• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Onnea kaikille plussanneille!
Täällä elellään dpo2 ja aion testata dpo10, silloin saanut jo selkeät plussat aikaisemmissa raskauksissa. Vielä pitää viikko piinata

Muokattu viimeksi:
Nojoo, voipi olla että kiinnittyminen tapahtu myöhemmin kun dpo6, mutta ei sit varmaan ihan dpo13 kuitenkaan :) mutta niinkun MayDay sanoikin, niin pääasia että raskaana ollaan!

Ja helpottavaa tietää että kipuiluja voi olla jos minkälaista vaikka alkiolla oliskin kaikki hyvin :) vähän mietityttää että kun oli sitä vuotoo, niin jospa oiskin 2 hedelmöittyny, mutta toinen ei kiinnittyny? Nyt vuotoo enää pari tippaa sillon tällön, kaks päivää se jakso kestää vaan onneks :) Nyt sit vaan pitää ottaa rennosti ja toivoo että saadaan tää pikkunen syliin asti <3

Dep rv 4+0

Oon pitäny vähän hiljaiseloa vaihteeks :| mutta.. oon huomannu semmosen et kun oon tehny testin aina sinä aamuna kun menkkojen alkamispäivä on niin tulee haamu pregcheckillä mutta vuoto alkaa silti päivällä? Voiko testi näyttää alkavat kuukautiset?
Kokeilin viime kierrossa et tein jo aikasemminkin mutta nega, sit selvä haamu kun menkat alko.

Selvä plussa fifillä. Ja mulla ei ole viivalaseja :) paitsi joskus oli omiin testeihin :D onnea siis!!

Deb mulla tuli viikon verran ruskeeta tuhruu kun olis pitäny olla menkat :) En nyt muista enää tarkkaan oliko siellä kohdunsuulla pieni hyytymä joka vuoteli pois. Mun kaverillakin on ollu semmonen hyytymä, eikä se ilmeisesti mitenkään vaarallista oo ellei oo jotenkin erityisen iso tai huonossa paikassa. Kaikkihan sitä aina toitottaa, että vuodot on yleensä ihan vaarattomia, mutta kyllähän se vähän fiilistä syö. Kunhan ei kovin runsastu tai tuu kramppimaisia kovia kipuja niin tuskin on aihetta huoleen!

Pitäis vaan yrittää löytää joku mielenrauha, että et voi ainakaan ite vaikuttaa miten käy. Ja kun näissä jutuissa ei oo välillä muutenkaan mitään logiikkaa: Mun kkm-raskaudessa ei ollu mitään kipuja eikä tippaakaan vuotoo, mut onnistuneessa oli kumpiakin :D

Sallahaa, mulla oli suhteellisen runsasta ja nestemäisiä se vuoto, ja ihan tumman punasta, mutta sen jälkeen ku se loppu, vahvistu viiva vielä testissä :D voisin siis kuvitella että oli ihan harmitonta :) en sinänsä hätäilly, mua vaan ärsytti siinä se (kirjaimellisesti itkin tätä jopa miehelle, mitä raskausoireita?), että en saanu käyttää tampooneja, ja kun siteitä käyttäny viimeks joskus 14-vuotiaana niin en tykännyt yhtään :laughing002

Onnea plussanneille ! :) Nyt on tallettelut talleteltu ja pitkä piinailu viikko edessä :) Ajattelin yrittää malttaa mieleni ja testata 7.6, onko muita piinailijoita ? :)

Täällä kans on ovis ollu luultavasti lauantaina kp 15/28-30. Viimeks nippaili vasemmalta ja tässä kierrossa selkeästi oikealta. Tallettelut talleteltu. Jänniä nännioireita ollu oviksen jälkeen. Niitä hetkellisesti kuumottaa ja pistelee silloin tällöin. Eilen iski sitten ihan kamala flunssakin pitkästä aikaa. Eli piinaavia aikoja elellään.

Onnittelut plussista! Ihanaa Deb ku viimein tärppäsi! Nyt vaan lujat vyöt pikkuiselle :wav
Oliko mitään kikkaskonsteja käytössä tässä kierrossa?

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Olen pitänyt taukoa kirjoittelusta. Onnea plussanneille!! :):smiley-bounce012 meillä on tänään lääkäri jonne mennään miehen kaa kahdestaan. Hormonikokeet olikin yllättäen normaalit vaikka kuukautisia ei spontaanisti tule:banghead: mielenkiintoista tietää miltä munasarjat näyttää onko vahvasti kystiset. Pelottaa jos kaikki olevinaan ok etten saisi sitten clomifen hoitoa.... terolut kp 17/? Ja oviksesta ei tietoakaan...

Christine, ei ollu mitään poppaskonsteja käytössä, ovuloin vasemmalta kun yleensä ovuloin oikeeelta puolelta - ehkä oikee munis ei oo täysin toimintakykynen tms, mikä onkin sinänsä harmi kun ovuloin sieltä useemmin.. viimekskin kun ovuloin vasemmalta (9/16) raskauduin, mutta se meni kesken.

Toivotaan että tää tulee syliin asti <3

Deb: Ihanaa, onnea kovasti! Toivotaan että nyt tulis syliin asti :Heartbigred Ens kuussa tulee 1.5 v ehkäisyn jättämisestä pois itsellä...valaa hieman toivoo, ku eikö teillä aika pitkä yritys ollu takana...yli kaks vuotta?

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Dpo13 kp29/31
IMG_20170527_093336.jpg

IMG_20170527_122211.jpg

Dpo14 kp30/31
IMG_20170528_112334.jpg

IMG_20170528_190802.jpg

Dpo15 kp31/31
IMG_20170529_064447.jpg

IMG_20170529_123838.jpg

Dpo16 kp 32/31, rv4+0
IMG_20170530_104040.jpg

Oireita ennen plussaa:
- nännit oli kipeet, pelkät nännit
- nännit oli sellasella "kestonyppylällä"
- kokoajan oli nälkä
- kamala väsymys
- palelu
- itku oli herkässä

Oireita plussan jälkeen
- Rinnat turvonnu
- Nenä tukossa ja aivastuttaa
- Repäisykipuja aivastaessa
- Jalkoja särkee (vääränlaiset kengätkin, ei auta asiaa yhtään)
- Etova olo välillä, varsinki heti kun herää ennen ku ehtii juoda edes vettä
- Hajuaisti pelaa paremmin (kenkäkaupat haisee pahalta)
-Turvotus alavatsalla, varsinkin aamusta ja sit illalla kun menee nukkumaan
- Iskiassärky vaivaa vähäsen
- Hikoilu (aivan kamala sellanen) aamulla, palelu illalla

Oliko tää suunnilleen sellasta mitä haitte? :)

Takaisin