Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1496223436.078230.jpg

Tein ny tollasen pikasen ja osa on siis jo "vanhoja" testejä ku oon poistanut osan kuvista. Alhaalla kaks kuvaa vasemmalta oikeelle joissa ei lue dpota kun en muista niitä kaikkia mutta dpo oli tummimissa viivoissa jotain 14-18.

Ja oireet ennen plussaa:
-itkuherkkyys
-närästys
-ilmavaivat
-maha "sekaisin"
-alavatsan nippailut
-ja tunne että nyt ollaan raskaana oli vahva.

Edit// ja se mikä on jännä niin meidän koira on mun perään/kimpussa. Yleensä ollu miehen oma pikku prinsessa mut nyt esim sohvalla olessa hakeutuu mun mahan päälle ja "suojelee" mua.

Vaikka dpo 8 oli erittäin hailakka ja mies epäili mutta sanoin koko ajan että usko nyt mua mä olen raskaana, ja niinhän sitä ollaan. Varmaan vasta ar-ultrassa mies sitte usko ku näki pienen sydämen ja möykyn siellä :p

Ihmemaanlapsi rv8+1 <3

Mäpä jatkan tähän ja saatan vielä parannella tätä kun pääsen töistä :D

8477e69e28ce6d87158818f061c6ce39
ihan eka testi tais olla dpo 9

659a137f51b891554ffbe3a6125ba627
tässä dpo 10 alkaen

6e24f1577729ad1970ef00d508e22ec4
tää tais olla oikeesti päivän aikaisemmin kuin mitä lukee.

Oireita ei juuri ennen plussaa ollut vaan runsasta tummanruskeaa vuotoa just ennen plussaa tais olla 3päivää ja kalvoa mukana. Muuten paljon vähemmän oireita kuin muissa kierroissa.

Jälkeenkin aika vähän oireita mutta menkkakipua ihan aluksi. Sitten tuli kauhee ruoan himo ja koko ajan nälkä kurni. Huono olo alkoi vasta rv 8-9. Hieman väsymystä ja turvotusta vatsassa koko ajan. Myös raskauden aikana vuotelee ruskeaa limakalvoilta. Ainiin ja rinnat kipeytyi pikkuhiljaa enemmän. Eka oli pelkät nännit kipeet sitten alkoi tuntumaan muuallakin. Ja välillä vihloo vatsaa.

Ja nännit oli mulla kans herkät/kipeet jo ennen ekaa plussaa. Ei muita oireita (vieläkään).

Rv 5+4 tänään

Oi, onnea kaikille plussanneille, etenkin Debille! :Heartred Toivotaan, että pieni pysyy matkassa!

Mä käyn täällä kurkkimassa oman parin kierron tauon ajan ja tuun sitten toivottavasti omine haamuineni tänne taas jokusen kuukauden päästä :wink

Onnea plussanneille ! :) Nyt on tallettelut talleteltu ja pitkä piinailu viikko edessä :) Ajattelin yrittää malttaa mieleni ja testata 7.6, onko muita piinailijoita ? :)

Mulla ajatuksena testata samana päivänä

Tuun nyt tänne kertomaan, että voi olla mahdollista että tää meni sittenkin kesken sen vuodon aikana tää raskaus. Luin tänään, että vuodon jälkeenkin voi testi näyttää positiivista hetken aikaa vaikka olis menny kesken, ja oireita voi olla niin kauan kun sitä Hcg-hormonia löytyy kehosta. Se vuoto oli sen verran runsasta, että vaikee uskoo että sinne ois mitään jääny.

Niin alussa vuodin, että luulis jo pian näkyvän testissä onko siellä enää mitään vai ei. Huomenna testailen, ja tuun sit kertomaan kohtalon - ja perjantaina tarvittaessa käyn vielä kontrolliverikokeessa.

Niin, ja siis oireita alkaa olla vähemmän kokoajan, ja kohdunsuu oli pehmee, alhaalla ja "auki". Ennen vuotoo se oli kova ja korkeella, niin etten yltäny siihen.

Eikös siulla Deb kuitenkin vahvistunut viiva vielä sen vuodon jälkeenkin? Se ei kyllä pitäisi olla mahdollista jos kesken olisi mennyt. Siuna testaisin vielä tänään ja katsoisin mitä viivalle käy. Älä luovuta vielä :)

Paapu: Kattelin uudestaan noi kuvat ja totta tosiaan piti tulla sanoon Debille että viiva ei kyllä vahvistu jos alkio on tullu pois vuodon aikana...vuodothan on aika yleisiä kuulemma alkuraskaudessa.

Debille tsempit, toivotaan että olet väärässä ja kyytiläinen matkassa.
Keskenmenon kohdalla ja alkion menehdyttyä hcg voi kyllä nousta, mutta tahti on hidastunut. Omakohtaista kokemusta, että pieni menehtynyt 5+6, mutta seuraavan viikon kontrolleissa arvot vaan kohosivat. Toivotaan, ettei täällä tule eteen moista.

