Plussa vai ei?

Lume: oliko sulla ultra?
Lämpöjä mitannut?
Toiset on saanu vasta selkeän plussan silloin kuin menkat olis pitänyt alkaa tai myöhemmin.

Joo oli kp12 siellä oli 17mm folli oikealla. Ovis plussa tuli kp16 yöllä joskus puol1 aikaan. Sitten kp 17-18 yöllä koski todella kovaa munasarjoihin eli ovis oli silloin. Kp22 kävin proge kokeessa ja tulos 77,5.

Eli 18.4 folliultra ( munis 17.mm )
Ovis plussa 22.4 lauantai yönä
Ovis 23-24.4 ( su-ma yö)
Proge 28.4 77.5
29.4 ( hiukan verta paperissa ja outo tunne mahanpohjassa "suonenveto" )
+ lämmöt notkahti 36.9 , 36.8

30.4 lämmöt 37.04 ja siitä eteenpäin jopa 37.07 !

Rinnat kipeyty toissa päivänä ( yleensä mulla viikkoa ennen tätiä ) ja nyt ne on rintojen alta kipeät, öisin polttelee ja eilen tuntu taas kamalia kipu vihlontoja varsinkin oikealle puolelle rintaan.

Kirkasta vv:tä tulee aika paljon ( koko ajan housut märkänä ) ei pms ???

Nyt siis kp 30-30/33 ja dpo13 ?

Dep voihan se hyvin olla, voi vitsi kun sulla ne testit loppu, mä niin jännitän sun puolesta :D

Mä en muista kommentoinko Lumelle, mut siis musta noissa on kyllä kaikissa punertavaa! Ja oireet on kyllä niin lupaavat!

Alkuviikosta sitten kumpikin plussaa kunnolla eiks joo <3

Mä mietin tota hcg nousua kun mun äitihän ei saanut pikkusiskosta plussaa koskaan tikkuun. Tiesi et oli raskaana ja vasta verikokeesta selvisi. Et Voikohan toi matala nousu olla perinnöllistä ?

Mä mietin tota hcg nousua kun mun äitihän ei saanut pikkusiskosta plussaa koskaan tikkuun. Tiesi et oli raskaana ja vasta verikokeesta selvisi. Et Voikohan toi matala nousu olla perinnöllistä ?
Mä uskon et voi! Monet tälläiset on.

Sit jos leikkii ajatuksella että alkio raapaisee vaan kohdun limakalvoa kiinnittymättä niin voiko muka hcg näkyä vielä dpo13 testissä ?

Lume: en usko et näkyis enää..

Sillä oletuksellahan tuolla on sit jotain oltava. Koska ei ole ollut mitään kipuja. Sillon helmikuussa alko päivää ennen vuotoa aivan kamalat selkä poltot ja se vaan paheni ennen vuotoa ja vuodon aikana jonka mukana tuli todella paljon hyytymiä ( tuolloin oli ensimmäinen kemiallinen mulla ).

Voi että. Mä niin toivon teille kaikille plussaa. Ja jos käy niin, että ei edelleenkään niin älkää lannistuko. Lohduttaudutaan sillä ajatuksella, että nykyään on olemassa todella hyvät hoidot ja kaikki on mahdollista. Varovaiset onnittelut niille jotka ovat juuri plussanneet. Tsemppiä kaikille. :smiley-bounce012 Itselläni on jo lapsia mutta takana myös yksi tuulimunaraskaus ja yksi kaksosraskauden keskenmeno niin, että toinen kaksosista meni kesken.

Ääh, mulla tuli tuohon cb:n + testiin aamulla haalea viiva (tosi haalea, mutta siis kuitenkin 3min testiajan sisällä ), tein nyt päivällä pc:n testin ja se oli negatiivinen.. ääh, ärsyttävä testi tuo cb:n + :D Nyt enää yksi apteekin normitesti jälellä ja enää en voi kyllä ostaa lisää testejä :D En tiedä mistä laskisin tuon tuon ovulaation, ovistestit loppu 24.4 ja 25.5, niissä tummempi viiva, kuiteskin 28.4 tuli pieni veritippa (ovulaatio sittenkin silloin ?). Ääh, taidan luovuttaa, kai nuissa testeissä jo jotakin pitäs näkyä.

Pipsu. Ei kannata luovuttaa. Yksikin viiva vaikka vain haamu, jossa on vähänkin väriä tarkoittaa positiivista tulosta. Voihan olla, että tuo toinen testi oli laimeammasta pissasta. Uutta testiä vaan kehiin. Tsemppiä. :)

Pipsu, ikävä sanoo mut noihin cb+ testeihin tulee vääriä positiivisia, siis haaleita haamuja mitä vois kuvitella plussaks vaikkei oo.. :( eikö sulla joku testi haamuillu kuitenki? Vai muistanko väärin... Tulispa plussa vielä <3 jos ei, niin ens kiertoon sit :)

Pipsu, ikävä sanoo mut noihin cb+ testeihin tulee vääriä positiivisia, siis haaleita haamuja mitä vois kuvitella plussaks vaikkei oo.. :( eikö sulla joku testi haamuillu kuitenki? Vai muistanko väärin... Tulispa plussa vielä <3 jos ei, niin ens kiertoon sit :)

Joo, vähä veikkaan, että tuo on väärä haamu :/ Viime kerralla plussasin samaisella testillä (raskaus oli kyllä kohdunulkoinen) tosi aikasi niin sen takia tuo on mun "hyvän mielen" testi :)​

ImageUploadedByVau Foorumi1494097160.067817.jpg

Mulla tuli tällanen suttu tohon cb plussaan toissapäivänä.. :D

View attachment 55235

Mulla tuli tällanen suttu tohon cb plussaan toissapäivänä.. :D

Just tollasia mullakin on tullu, luulin haamuks vaan eipä ollu. Oikeen plussan pitäis vissiin olla tossa sellanen et siinä on selkeet rajat pystyviivassa näkyvissä, tai ainakin sen verran vahva viiva ettei tarvi kun vilkasta niin tietää että se on plussa.

Just tollasia mullakin on tullu, luulin haamuks vaan eipä ollu. Oikeen plussan pitäis vissiin olla tossa sellanen et siinä on selkeet rajat pystyviivassa näkyvissä, tai ainakin sen verran vahva viiva ettei tarvi kun vilkasta niin tietää että se on plussa.

Jep. :) eikös Lumellakin viime kierrossa tullu jotain viivaa tohon cb plussaan ? Jos oikein muistan..

Tämä aamun testejä?? Täällä malttamaton odottelee!

Mua vähän harmittaa kun tein eilen sen fr:n testin. Kun tänään pissi oli melkein 10h rakossa ja tosi tummaa kun eilen se oli vajaa 6h ja paljon vaaleampaa. Joten ei ollu kaapissa kuin tää yks 25miu sofin testi. Ja siihen tuli jotain. Mitäs sanotte ?
ImageUploadedByVau Foorumi1494139046.239157.jpg

Takaisin