Plussa vai ei?

Luulen että ovis ollut juuri nyt tänään aamulla tai tän päivän aikana koska eilen illalla eka hynynaama ja siitä laskien ois tänään ovis joko parhaillaan tai illemmalla. Eli huomenna dpo 1

Luulen että ovis ollut juuri nyt tänään aamulla tai tän päivän aikana koska eilen illalla eka hynynaama ja siitä laskien ois tänään ovis joko parhaillaan tai illemmalla. Eli huomenna dpo 1

Kiitoksia vastauksista!
Asia selkis :)

Unicorn 15/28-30, dpo0 :)

Eikös ovis testit näytä plussaa 24-48h ennen ovulaatiota?! Eli jos tänään vielä plussa niin ovis huomenna... korjatkaa toki jos olen väärässä...

Eikös ovis testit näytä plussaa 24-48h ennen ovulaatiota?! Eli jos tänään vielä plussa niin ovis huomenna... korjatkaa toki jos olen väärässä...

Niin, kyllä. Mutta kun se oli plussa jo eilen illalla.. välissä ei ollut ja nyt taas aamulla oli :P

Mun mielestä ekasta plussasta just 24-48h. Se seuraavan päivän plussa ei musta vaikuta enää tähän millään tavalla.

Joo ekasta plussasta lasketaan :) ja ovis voi tulla jo 12h plussasta, yleensä kuitenkin 24-48h sisään.

Onko mulla sit dpo2 tänään vai täh, kun perjantaina sain o+? En ihan tajuu. T. Pihalla kun lumiukko.

ImageUploadedByVau Foorumi1495440980.111869.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1495441112.878188.jpg

Meillä jäi lauantai kokonaan hyödyntämättä, no ei voi mitään! :/

Mulla tuli tässä kierrossa selkeiden vihlontojen ja poltteluiden kanssa 12h ovisplussasta itse munasolun irtoominen, minkä jälkeen loppui kivut mitä follin kasvaminen teettää, ja limoja tuli vielä n. 24h. Meni melkein kun oppikirjoissa :hilarious:

Ovuloin ekaa kertaa keskenmenon jälkeen vasemmalta (9/16, sillon viimeks sillä puolella ovulaatio (juuri samanlaisin tuntemuksin) kun raskauduin. Tuntuu että oikee puoli ei ehkä toimi ihan yhtä hyvin, mikä ärsyttää sinänsä, koska ovuloin sieltä useemmin näköjään.. Toivottavasti ei tarttis siitä huolehtia kauaa, hieman toiveita herätti toi vasemmanpuoleinen ovis ja kun tallettelutkin sattui juuri dpo-3, dpo-1 ja dpo1.

Nyt nälkä kasvaa syödessä, nännit kipeytyny ihan uudella tavalla (yleensä rintoja aristaa kyllä muutenkin luteaalivaiheen aikaan, mutta nyt pelkästään nännit kipeet ja arat), nenä tukossa ja aivastuttaa jatkuvasti (tokikin koivukaudella on osuutta asiaan kortisonikuurista huolimatta), ja äsken heräsin sohvalta tietämättäni edes että olin nukahtanu tv:tä kattoessa tässä. Nyt tekis vielä mieli syödä (vaikka just syötiin ennen ku nukahdin) ja mennä sänkyyn jatkaa unia :hilarious: Eilen oli pakko saada pizzaa vaikka yleensä tykkään tilata mitä tahansa muuta ruokaa mutta en sitä.

Huvikseen hätähousuilin (naurujen kera kylläkin, perus päähänpistos "ostanpa pc:n ku on niin halpaa) niin dpo6 näytti tältä:

IMG_20170520_143755~2.jpg

Ja dpo8 tältä:

IMG_20170522_145633~2.jpg

Tänään siis Dep kp24/31, dpo8

Mulla tuli tässä kierrossa selkeiden vihlontojen ja poltteluiden kanssa 12h ovisplussasta itse munasolun irtoominen, minkä jälkeen loppui kivut mitä follin kasvaminen teettää, ja limoja tuli vielä n. 24h. Meni melkein kun oppikirjoissa :hilarious:

Ovuloin ekaa kertaa keskenmenon jälkeen vasemmalta (9/16, sillon viimeks sillä puolella ovulaatio (juuri samanlaisin tuntemuksin) kun raskauduin. Tuntuu että oikee puoli ei ehkä toimi ihan yhtä hyvin, mikä ärsyttää sinänsä, koska ovuloin sieltä useemmin näköjään.. Toivottavasti ei tarttis siitä huolehtia kauaa, hieman toiveita herätti toi vasemmanpuoleinen ovis ja kun tallettelutkin sattui juuri dpo-3, dpo-1 ja dpo1.

