Plussa vai ei?

Mannikka, toivotaa, et huomen tulis plussa (vai meinaatko testata myös illalla?) Tsemppii ja mukavii talletuksii! :)

Milottina onnea!
Testaan varmaan vielä iltapäivällä, mutta voi olla et en tuon parempaa plussaa saakkaan.. mittailen lämpöjä vielä varmistukseks :)

Heitsu1996: ootko testannut siis jo alkukierronki? Mietin, et voisko olla et ovis on ollut jo aiemmin? Mihin aikaan päivästä testaat? Onko huippu voinutkin olla testausten välissä? Voihan se plussa pamahtaa siihen tikkuun vielä huomennakin :) mullakin testit näyttää tolta vielä päivää ennen plussaa. Mä löydän plussan aina iltapäivällä ja testaan joka päivä jostain kp9 lähtien. Joskus himotestaajana kaksiki kertaa päivässä :D

Aloitin tikuttamaan ovista jo 9kp aikaan.Aina päivällä teen testin 12-15 aikoihin aina.En oo vielä ottanut meidän hoitopaikkaan yhteyttä.Ens kierossa alkaisi uudestaan meidän inseminaatiot.Mies jo kovasti odottaa meidän inseminaatioita.

Mä varmaan testaan tänään vielä jos ei menkat oo alkanu iltapäivään mennessä. Tänään on tullut omituisen kellertävää valkovuotoa ja juilinut massua :O verenvuotoja ei ole ollut enää mutta rinnat muuttu tosiaan eilen araksi. Kp 28/28 tänään :)

Onnea Milottina!!!! <3​

Onnea plussanneet :happy:
Pahoittelut negoista :confused:

Täällä o-testailu kp16. Tuosta vahvempaa viivaa en oo koskaan saanut, saa nähdä tuleeko nyt(kään). Tieto ovulaatiosta auttaisi, tosin pian lapsettomuuspolilla sitäkin selvitellään; eka käynti ens kuussa.

Liitteet

• IMG_20170412_140243.jpg
    IMG_20170412_140243.jpg
    607.4 KB · Katsottu: 197
Onnea plussanneet :happy:
Pahoittelut negoista :confused:

Täällä o-testailu kp16. Tuosta vahvempaa viivaa en oo koskaan saanut, saa nähdä tuleeko nyt(kään). Tieto ovulaatiosta auttaisi, tosin pian lapsettomuuspolilla sitäkin selvitellään; eka käynti ens kuussa.

Kuinka herkkiä nämä testit on ja onko sulla kipuja tai muuta mikä viittaisi ovikseen? Itselläni sama ongelma että hankala saada viivaa testiin vaikka ovis tapahtuisikin

Diann En muista testien vahvuutta, mut jotain herkemmästä päästä - olisko 15 tai 20mlu. "Oviskipuja" mulla on ollut jo aikaisista kiertopäivistä lähtien, niin en kamalasti enää niiden perusteella uskalla ovista arvailla. Limoja on jonkin verran, normaalisti aika kuivaa ympäri kierron. Niin ja sellanen kipeäksi tuleva olo (kurkkua kuivaa, päässä painaa) on ollut muutamana päivänä, mutta voi olla myös allergiaoiretta.

christine86 voi itku, toivoin sulle plussaa :oops:

Lara S: Alkaa jo tottuun tähän että mitään ei tapahdu...1v4kk tjottailtu ja lempee ei oo puuttunu niin testit näyttää silti aina vaan negaa. No se yks keskenmeno oli viime lokakuussa. Onneks on nuo kaks rinsessaa sentään :)

LaraS: okei se on sit toki haastavaa, mutta onneksi on tulossa se lääkäri. Kannattaa varmaan uskoa se vahvin viiva ovikseksi kunnes toisin todistetaan :). Voihan se olla, että kaikilla se lh ei jostain syystä tikkuihin tule.

On nois testeis vissii vähä eroja tai sitte tää aamun toinen pissa oli vahvempaa.. Mut siis tämmöset viivat piirty testiin testiajalla <3 Käytin testii, millä sain viime kierrosta puhtaan negan..

Ihan sanaton fiilis, ei pysty käsittää ja toivottava vaa, et kestää mukana! Viel ei ees siis kuukautisetkaa myöhäs.. En ois ikin uskonu, et plussa näkyis näi aikasee miulla! Hieman eri meininki mitä aikasemmissa raskauksissa, joissa oon plussannu vasta pahoinvoinnin tulessa viikolla abaut 7+ xD Esikoista yritettiin reilu kolme vuotta, toinen tuli ekasta kierrosta ekojen menkkojen jälkee (esikosen raskauden jälkee) ja tää ois nyt sitten tokasta yrityskierrosta.. SANATON!

Ihanaa <3 toivotaan kaikki sormet ja varpaat ristissä että kestää kyydissä! <3

Mitkä kp:t sulla on ja mikä testi? :)

Yhden päivän kun on seuraamatta niin hirveesti tullut viestejä!:D

Mahtavaa Milottina, onnea!!! <3 kylläpä on testeissä eroa...

Ja katalle nostan hattua ettei ole vielä testaillut :D

Täällä odotellaan testailua myös, huomenaamuna pakko kun pukkaa illalla saunailtaa (joka tapauksessa otan rauhallisesti siellä).. Kumpa joutuisin taas miettimään millä saan muita huijattua alkoholin suhteen :D tänään kp27/28-29,dpo9.

Ei tullu täti tänään, luultavasti venähtää kierto taas ku jotenki himokkain vaihe täs kierrossa ajoittui noin kp 17 vaiheille, eli liekkö ovis oiski ollu myöhemmin...mulla olis yks apteekin testi vielä jonka säästän jos rupee kummallisia oireita tuuppaamaan taikka seuraavaan kiertoon :P

Tän päivänen testi kuivuneena näyttäis jotain viivanpaikan tapaista kuitenki. Pöljä minä yrittää valaa toivoo tuplaviivoista tähän kiertoon :D

Liitteet

• 20170412_222408.jpg
    20170412_222408.jpg
    193.6 KB · Katsottu: 257
Takaisin