Plussa vai ei?

No mut ylihuomenna se on 18, sit 36, 52 jne jne. Kyllä se nousee. Voisko olla että viikkoja vähemmän? :)

Edit// ja paljon onnea! <3

Kiitos! :) No oviksen testasin kyllä kp15, eikä sen jälkeen kauheesti mahdollisuutta oo ollu hedelmöitystä tapahtua.. :shy: paitsi jos mulla olis dpo7-8 menossa, mikä ei kävis järkeen ollenkaan, koska eilen jo ekat plussat tehty :hilarious:

Menkoista laskettuna vk 3+6 menossa :Heartred

Siis kuukautisista nyt pari päivää reilu 4vk, ja oviksesta pari päivää reilu 2vk :) eli ton taulukon mukaan menis just niinku pitää!

Niin siellä taitaa olla :love017

Johtuiskohan toi vuoto vaan sit niistä kuivista limakalvoista? :shy:

Onnea. Toivottavasti lähtee nouseen. Onko sulla kontrolliaikaa?

Pipsu, kävin julkisella. Fimlabilla :)

Diann, ei oo kontrolliaikaa kun en käyny muuta kun labrassa, en siis lääkärillä tai mitään. Käyn uudestaan vasta jos haalenee viiva testissä.

En kyllä usko että tää vuoto olis km, eilen ja tänään vuotanu, ja eilen ja tänään tullu ekat plussat vasta :rolleyes:

Ihanaa Deb, paljon onnea! Joko kerkesit laskea mihin laskettu aika sijoittuu? :)

Andepande: viivojen vahvuudesta ei voi päätellä mitään, se on niin henkilökohtaista miten kenelläkin arvot nousee. Pissan vahvuus, kaikki vaikuttaa..

Kiitos kaikille paljon <3 toivotaan että pieni pysyy matkassa, on tätä niin pitkään yritetty! <3

Paapu, 6.2.2018. laskettu aika kuukautisten mukaan, nyt siis rv 3+6 :)

Deb onnea todella paljon <3 mun on pakko kysyä kun itselle kans todella pitkä yritys takana että teitkö jotain eritavalla tässä tärppi kierrossa ? :)

Tänään tein apteekin testin äsken.. epäröin vielä että olenko todella raskaana,nyt tuli niin selkeä plussa että ei voi olla enään epäselvää! :-) on kyllä niin erikoista että näin nopeasti tulin raskaaksi kapselin poistosta.. ei kerennyt olla edes kuukautisia kapselin poiston ja raskauden välissä.. on kyllä melkonen juttu!

Tänään tein apteekin testin äsken.. epäröin vielä että olenko todella raskaana,nyt tuli niin selkeä plussa että ei voi olla enään epäselvää! :) on kyllä niin erikoista että näin nopeasti tulin raskaaksi kapselin poistosta.. ei kerennyt olla edes kuukautisia kapselin poiston ja raskauden välissä.. on kyllä melkonen juttu!

Liitteet

• IMG_20170529_192106.jpg
    IMG_20170529_192106.jpg
    568.8 KB · Katsottu: 368
Deb onnea todella paljon <3 mun on pakko kysyä kun itselle kans todella pitkä yritys takana että teitkö jotain eritavalla tässä tärppi kierrossa ? :)

Mä ovuloin vasemmalta puolelta, kun yleensä ovuloin oikeeelta. Sit tallettelut oviksen tienoilla joka toinen päivä -taktiikalla, dpo-3, dpo-1 ja dpo1 (tärkeimmät). Sit alkukierrosta/oviksen aikaan en ressaillu ollenkaan, ja muutenki oikeestaan menin vaan sillä fiiliksellä että nautin kaikesta mahdollisesta, elin päivä kerrallaan ja nautin :) puoliks siis tjottailumeiningillä!

En oikein tiedä teinkö kauheesti mitään eri tavalla tässä kierrossa.. en pessy peittojen heiluttelun jälkeen niin perusteellisesti itteeni, vaan laitoin pikkuhousunsuojan ja annoin valua :D

Takaisin