Plussa vai ei?

Jos kahtena päivänä peräkkäin tulee o+, niin kummasta se lasketaan? Tänään oli ehkä vähän vaaleempi, en oo varma.. laitan kuvaa, eilinen ja tän päivän:

IMG_20170410_154226.jpg

IMG_20170411_144044.jpg

Ärsyttävää kun ei mee kun oppikirjoissa..

Deb ihan ei oo tasavahvat vielkää, mut voihan toi hyvinki olla siulle plussa jo.. ja ekasta plussasta lasketaan :) kannattaa jatkossa tilata herkempiä o-testejä! (Tietysti toivotaan et ei enää tarvi tilailla kun plussaat tästä kierrosta :) )

Mannika, eikö se menny niin, että jos näyttää vahvaa viivaa monena päivänä, niin kannattaa hankkia vähemmän herkempiä testejä? Että se huippu näkyy selkeesti ja jos ei oo niin paljon lh:ta niin se näyttää jo selkeesti haaleempaa viivaa.. näin voisin päätellä :D ei tässä nyt hätää sinänsä oo, kierron pituuden haluan vaan selville näistä, kun pidetään taukoo varsinaisesta yrittämisestä ennen ku hoidot alkaa.

Nyt kun testi on kuivunu, näkee että eilinen oli tummempi, joten kai se ovis tulee tänään illalla tai ens yönä tms :)

Deb toisaalta noin, mut jos et saa ollenkaan plussaa, niin herkemmällä testillä saisit plussan tikkuun :) itse en saa plussaa normi 20miu/ml testillä, mutta 15miu/ml testillä saan. Eikä se huippu oo silti ku sen max kaks päivää ollu :) selkeempi vaan kun saa "oikean" plussan :D

Diann, onpa pöhköä... Jokin hyvä syy siihen tukeen on sulla kuitenkin ollut. Sitten vaan nappastaan pois... No kummempiakin juttuja on tapahtunut, että positiivisia juttuja tapahtuu, vaikka ei pitänyt olla mahdollistakaan :happy: Luuletko, että saat siihen inssiin luget? Onko sulla joku ovulaatioinduktiolääkitys, vai meettekö luomuna?

En saa inssiinkään lugeja kun se oli tämän kunnallisen puolen ajatus että niitä ei käytetä koska nähdään turhana. Saa nähdä muuttuuko se ajatus jos mulla kestää nyt se luteaaluvaihe vaan 4pv :D saa nähdä, toki toivon että ovat oikeassa. En vaan ollut koskaan kuullut tämmöistä näkökantaa ennen. Mulla on letrozol käytössä alkukiertoon.
Toivottavasti tärppäis nyt jo tästä kierrosta ettei tarttis edes inssiin mennä. Oli kyllä ylläri että ovis ollut jo kp 9 ja testihän ei jostain syystä mulla toimi että voisin oviksen selkeesti bongata. Onneksi tuona päivänä harrasteltiin kolmeen otteeseen ilman paineita lapsenteosta. :D sitä ennen oli kyl niin pitkä tauko että en tosin tiedä kuinka priimaa tavaraa oli. Jee eli kohta pääse taas testaileen ja piinaileen!

Deb: eka ovisplussa on se mikä lasketaan :)

Mulla Apteekkarin testi näyttää aina kolme päivää plussaa, Rfsu noista toisena päivänä, välillä kolmantenakin. Niin oon laskenu, että herkeämästä testistä noin 2vrk päästä on plussa.. Tiedä sitten, onko oikeesti. :grin

Silky kp 18/28-29, dpo 3. Aika mateleeeeeeeeee...

Hieno plussa Nika97, onnea, ei muuta kuin "rauhassa" odottelemaan :)!!!
Diann, joopa joo 4 päivän luteaalivaihe kuulostaakin ideaalilta :D

Diann, ootko kokeillut venhänalkioöljyä? Itse kokeilin sitä viime kierrossa ottaen joka aamu teelusikallisen ja ensimmäistä kertaa elämässä mun kierto piteni 10 (!!) päivää eli luteaalivaihe piteni hurjasti. Ajattelin, että johtuikohan se vehniksestä, kun mullakin oli luteaalivaihe aiemmalla kierrolla vain 10päivää.

Diann, ootko kokeillut venhänalkioöljyä? Itse kokeilin sitä viime kierrossa ottaen joka aamu teelusikallisen ja ensimmäistä kertaa elämässä mun kierto piteni 10 (!!) päivää eli luteaalivaihe piteni hurjasti. Ajattelin, että johtuikohan se vehniksestä, kun mullakin oli luteaalivaihe aiemmalla kierrolla vain 10päivää.

Hmm enpä ole aikaisemmin tästä kuullutkaan. Missä sitä myydään? Tiedätkö mihin se apu perustuu :)? Voisi kyllä testata.

Diann, itse olin myös hoidoissa (letrot käytössä) ja ei haluttu loppukiertoon tukea lugeista vaikka tiputtelua. Perustelu, että letroilla saadaan aikaan laadukas munasolu, joka aittaa myös keltarauhaseen. Itsellä ei lugeilla ollut tiputtelua ja kierto pidentyi myös. Myöskin lääkäri määräsi silloin heti lopettamaan luontaistuotteet (itsellä oli käytössä maca ja gelee royale). Toivottavasti myös sinulla letrot auttaa, peukut pystyyn. Itsellä nyt rv 8+0 menossa.

Diann, ostin itse sitä Life-myymälästä ja olin aiemmin lukenut siitä netissä. Sitä saa jostain ilmeisesti myös kapselimuodossa, mutta itse karttelen liivatetta, niin hankin suoraan nesteenä. Varmaan tälläkin palstalla jotkut ovat kokeilleet sitä ja osaavat kertoa minua paremmin, mihin se perustuu. Sen uskotaan vahvistavan limakalvoja ilmeisesti. Luin erinäisiltä palstoilta myös monien plussanneen vehniksen aloituksen jälkeen, mutta voihan se olla sattumaakin.

Se maistuu aika pahalle, mutta itse sain sen muutaman kokeilun jälkeen jo leikiten kurkusta alas greippimehun avulla :)

Eleanoora: minäkin olen kyllä aina käyttäessäni letroja käyttänyt myös lugeja/teroja joten en ole testannut pelkillä letroilla. Nyt tulee sekin testattua ja voihan se olla että aikaisemmin ennen mitään lääkettä, munasolussa on ollut vikaa ja näin myös keltarauhasessa. Mielenkiinnolla odottelen mitä nyt pelkillä letroilla tapahtuu. Luontaistuotteita en ole nyt vähään aikaan syönyt kun en apua ole niistä huomannut.

Aunemoi: täytyypä alkaa googlaileen. Greippimehu on tällä hetkellä ollut ainoastaan käytössä. Viime kierrossa testasin myös aspiriinia pienenä annoksena mut ei tehnyt mitään erikoista eli en varmaan enää tässä kierrossa viitsi kokeilla :D kaikki keinot pitää kyllä testata jossain vaiheessa.

Puhelinsovellus ilmoitti että tänään Ovulaatio koskaan ei oo ollut 20kp ovista.Tälläinen tulos eilen ja tänään negatiivisiä :( toivo menetetty. Testit loppuu huomenna kokonaan sitten ehkä lopetan tikuttamisen tuskinpa tulee edes.

20kp 25yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491933697.498799.jpg

Takaisin