Plussa vai ei?

Negaa vielä täälläkin o-testit. Enpä tiiä, pitäiskö sen eilisen sitten plussana, eli tänään olis dpo0. Tai sitten oottelen, et alkaako menkat ja testailen, jos ei :grin

Liitteet

• IMG_20170413_191119.jpg
    IMG_20170413_191119.jpg
    132.9 KB · Katsottu: 199
LaraS: Sulla siis loppu nyt testit? Muutenhan se kannattais varalta jatkaa testailua. Mutta muussa tapauksessa laskisin sen eilisen plussaksi. Varmuuttahan ei saa onko ovis tapahtunut, kun ei ole ultraan mahdollisuutta. Toivotaan, että olis ovis ollut tänään eli dpo 0 ja ei muuta kun piinaileen.

Niin ja hyvää pääsiäistä kaikille jokaiseen jännään tilanteeseen:) yritetään ottaa rennosti.

Itselläni tänään oletettavasti dpo 4 ja oireita huomattavasti vähemmän kun ei ole lisäprogeja käytössä. Nyt ainakin voi luotettavammin kuulostella itseään. Odotan että dpo6 olisi ohi niin voisi jotain oireita kuuluakin jos on tärppi käynyt.

Diann on vielä noita violetteja testejä, mut ne on kai vähemmän herkkiä. Niin epäilen, että niillä tuskin plussaa tulee joka tapauksessa. Kyl meinasin jatkaa tikuttelua vielä silti :)

Lady19 vaikea sanoo, jotainhan tuossa näkyy kuitenkin... mullakin herkissä testeissä oli viime kierrossa jotain hailakkaa näkyvissä, niin en vielä tuohon uskaltais kovin luottaa :confused: mut toivottavasti parin pv päästä tulee sulle selkeät ja pysyvät tuplaviivat :)

Lady19 tuliko testiajalla viiva? Näyttäis aika sevästi että joki viiva siinä on! Jos testiajalla tullus uskoisin että haamu

Tuli testiajalla! Aluksi ei erottunut mitään niin avasin sitten sen kotelon, sitten näkyi paljon selkeämmin!

Mä oon täällä pitkään taustalla seuraillu piinailuja ja jännäilly teidän puolesta :) Meillä yritystä puolitoista vuotta, (nyt yk22) selittämätön lapsettomuus diagnoosina ja pari kiertoa syöny letroja. Tässä kierrossa ei saatu vastetta vasemmalle ja oikeeta munasarjaa ei näy ultralla kun on ilmeisesti kiinni kohdun takana mahdollisesti endometrioosin takia. Ei oo tarkemmin tutkittu sitä tähän mennessä. Tänään kp25/23-28, ovista en tikuttanu kun vastetta ei ollu, mutta ei siis oo mitään tietoa mitä oikeassa munasarjassa tapahtuu. Aamuyöllä alko menkkajomot ja aamupäivällä tuli lorahdus ruskeeta verta ja sitten loppu kaikki kivut ja vuoto. Tein illalla 1,5h pidätyksellä testin, ja ensin näytti että alkaa piirtymään toinenki viiva mutta se katosi heti. Mulla on tos huonot viivalasit ja mun silmään ihan niin puhdas nega ku voi olla. Sori pitkä selostus, tuntuu ettei tätä koskaa saa lyhyesti kirjotettua :grin Allekirjotuksessa on toki pääpiirteittäin, mutta ei ainakaa puhelinsovelluksella näy.

IMG_3947.JPG

ImageUploadedByVau Foorumi1492146401.971303.jpg

Näkeekö kukaan muu tässä kahta viivaa? Apteekkarin herkkä testi avattuna.
Tänään kp 30/28-30.

Lady, jotain tummaa näkyy mut mä en nää väriä :( ja jos mamin testi kyseessä niin mulla näytti turhaan ihan samanlaisia varjoja. Toivotaan kuitenkin että vahvistuu ja tulis + :)

Henalla en nää mitään vaikka zoomasin :/

Ei siinä varmaan mitään olekaan. Taidan vain kuvitella. Kuvassa tosin kaikki näkyy vielä vähän huonommin kun luonnossa...

Eilen illalla alko kovat menkkamaiset kivut.Mutta ei alkanut ainakaan aamulla.Tein testin (dpo10).

Näettekö viivan tossa?Mun mies näki ja itse näen.Se tuli siihen heti kun testi-alue kastui ja kuva on otettu testiajan sisällä.Kuivuneena vielä vähän tummempi.Oon vaa paljo lukenu CB:n viivanpaikoista niin pelottaa,että turhaan nousi toiveet..Tossa on kyllä väriä ja on yhtä paksu kuin poikkiviiva.Tai sit kukaan muu ei edes näe sitä [emoji23]

Hena ja Triana,en kuvasta erottanut mutta luonnossa voi hyvinkin näkyä [emoji106]

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1492148640.190377.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492148640.190377.jpg
    57.8 KB · Katsottu: 331
Kata_ kyllä minä viivan näen sun kuvassa. Ei se juuri sininen ole mutta selvästi viiva.

Hena,kiva että joku muukin näkee [emoji1]Livenä se on ihan haalean vaaleansininen,ei sentään harmaa. Mutta eiköhän ne menkat sieltä ala,toi on niin epäluotettavan testin maineessa.Ja kai dpo 10 pitäisi olla jo vahvempi viiva..

Takaisin