Plussa vai ei?

Tuollainen ovistesti tänään viiva siis tosi haalea haaleampi kuin edelliset.Nyt 21kp.Mietin pitäisikö vielä tikuttaa huomenna?
ImageUploadedByVau Foorumi1492030870.591129.jpg

Huomenta kaikille! :)

Pitihän se tänääkin testata. Oletan, jotta tää puikkotesti oli aikas samanlainen, kun eilen aamunen. Aika kivasti vahvistunu, vaikka se eilinen tokasta pissistä olikii vahvempi. Ei voi muuta ku ootella ja toivoo parasta :) Eilen kävin ostaa viel Yliopiston apteekin jonkun oman kasettitestin (ihan uus juttu miule) ja digin, et saa kivan kuvan siitäkii näytöstä (ollu tietysti haave saada digiin teksti "raskaana" näkyviin). Nyt kaikille muilekkii plussatuulia!!! <3 <3 <3

- Milottiina kp 32/33 dpo13 yk2 -

Liitteet

• 20170413_063439.jpg
    20170413_063439.jpg
    384 KB · Katsottu: 381
LaraS, eihän kaikille tuu tasapaksui ovisviovoi. Tuos siunkii viivas tuo toinen reuna samanpalsunen, eli näkisin plussana kyl :) Mukavia talletteluja! ;)

Unicorn, kiitos!! <3 Eilen noita testejä tehtäessä oli siis kp31/33 dpo12. Olikohan toi eka liuska testi mamin? Vihreessä pussissa.. Toka normi one step. Tän aamunen puikkotesti muistaakseni myös mamin. Näyttääkö tutuilta? Etkös sie jossai vaihees mameil testaillu? Nuo sinipäiset one stepit näyttäs kyl paremmin miulla, onkohan ne herkempiä sitte? Pääsetkö kohta ovista tikuttelee? Toivon niin paljo, et täst kierrosta siulekkii pärähtäs se plussa!!! Tsemppii!! <3 <3 <3

ArvoAava<3, testitulosta ootellen.. :)

Christine, valitettavasti en nää siu testissä mittää :/ Mut toivoo nii kaua, ku vuodot pysyy poissa! Aattelitko testailla millo uuestaa? :)

Heitsu, kannattaa! Plussa voi pärähtää testii iha yllättäen! ;)

LaraS, eihän kaikille tuu tasapaksui ovisviovoi. Tuos siunkii viivas tuo toinen reuna samanpalsunen, eli näkisin plussana kyl :) Mukavia talletteluja! ;)

Unicorn, kiitos!! <3 Eilen noita testejä tehtäessä oli siis kp31/33 dpo12. Olikohan toi eka liuska testi mamin? Vihreessä pussissa.. Toka normi one step. Tän aamunen puikkotesti muistaakseni myös mamin. Näyttääkö tutuilta? Etkös sie jossai vaihees mameil testaillu? Nuo sinipäiset one stepit näyttäs kyl paremmin miulla, onkohan ne herkempiä sitte? Pääsetkö kohta ovista tikuttelee? Toivon niin paljo, et täst kierrosta siulekkii pärähtäs se plussa!!! Tsemppii!! <3 <3 <3

ArvoAava<3, testitulosta ootellen.. :)

Christine, valitettavasti en nää siu testissä mittää :/ Mut toivoo nii kaua, ku vuodot pysyy poissa! Aattelitko testailla millo uuestaa? :)

Heitsu, kannattaa! Plussa voi pärähtää testii iha yllättäen! ;)

Tota aattelin missä näky hyvin noi viivat.. hankin samanlsiset ;) :D eli one step 25miu? :)

Mamin taitaa olla nuo punakorkkiset vihreellä liuskalla. Ovat punavalkosessa pussissa.

Oon niin onnellinen sun puolesta<3 :)

Täällä vasta täti pakkailee kamoja. Ovista testaillaan joskus ens vkon lopulla :)

Unicorn ko4/27 yk 4(11)

Tänään tehty clearbluen digillä testi, joka kertoi "ei raskaana". Avasin viel varmuudeksi testin ja näytti tältä?? Viivat siis vahvempia kuin kuvassa, en saanu vaan hyvää kuvaa. Kertokaa mulle, mitä noi kaikki viivat on ku ite en oikee pääse kärryille :D

Huonoa oloa täs kyl taas podetaan, liekö psyykkistä... Tänään dpo10, kp28/28-29...

