• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Bartender, nään siinä hailukan plussan kyllä, mut muistelisin et noi clearbluet antaa tollasia? Ns vääriä plussia? Korjatkaa jos oon väärässä!

Joo mie en ainakaan oo kuullut kovin hyvää noista clearbluen testeistä, kannattaa kokeilla jotain muuta.

Debille vielä tsemppiä huomiseen! Hassua vaikka ei toisiamme tunneta niin vahvasti silti elää täällä toisten jutuissa mukana. Teillä vielä pidempi yritys mitä meillä oli ennen plussaa, niin kovin toivon että kyytiläinen olisi vielä matkassa!

Tsempit Deb! :)

Mun on pakko sanoa samaa kuin paapu että mulla ko. testi antoi tosi hailua viivaa... Vaikka kovin herkkä väittää olevansa. Sain mamin testillä jo kunnon plussankin silloin. (25mlU)
Silloin luin että monella muullakin näin eli herkkä testi antanut vain hailakkaa haamua, kun muut jo kunnon plussaa.

Ymmärrän kyllä ettei turhaan halua toiveita turhan korkealla nostaa mutta asiat eivät aina oo niin mustavalkoisia kuitenkaan, ettei menetetä toivoa ennenkö on selvitetty asian oikea laita. :)

Deb, muistelisin että tupakoit? Tiesitkö että se lisää keskenmenon riskin kaksinkertaiseksi. Itse tupakoin myös ennen mutta noin vuosi ennen yrittämisen aloittamista lopetin ettei olisi mitään riskiä siihen liittyen. Tsemppiä täältä, toivotaan että kaikki olisi pienellä hyvin!

Kiitos vastauksistanne :) kummallinen testi kun tosiaan alle 2 min ja tuo viiva näkyvissä Teen digin vielä. Meille tämä olis sitten ylläri, koska kierukka oli tarkoitus laittaa nyt tulevien(?) menkkojen aikana ...tosin kahden lapsen äitinä tiedän kyllä miten niitä vauvoja voi tulla. Tsemppiä kaikille teille ja plussa tuulia.

Debille tsemppiä ja halauksia tähän päivään! On kyllä totta ku täällä seurailee teitin juttuja niin ihan menee omiinkin tunteisiin, oli se sitten hyvää tai huonoa. +++++++
:Heartbigred

Mulla ei tullu edes haamua tuohon testiin :( sitten odotellaan vaan tätiä kylään

Kp 26/25

Liitteet

• IMG_20170602_5110.jpg
    IMG_20170602_5110.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 622
Testi on clearblue digital early detection, prismalta ostin :D
No plussa tai miinus tulee, mutta ei mainintaa miinuksesta plussan ääriviivoilla

Löysin jostain tällasen....eli testisi on toistaseksi negatiivinen :sad001

Liitteet

• _1434752_orig.jpg
    _1434752_orig.jpg
    31.5 KB · Katsottu: 1,177
Tässä ei oo siis tota viikko ominaisuutta ja en löydä koko testiä Googlelle

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    969 KB · Katsottu: 1,339
Voi Deb! :Heartred Aina on pienet mahdollisuudet siihen, että kaikki meneekin hyvin, mutta nyt kokemuksesta ja asiaan perehtyneen gynen kanssa jutelleena noi pienet hcg- määrät on yleensä huono merkki. Toi 9 oli mullakin sillon alkuun ja nousi tovin, mutta sittenhän se kääntyi laskuun. Mulla keskenmenovuoto alkoi tosin vasta nyt, mutta kyllä sen vaan usein itse tietää kun kaikki ei ole hyvin... Tottakai toivon, että asia ei olis näin!

Ootko HUSin alueella? Ainakin mä pääsin sitten julkiselle hcg- tsekkeihin kun selitin tilanteen. Ja yksityiselläkin maksoi vain 40€.

Kovasti tsemppiä!! Tiedän tunteen, toi epätietoisuus on aivan hemmetin perseestä!

Niin ja testeistä tiedoksi; pregcheck näyttää jo haaleaa plussaa kun hcg on tuon 9 (eli tosi aikasessa vaiheessa) ja se plussa on myös haalea siinä vaiheessa kun hcg on 30. Kun hcg:tä on veressä vähäinen määrä, miettii testi tovin (eli plussa tulee vasta minuuttien päästä) ja sitten myöhemmin haalea viiva alkaa ilmestyä nopeampaa. En ole päässyt sellaisiin lukemiin tuon hcg:n kanssa, että viiva olisi ollut tummempi, joten siitä en osaa sanoa mitään. Mutta ilmeisen herkkiä siis ovat nuo pregcheckit. Ja puhdasta negaa näyttää kyllä kun on nega, eli uskaltaisin väittää, että jos haamu tulee tuohon testiin, on se plussa, mutta näyttää myös todella todella aikaiset raskaudet, joten voi hyvinkin olla myös kemiallinen jos testailee ennen kuin menkkojen pitäis alkaa.

Pyaping, pahoittelut, että joudut tän tilanteen käymään läpi kans <3 oon TAYS:in alueella, mutta pääsen kyllä varmasti kontrolliin kun tilanne on ollu mitä oli. Soittelen kohta puoliin sinne tk:hon ja kysyn, että tekevätkö lähetteen. Pitäähän asialle saada varmuus ja 'päätös'. Niinku sanoit, ni epätietoisuus on syvältä..

Niin ja Pyaping, millä viikoilla sulla näytti hcg 9 jos saan kysyä?

Täällä erikoinen ja erittäin raastava aamu testailun mielessä.

First responseen tuli aamupissistä tämmönen

ImageUploadedByVau Foorumi1496406266.375299.jpg

Pc aamupissistä

ImageUploadedByVau Foorumi1496406281.680754.jpg

Ja mamin puikko aamupissistä

ImageUploadedByVau Foorumi1496406297.255098.jpg

Ovistestit alko haalistumaan joten voisin olettaa että kesken menee ennen ku kerkee edes alkamaan ja jää kemialliseksi taas. Tänään dpo9

Deb, mulla oli hcg 9 viikoilla 4+2. Ja siitä kaks päivää eteenpäin se oli 20,5, siitä taas kaks päivää eteenpäin 30,6 ja sitten oli laskenut viidessä päivässä jo nollaan. Vuoto tosiaan alko vasta nyt 1,5 viikkoa ton nollan jälkeen. Tokihan mullekin sanottiin, että kun hcg kuitenkin nousee, on mahdollista, että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin, mutta itsellä oli sellainen olo, että kaikki ei oo hyvin. Sitten kun tuli tuo lukema 30,6 sanottiin jo, että ei ole juuri lainkaan mahdollista, että raskaus olisi normaali.

Toivotaan, että sulla tilanne pian selkeytyy! Ja jos sattuu olemaan keskenmeno (mitä en todellakaan toivo), on siinä se hyvä puoli, että noin matalilla hcg- lukemilla tilanne normalisoituu melko pian ja ovulaatio on mahdollinen jo heti kun vuoto loppuu. Näin ainakin mulle sanottiin... Tosin itse pidän nyt parin kuukauden breikkiä tosiaan yrityksestä, koska oli jo toinen keskenmeno parin kuukauden sisällä ja kroppa alkaa olla jo ihan sekaisin...

Takaisin