautta. Mut onhan noissa r-testeissä kaikissa toinen viiva vaikka vielä haalea onkin, vahvistumisia sinne toivon kovasti!! <3

Mä heitän ne kyl nyt roskiin <3 kiitos ihanista vastauksista, vähän huojentuneempi olo tuli :)

Illalla tulee tulokset :)

Ja no siis..

IMG_20170602_163251.jpg

:grin

Lumellakin näkyy viivaa.. Voi kunpa nyt olis tarrannut kunnolla kiinni <3

ImageUploadedByVau Foorumi1496413164.038626.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1496413177.241913.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1496413200.210273.jpg

Mitä tää o? Dpo4 pitäis olla, epäilen vahvasti et toi on jotenki viallinen ku toi testialue helahti kokonaa punaseks ja vasta 15min päästä selkeyty.

Onpa selvä viiva/viivanpaikka pienitimantilla mutta koska dpo vasta 4 niin varmaan testi antaa vaan vahvaa viivanpaikkaa. Tällaiset testit on just ärsyttäviä. Onko tää rfsu?

Deb, hyvä että pääsit verikokeisiin niin saat varmuuden eikä tartte sitä sit stressata! Toivotaan nyt parasta! Ainakin testi on mukavasti lähtenyt tummumaan! :happy: Peukut pystyssä, että kaikki olis OK! Ja noilla viikoilla se hcg saa ollakin varmaan 9, jostainhan sen on lähdettävä tuplaantumaan ;) Eli toivotaan toivotaan! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Lume samaa piti mun sanoa myös, että ei niillä ovistesteillä raskautta testailla, joten unohda ne. Raskaana, kunnes toisin todistetaan. Ja toivottavasti tulee syliin saakka :happy:

Deb täälläkin teidän kuulumisia odoteltu. :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikki! Oon uusi tässä ryhmässä ja ajattelin josko saisin teiltä hieman mielipiteitä minun tämän päivän viivoihin. Kyseessä perhoset herkkä testi. Kuva on otettu noin 5 min testauksen jälkeen. Näin jälkikäteen testissä näkyy edelleen viiva, mutta en tiedä onko viivanpaikka...

ebaec1a21180d1bf02dd53b6d36a798b

2aa45407b9f7b90680c07e00a7b8a1ee

Onpa selvä viiva/viivanpaikka pienitimantilla mutta koska dpo vasta 4 niin varmaan testi antaa vaan vahvaa viivanpaikkaa. Tällaiset testit on just ärsyttäviä. Onko tää rfsu?

On rfsu. Ja voi olla tosiaa pelkkä viivanpaikka mut on kyl tosi näkyvä :o kävi mielessä ku menkat ollu viime vuodesta saakka iha sekasi ja nyt vasta pari kk sitte alkanu tasottuu että voi olla oviskin mulla ihan hukassa ja et ovis onki ollu aikasemmi ku arvioituna päivänä. En siis käytä ovistestei enkä tunne ovista muutenkaa. (Katon netin ovulaatiolaskurilla huvikseni :D)

Ostin tänään Apteq- raskaustestipakkauksen. Ohjetta lukiessa ei selvinnyt milloin voin tehdäsen virtsakokeen? Aamuvirtsasta vai voikovsikka nyt illalla tehdä sen testin?

Takaisin