Hei,
Onnittelut kaikille plussista, ja toivottavasti pienet takertuvat kiinni tiukasti. <3

Kaipaisin mielipiteitänne pregcheck testeistä. Olen taustaillut täällä jo kauan, mutta koska emme ole varsinaisesti yrittäneet raskautta, niin viime aikoina harvakselleen. Kiertoni on pitkähkö ja ollut aina vähän epäsäännöllinen, viime aikoina paljon tarkempi. Jos lasken sen vakiintuneen kierron mukaan, olisi menkat nyt 4 päivää myöhässä. Mutta sen mukaan laskettuna ei kyllä peitot heiluneet oikeaan aikaan, huomenna perjantaina tulisi 2viikkoa kerrasta, joka voisi olla oikealla suunnallakaan...

Tein siis aamulla tuon testin, ja minuutin päästä näytti selkeää negaa (testin ohjeessa lukee että pos tulos luettavissa min kuluessa, nega 3min ja >5min ei saa enää tulkita, voi näyttää väärää positiivista). Nooh, sit rupesin tihrustamaan näkyykö siin sittenkin haamu, ja kyllä tos viiden minuutin kohdalla sen haamun näki ihan ilman plussalinssejä... nyt vaan mietin että mitähän hittoa...

(En osaa liittää kuvia tähän)

Hei,
Onnittelut kaikille plussista, ja toivottavasti pienet takertuvat kiinni tiukasti. <3

Kaipaisin mielipiteitänne pregcheck testeistä. Olen taustaillut täällä jo kauan, mutta koska emme ole varsinaisesti yrittäneet raskautta, niin viime aikoina harvakselleen. Kiertoni on pitkähkö ja ollut aina vähän epäsäännöllinen, viime aikoina paljon tarkempi. Jos lasken sen vakiintuneen kierron mukaan, olisi menkat nyt 4 päivää myöhässä. Mutta sen mukaan laskettuna ei kyllä peitot heiluneet oikeaan aikaan, huomenna perjantaina tulisi 2viikkoa kerrasta, joka voisi olla oikealla suunnallakaan...

Tein siis aamulla tuon testin, ja minuutin päästä näytti selkeää negaa (testin ohjeessa lukee että pos tulos luettavissa min kuluessa, nega 3min ja >5min ei saa enää tulkita, voi näyttää väärää positiivista). Nooh, sit rupesin tihrustamaan näkyykö siin sittenkin haamu, ja kyllä tos viiden minuutin kohdalla sen haamun näki ihan ilman plussalinssejä... nyt vaan mietin että mitähän hittoa...

(En osaa liittää kuvia tähän)

Mulla ei oo edes testiajan ulkopuolella tullut haamuja kun en oo ollu raskaana.

Edit mutta eihän niitä suositella tuijottaan sen ajan jälkeen. Tee illalla uus testi jos asia selkenis.

Deb , mulla tuli vuotoa esikoisesta ihan roimastikin pari päivää.. mäkin luulin että meni kesken.. olisinko kaks päivää ehtinyt plussasta iloita ja olin just kertonut vanhemmilleni.. rv 5+ alkoi vuoto. En päässy ultraan tms vaan varasin ar ultran rv7 ja oli piinaavat viikot, mutta tuossa se yks vee nyt tököttää leikkiä ja lukee kirjoja. <3 alkuraskauden vuodot on yleensä ihan normaaleja jos ei oo kipuja ja viivat pysyy vahvana / vahvistuu! Voithan vielä pyytää labraan lähetettä pari kertaa, että näkyy hcg nousevan? Luulisi niiden tekevän lähetteen kun on tota vuotoa mutta testit pos :) älä vielä turhaan huoli <3

Kiitos nopeista vastauksista. Mulla on taustaa toooodella pitkästä vauvakuumeilusta ennen esikoista, ja muistan kyllä että harvoinpa ne vääriä positiivisia antoi vaikka olis läpivalaisulaitteella sitä tulosta syynännyt. Mutta kun siihen pakkaukseen oli sellainen "varoituskin" lisätty, niin vähemmästäkin hämmentyy...

Olispa outo tilanne itselle, jos näin olis päässyt käymään, että raskaana olisin. Olis ihan outoa olla raskaana ilman sitä varsinaista vauvakuumetta... Tervetulluthan hän on jos niikseen tulee, mutta ajatukset nyt iiihan eri tavalla sekaisin kun esikon haamuja syynättäessä.... Jännää kyllä... Se on testikauppaan lähdettävä. :)

Pst. Debille tsemppiä, ei peli ole vielä menetetty!

Toivottavasti deb pysyy matkassa pikkuinen<3 millaisia alkuraskaus oireita alussa teillä on ollut? Itselläni huono olo.. maha ihan sekaisin. Päätä särkee.. yököttää.. iltaisin ruokamässy himot. Kaamee hikoilu.. kylmä,kuuma,kylmä,kuuma

Näköjään näytönkaappaus kuvasta pienensi tänne sopivaksi. Tämä kuva siis otettu testiajan jälkeen, valitettavasti siinä n.5min kohdalla otetussa oli tarkkuus niin huono ettei onnistunut.
Anteeksi omanapainen viestipommitus...

Liitteet

• Screenshot_2017-06-01-09-30-38.png
    Screenshot_2017-06-01-09-30-38.png
    437.8 KB · Katsottu: 527
Takaisin