Plussa vai ei?

Lume: Mie makasin plussakierrossa jalat kohti kattoa varmaan vartin verran ennen vessaan menoa :D Ei siitä kai mitään todistettua hyötyä ole mutta pääsivät ainakin uimarit perille!

Kiitos! :-) laskurin mukaan 7-10 helmikuuta en tiedä vielä varmaksi kun tulin heti kapselin poiston jälkeen ja kierrot sekasin :/

Tiputtelee punaista.. Tänään kp 25/27-28 dpo?
Onko tuo viiva hasussa paikassa? En ole näitä testejä tehnyt ennen.
Viime yönä näin kauheasti raskaus unia.

Testasitko Deb tänään?

Liitteet

• 1496125983137.jpg
    1496125983137.jpg
    49.7 KB · Katsottu: 349
Huolehtivaisesti :D "Nyt ei sit enää alkoholia" oikeestiko?? :hilarious: Ja sit se on kans varovainen ton mun vuodon takia :) lupas että paasaa mua sit kun mulla on iso maha :hilarious:

Oliko sulla mitään tuntemuksia kiinnittymiseen liittyen ? :)

Kide, mustakin on vähän hassussa paikassa toi viiva.. mikä testi toi on? Suosittelen tekemään vielä jonkun toisen merkkisen :)

Mun piti oottaa perjantaiaamuun testauksen kanssa.... En sitte malttanut. Nyt kiertopäivä 29 / 28-34. Yleensä on ollu aika lailla tuo 28. Haalia hailura siihen testiaikana tuli, mutta en saa ladattua tiedosta, kun se on liian iso!

M
Mun piti oottaa perjantaiaamuun testauksen kanssa.... En sitte malttanut. Nyt kiertopäivä 29 / 28-34. Yleensä on ollu aika lailla tuo 28. Haalia hailura siihen testiaikana tuli, mutta en saa ladattua tiedosta, kun se on liian iso!
Mullakin aina liian isoja... Jos joku osais kertoo et miten ne saa tänne lisättyä? :/
Ja toivotaan että viiva lähtis tummumaan! :)

Takaisin