Liitteet

• _20170413_094900.JPG
    _20170413_094900.JPG
    268.4 KB · Katsottu: 479
ArvoAava,mä testasin aamulla (dpo9) negan pc:llä. Tiiän et aikaista mutta mietin et pitäiskö jotain jo näkyä..Luulin et olis dpo10 mut mun ovisplussa oli maanantaina 3.4. eli ovis 4.4. niin sen mukaan olis 9 päivä vasta..Joku haalea viiva siinä näkyi ehkä,ei harmaa eikä punainen.Varmaan viivanpaikka..huomenna uusi testi [emoji4]

En tiedä cb:n viivoista mutta ei digi välttämättä näytä vielä noin aikaisilla päivillä plussaa.Eli uusi huomenna [emoji4] Pidän peukut pystyssä että plussaat![emoji173]️

Tänään tehty clearbluen digillä testi, joka kertoi "ei raskaana". Avasin viel varmuudeksi testin ja näytti tältä?? Viivat siis vahvempia kuin kuvassa, en saanu vaan hyvää kuvaa. Kertokaa mulle, mitä noi kaikki viivat on ku ite en oikee pääse kärryille :D

Huonoa oloa täs kyl taas podetaan, liekö psyykkistä... Tänään dpo10, kp28/28-29...

Mä olen joka kerta kans avannut ja saanut samat viivat. Enkä oo vieläkään raskaana :| en tiiä tarkottaako viivat oikeesti mitään mutta itse kans elättelin toiveita :P

Toivotsan kuitenkin sinne plussaa! Kuitenkin vielä melko aikaiset päivät ja toi digi ei mikään herkin testi ole :)

Oman kokemuksen mukaan digiin tulee aina hailut testiviivat :)

Aamun tokasta tehdyt o-testit näyttää tältä kuivana
1238e3f5fa424e5f2c6a2fc07d2a2b83
näinköhän riittää? Testailen kuitenkin vielä ja mittaan lämmöt..

Mannikka, ei mielestäni ihan vielä plussa, mutta lähellä. :) Mulla tuollaisista viivoista plussa yleensä vrk sisään.

Silky ei miustakaan ihan, mutta en aina saa tasavahvoja viivoja.. noh lämmöt kertonee sit jälestä päin millon ovis on ollut :)

3658a58026e1acd584b9444be452cd79
ovistesti tässä vaiheessa kiertoa?? Kp 27/28-32.. Täytyyköhän lähtee vielä r-testi kaupoille kun en digitaalista vielä raskis käyttää tällä kpllä.

853be266163a9d73237b9b9f4cab3596
vielä vain tummuu...

Mulla oli samoilla kp:llä ihan tasavahvat monta päivää ennen menkkoja, rt nega, menkat tuli ajallaan.. o+oli kp18 ja siitä haihtui viiva olemattomiin kun sit huvikseen testasin enne menkkoja et näyttäiskö raskauden.. mutta en tiiä mitä meinaa noi viivat noilla kp:llä. Joillakin näyttää raskauden. Mulla ei ollu niin :P Toivotaan että sulla olis niin ;)

Milottiina: Hienot viivat, onnea ja tarrasukkia pikkuiselle! :) Mulla on varmaan niin vahvat viivalasit että näen omassani hailuraa :D Nyt ois kp 29/28 ja aina aamuisin jänniä tuntemuksia että menkat alkaa mutta ei ainakaan vielä oo alkanu. Toka kierto putkeen joka venyy yli ton 28 päivää. Pidän nyt testailusta taukoa, tänki aamuinen oli nega..katotaa vaikka parin päivän päästä uudestaan :)

Unicorn, muistaakseni oon tilannu ne raskauskeijulta ja ne olikii herkkyydeltää 10miu!! Eli ilmankos sit näky paremmi! :) Iha varma en kyl oo oliko tuolta, mut muistaakseni :) Mut eiks maminkii testit muute oo 10miu?

Mirellan, LH-taso nousee jälleen kuukautisia kohti. Itselläni ovistesti näytti raskauden, mutta plussa oli todella plussa: testiviiva kontrolliviivaa vahvempi.
Toivotaan parasta kuitenkin !!!

Mirellan, miulakii oli ovisplussa samalla kun easkausteatiin tuli plussa.. Toivotaa, et siulekkii käy samoin!! :)

Christine, toivotaa jotta menkat ei alakkaa ja plussa tulis myöhenmi! :)

Takaisin