Plussa vai ei?

Tinakenkätyttö, juuri tuosta syystä testejä ei suositella tulkittavaksi enää testiajan jälkeen, etenkin kun kyseessä on noin pitkä väli. Ei ole kyseisestä merkistä kokemusta, mutta en kyllä muidenkaan kohdalla lähtisi sen kummemmin roskishaamuja spekuloimaan. Uutta vaan testiajan puitteissa vaikka parin päivän päästä! :)

Moi!
Muistatteko mua vielä? :D Oon vähän pitänyt kirjoittamisesta taukoa, mutta oon kyllä lukenut kaikki teidän viestit :)

Deb, mun silmään näkyy jotain! ;) Toivottavasti vahvistuu!

Mutta onko teillä apteekin omista kokemuksia vääristä viivanpaikoista/haamuista? :) Tämmöinen tuli mulle tänään (piti vähän valotella kuvaa, kun en saanut oikein viivaa vangittua). Näkeekö kukaan mitään? :) Otin sen muovin ja heti silmällä erotti toisenkin viivan, mutta onkohan vain viivanpaikka :/ Klinikalta saatu testipäivä vasta 31.5, mutta halusin jo kokeilla mielenkiinnosta. :)

0fa38226a169f3873fb8be1e0ebe7486

Jennis näyttäis toiselta viivalta!!! :))

Kiva, että jotkut muistaa mut ;) Ja ihanaa, että muutkin näkee! Omasta mielestäkin siinä näkyy jopa vähän väriä. Mutta tän aamun pc täysin nega :( ja menkkajomojakin taitaa jo tuntua :(

Kuinka paljon yli testiajan tuli? Näyttää kyllä lupaavalta, mutta tokihan ei sais testiajan jälkeen lukea niin siitä ei voi koskaan olla 100 varma.
Eikö testissä näkynyt edes haaleaa toista viivaa?

Mun mielestä toi on kyl aika punanen viivanpaikaks! Mut uus testi vaan kehiin. Kuulemma noi apteekin testit on aika luotettavia eikä oo muistaakseni turhia antanu?

N. Tunnin jälkeen. Minäkin olen ymmärtänyt ettei yleensä turhia anna. Ajattelin testata lauantaina uudestaan. Silloin 29/28. Silloin oli esikosta melkein jo leffaviivat.

Eipä tainnut olla meidän kierto tämäkään. Kai sitä on tätiä ruvettava odottelemaan.

IMG_20170525_111823~2.jpg

Dep kp27/31, dpo11.

En usko että se siitä plussaks muuttuu, kai se on uskottava ettei se luomuna tuu :)

Jennis, Minäkin näen haamun! Viivalle vahvistumisia <3

Ootko pitänyt taukoa foorumilta? Tuotti tulosta. ;)

Miitu hmm, jos tauoksi lasketaan että lulenut kuitenkin kaikkien muiden viestit, vaikka ei itse kirjoitellut :D ;)

Niin ja tänään alkoikin sit tuhruilu :( että se siitä taas, vaikka olikin jopa vähän väriäkin viivassa :(

jennis, Mutta voihan tuota tuhrua tulla oletettujen menkkojen aikaan muutenkin. Kunhan ei vuodoksi ylly.. Voi että, kun niin selkeä haamulainenkin oli testissä. <3 Ei menetetä vielä toivoa. :)

Miitu jeps! Saas nyt nähdä, että miten käy yön aikana... :) Sais menkat pysyä poissa! :)

Älä nyt Dep tuossa vaiheessa vielä luovu toivosta! Mää plussasin aikanaan hailukan vasta kp 37 ku kierto 28-34. Täällä on peukut pystyssä!

Takaisin