Plussa vai ei?

Andepande, mun ensimmäinen, tai siis kolmas, mutta ensimmäinen lapsen syliin saamiseen johtanut raskaus oli tosi oireeton. Mulla ei ollut edes niitä tissien aristamisia mitä kaikilla muilla tuntui olevan. Väsytti vähän enemmän. Myöhemmin tuli sit jotain pientä, mutta kaikkiaan oli helppo raskaus, mikä oli kaiken sen panikoinnin ja km pelon keskellä hyvä. Pientä vuotoa oli jossain vaiheessa, ja se sai toki paniikin tappiin...

Itselläni on useampi lapsi.. ja kun mietin nyt niin poikia odottaessa ei ollut pahoinvoinitia.. oli alamaha kipua ja nipistelyä. Mieli heitteleli ja turvotti. Tyttöä odottaessa ensimmäiset 3kk oksensin vain ja olin naimisissa vessanpöntön kanssa :D oli ihan kamala pahoinvointi. Plus mahakipuja. Nyt on tätä huonovointisuutta. Toivottavasti ei pahene tästä.. kahdessa ekassa raskaudessa mulla oli loppu vaiheessa raskausmyrkytys oireita ja jatkuvaa dairaalassa juoksemista

Kiitoksia onnittelijoille, mutta en nyt itse vielä tuohon testiin luota, kun alkuun näytti niin selkeää negaa, ja aloin tihrustamaan tuota haamua vasta 3-5min välillä... (5min oli se maksimi)
Mutta en voi kieltää etteikö jännitys nostaisi päätään...

Ja ettei kellekään tulisi paha mieli näistä "ilmestyin palstalle ja plop plop heti plussaa" -tarinoista, niin tosiaan ekasta haaveilin vuosia, ja 14 syntyneen esikoisen jälkeen ei ole ollut ehkäisyä, muttei kyllä varsinaista yritystäkään, joten ei tämäkään nyt ihan kuumasta katseesta alkuaan saanut jos näin on käynyt...

Jaahas dpo8 ja tein o testin joka alin ja sit cb earlyn.... hmmmm.
ImageUploadedByVau Foorumi1496302169.205497.jpg

Monella jännät paikat, hurjasti tsemppiä kaikille eri tilanteissa eläville! :happy093.

Paljon onnea plussanneille :happy:
ja pahoittelut negan tai tädin uhreille :Heartpink

Käyn lukemassa ja tsemppaamassa usein, mutta omassa tilanteessa ei kamalasti oo jännitettävää. Noita viivoja on niin kiva analysoida ja tihrustaa... :rolleyes:
:happy :nicethread

Toki jos menehtynyt alkio ei ole tullut ulos voi testit näyttää plussaa ja vahvistuakin, mutta jos vuodellut ulos niin ei pitäisi viivojen enää vahvistua.

Lume: jotain hailakkaa siinä näkyy kyllä, jopa miun silmään vaikka miun viivalasit on tosi sumeat! :)

Tinjalle varovaiset onnittelut :)

Tän on pakko olla vaan joku vitsi. Miten voi dpo8 jo näkyä näinkin vahva haamu ? Pläääh... 4 vuotta yritystä en siksi uskalla luottaa kun vielä 6 päivää Menkkoihinkin.

Tän on pakko olla vaan joku vitsi. Miten voi dpo8 jo näkyä näinkin vahva haamu ? Pläääh... 4 vuotta yritystä en siksi uskalla luottaa kun vielä 6 päivää Menkkoihinkin.

Jos niitä onkin kerralla kaksi ;) <3 :-*
Pitkän odotuksenbja toiveilun ja kuumeilun päätteeksi koko joukkue kerralla ;P <3

Joko ois O+ vai vaan tosi lähellä? Molemmat kuvat sama tikku vain eri tausta

Liitteet

• IMG_6327.JPG
    IMG_6327.JPG
    806.8 KB · Katsottu: 251
  • IMG_6326.JPG
    IMG_6326.JPG
    720.7 KB · Katsottu: 247
Mä en oo vielä ehtinyt testailee, eikä mamit ollu tullu postissa niin en vielä testaa ennen kun vasta iltapäivällä.

Tinja, noi pc:t käyttäyty mulla ainakin niin, että se toinen viiva ilmestyi siihen pikkuhiljaa, ja sen näki vasta kun se punanen aine oli siinä mennyt kokonaan. Kellosta en kattonu, mutta aivan varmasti siihen meni 5min tai vähän ylikin. Tuo on positiivinen, noin selkeetä väärää positiivista tai ns "roskishaamua" ei pc:llä voi kyllä saada, sano mun sanoneen että kun teet jonkun toisen merkkisen testin niin plussa siihen pärähtää :)

Takaisin