Nyt nälkä kasvaa syödessä, nännit kipeytyny ihan uudella tavalla (yleensä rintoja aristaa kyllä muutenkin luteaalivaiheen aikaan, mutta nyt pelkästään nännit kipeet ja arat), nenä tukossa ja aivastuttaa jatkuvasti (tokikin koivukaudella on osuutta asiaan kortisonikuurista huolimatta), ja äsken heräsin sohvalta tietämättäni edes että olin nukahtanu tv:tä kattoessa tässä. Nyt tekis vielä mieli syödä (vaikka just syötiin ennen ku nukahdin) ja mennä sänkyyn jatkaa unia :hilarious: Eilen oli pakko saada pizzaa vaikka yleensä tykkään tilata mitä tahansa muuta ruokaa mutta en sitä.

Huvikseen hätähousuilin (naurujen kera kylläkin, perus päähänpistos "ostanpa pc:n ku on niin halpaa) niin dpo6 näytti tältä:

View attachment 56067

Ja dpo8 tältä:

View attachment 56068

Tänään siis Dep kp24/31, dpo8

Mulla näytti myös dpo 7-8 testi juurikin tuollaselta ku sull tossa alemassa kuvassa. Nyt 6+5, tänään oli varhaisultra. Laitan tohon alas vielä kuvan noista 3+1-4 testeistä.

ImageUploadedByVau Foorumi1495485069.197541.jpg

Dpo9

IMG_20170523_152839~2.jpg

Mitä mieltä? Testaan parin päivän päästä uudestaan kun tulee postissa testejä.

Moikka,

Tein eilen rfsu:n herkän testipuikon. Testiajan jälkeen ei näkynyt mitään, eikä muutaman tunnin päästäkään. Yön aikana oli ilmestynyt haalean punainen viiva. Mahtaakohan merkata mitään, kokemuksia?

Liitteet

• IMG_1830.JPG
    IMG_1830.JPG
    890.6 KB · Katsottu: 327
Moikka,

Tein eilen rfsu:n herkän testipuikon. Testiajan jälkeen ei näkynyt mitään, eikä muutaman tunnin päästäkään. Yön aikana oli ilmestynyt haalean punainen viiva. Mahtaakohan merkata mitään, kokemuksia?

En luottaisi, rfsu:n testeihin kuulemma tulee noita. Tekisin testin uudestaan vaikka tänään tai huomenna ja eri merkin. Ite en ikinä oo tehnyt rfsu:n testejä koska kuullut paljon huonoa niistä.

Joo oon kans kuullu niistä paljon huonoa, mutta ajattelin että ehkä tää puokkomalli on jotenkin erilainen kuin ne liuskat. Vaikka periaatteessahan samanlaiset ne on En tän jälkeen osta kyl yhtäkään rsfu testiä jos tää osoittautuu negaksi. Ei auta kuin testailla lähipäivinä lisää.

Joo oon kans kuullu niistä paljon huonoa, mutta ajattelin että ehkä tää puokkomalli on jotenkin erilainen kuin ne liuskat. Vaikka periaatteessahan samanlaiset ne on En tän jälkeen osta kyl yhtäkään rsfu testiä jos tää osoittautuu negaksi. Ei auta kuin testailla lähipäivinä lisää.

Joo suosittelen kans ostaa eri testimerkkiä seuraavaks. Pregcheck on mun mielestä luotettavin, ei näytä turhia viivanpaikkoja (itsellä haamut olleet aina plussa). Ja sekin vielä että toi sun viivas tohon testiin tullut vasta useiden tuntien päästä :/

Kyllä hailua näkyy, Deb :)

Kamala testaushinku itelläkin päällä.. testit polttelee kaapin ylähyllyllä vaikka tiiän ettei oo vielä mitään järkeä. 1.6. saan kuulemma testata jos ei oo menkat alkanut :D sillon dpo10. Mutta oma ajatus oli että yrittäisin sinnitellä testaamatta tämän kierron , ettei tulis ressiä siitäkin.. pitäs vaan olla kokoajan menossa ja jotain tekemistä :D ei tulis ajateltua asiaa niin paljon.

Ei oireita vielä.

Takaisin