Plussa vai ei?

Huhuh naiset... saatte mut sekoomaan... Kävin jo laskuria selaamassa ja veivasin kierron ylipitkäksi, koska jos mentäis ed kuukautisten alkamisen mukaan (24.4) olis tää jo niin pitkällä, että todellakin näkyis jo muutakin kuin haamu.

Eli pitkä kierto ja myöhäinen ovis ja täten olis 3+6 mihin mun tapauksessa täsmäis jos The O-day on ollut siin melko liki sitä kertaa mistä vois olla ainut mahku et ois tärpännyt...

Näen myös haamuja Lumen testissä, en voi kuin ihmetellä, mulla ei ole ikinä kovin varhain näkynyt mitään. Eihän sulla oo voinut ovis olla aiemmin? :)

No, täällä se sitten vissiin kävi niin että kesken meni. Maanantaina hcg arvo oli 9, nyt 10miu/ml testissä tällanen viiva:

IMG_20170601_152130~2.jpg

No, täällä se sitten vissiin kävi niin että kesken meni. Maanantaina hcg arvo oli 9, nyt 10miu/ml testissä tällanen viiva:

View attachment 56563

Testasitko samalla testillä aiemmin?
Testeiss on eroa.. ja silläkin, että olikohan pissa liian laimeaa jne.

Tiiän että tuo on kamala tilanne kun ajattelee vaan pahinta :/ ymmärrän huolesi.. kysys sieltä terkkarilta sitä uutta hcg mittausta.. sillähän se selviis kertaheitolla <3

Deb kannattaa samalla testata niin voi sit helpommin päätellä mistä kyse jotku 10 miu ei näytä hyvin

Ja veritestin hcg ei automaattisesti ole virsatestiin sama vaan yleensä paljon vähemmän mun tietääkseni

En ottanutkaan huomioon että tässä on päiviä välissä. Eli nyt pitäis olla siis n. 20-30 hcg veritestissä jos mennään joka toinen pv tuplaantuu periaatteella? Silloinhan useimmat virtsatestitkin antaa positiivisen tuloksen. Mä oon huono neuvoon kyllä tässä kun tuo kuitenkin on positiivinen edelleen debillä mut en tiedä pitäskö sit olla tummempi. Kaikki testit kun ei ole samanlaisia ja kaikki herkätkään ei näytä oikeasti niin herkästi kuin tavalliset. Vaikeita juttuja. Testaisin vaan samalla testillä

Jep :) Niin ja voihan pissan vahvuuskin vaihdella paljon :)
Mutta tosiaan, eri merkkisillä testeill ei kannata hirveesti vertailla.. ja joku laittoin vähän aikaa sitten kuvat myös aamupissan ja aamun II pissan vahvuuseroista samalla testillä. Päivän II oli selvästi tummempi kun ensimmäinen :)

Hoitajankin mukaan hyvin pieni todennäköisyys että siellä mitään elävää olis enää, kun oireet jne käytiin läpi. Nyt pitäis tosiaan olla reilusti yli 20, ja 10miu testillä noin haalee viiva tummasta pissasta, eli ei ollut mitään laimeeta pissaa edes. En halua mitään turhia toiveita elättää :)

Sen verran Deb vielä annan toivoa että mie sain tolla testillä ihan onnetonta hailua viivaa kun viikkoja oli lähemmäs 5 jo ja muilla testeillä sain hyvää viivaa ja ihan tukevasti olin raskaana :) Tsemppiä joka tapauksessa, toivotaan parasta!

Dep mäkin haluaisin sulle sanoa että viime odotuksessa meinasin hiuksia päästä repiä kun 10 herkkyyksinen testi antoi vaan haaleaa viivaa, vielä viikoilla 4+
Kun taas pc antoi ihan ok viivoja.
Vaikka tosiaan olis pitänyt olla aivan toisin päin! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon ;)

Mäkin oon sitä mieltä, et herkän viiva on onneton verrattuna tavalliseen 25 testiin.

Ja pregchekkiin myös mulla viiva piirtyi piinaavan hitaasti, vielä viiden minuutin jälkeen vahvistui vaikka muissa pamahti viiva samantien :D

Hei vain!

Mun kierto on ollut super outoa imetyksen loppumisen jälkeen. Imetin tyttöä joulukuunalussa (1,5v) ei menkkoja koko aikana ja menkat alkoivat helmikuussa. Ennen kierto oli 35pv, nyt on ollut 42päivää. No mulle alkoi ilmestyä aika klassia oireita ja päätin tehdä testin. Plussa viiva ilmestyi ennen kontrollia ja kuva siitä tässä
http://aijaa.com/6edtwW
Onko tää nyt pos vai nega?!
Keittopäivä olis nyt 28 eli mahdottomuus plussata kummallakaan kierrolla laskennallisesti Digi menee ostoon...
Edit mulla on endometrioosi tausta eli onneton oon yhdistänyt kaikki kivut siihen..

Hei vielä, joudun nyt sattuneesta ja syystä kirjoittamaan eri laitteella, ja tää on ihan kökkö.Sori jos olen laittanut jotain uutta ihme"tykkäyksiä", ja edes noita edellisen liitteitä en saa avattua. :/

Debille tsemppiä huomiseen, pidän peukkuja että ksikki on hyvin.

Omanapaisuutta vielä sen verran, että oikeassa olitte arvoisat testihullut ;) Tein äsken toisen testin jollakin Apteekki-sanasta väännetyn merkkisellä testillä. Plussa tuli hienosti testiajalla. En olis Ikinä, Ikinä uskonut että koen vielä tämän päivän, että olen vähän yllättäen raskaana...

Takaisin