Plussa vai ei?

Mulla on se käsitys, että o-plussasta keskimäärin aikaisintaan vuorokauden kuluttua tapahtuu ovulaatio eli jos eilen testasit päivällä, eikä ollut plussa, niin ei varmaan ovulaatiota ole vielä tapahtunut. Kannattaa jatkaa kuitenkin testailua :)

Deb miusta ei ihan tasavahvat viivat vielä oo, mut ehkä huomenna :)

Deb miusta ei ihan tasavahvat viivat vielä oo, mut ehkä huomenna :)

Voi olla että huomenna on tummempi, mut jos ei niin toi on sit plussa. Ainakin eggwhite lakannu tänään, aamulla tuli runsaasti vielä mut nyt ei enää yhtään. Yleensä o+ päivänä mulla on just loppunu toi eggwhite, niin vois kuvitella että toi on mun plussa enkä vahvempaa viivaa saa tässä kierrossa (Tosin onhan toi osittain yhtä vahva, vaikkei tosta toisesta reunasta ookaan). Tää on mun mittakaavassa jo muutenki myöhänen ovis, ihmettelen ku ei aiemmin oo ku kerran tullu kp17 vasta ovis.

Haluisin vaan jo lopettaa kohta ton tikuttelun ni voin keskittyä muihin asioihin :hilarious:

8911669a0c2af821f0cf2e51f8cd91c2
hullut viivalasit päällä kun toivoo niin paljon [emoji28]

Tässä vielä illan tulos ja takana vain 1h pidätystä.. Jotain siellä on tapahtumassa. Kunpa nyt kierto lähtisi liikenteeseen. Että sitä odottaakin menkkoja tulevaksi :grin

Liitteet

• IMG_5968.JPG
    IMG_5968.JPG
    411 KB · Katsottu: 268
Kp 27/28 ja pc liuska näytti tänäänkin negaa. Ainoo oire arat ja turvonneet rinnat. No tätiä ootellessa ja hyvillä mielin kohti tutkimuksia, jos onkin jotain häiriötekijöitä jotka estää raskautumisen...

Kp 27/28 ja pc liuska näytti tänäänkin negaa. Ainoo oire arat ja turvonneet rinnat. No tätiä ootellessa ja hyvillä mielin kohti tutkimuksia, jos onkin jotain häiriötekijöitä jotka estää raskautumisen...

Tyhmää :( mut ainakin täällä on muutama muukin jotka on hoidoissa tai tutkimuksissa joten et ole yksin :)

No voi harmi :( toivottavasti kuitenkin täti pysyy poissa ja testiin tulis viel toinenkin viiva!

Täällä kp26/28-29,dpo8.. Vähä alamaha juilii ja päänsärkyäkin on, niinku aina ennen menkkoja.. :(

Juuri sain kuulla lääkäriltä että luget ymt jätetään pois. Kuulemma saattavat jopa haitata raskautumista ja ei ole tutkimuksissa osoitettu mitään hyötyä. Todella outoa kun jokainen lääkäri niin eri linjoilla.. saa nähdä alkaako mun menkat nyt sit jo parin pv:n sisään kun oma keltarauhastuotanto on aikaisemmissa tutkimuksissa ollut olematon. Eipä auta tehdä muuten kuin lääkäri sanoo. Inseminaatiot ensi kuussa ja nyt oli munasolu irronnut jo kp9. Onneksi limakalvo oli kuitenkin ehtinyt paksuuntua. Jännittää kun eivät aikoneet inseminaatioihinkaan ottaa sitä keltarauhastukea käyttöön..tänään siis ultran mukaan noin dpo2

Diann, onpa pöhköä... Jokin hyvä syy siihen tukeen on sulla kuitenkin ollut. Sitten vaan nappastaan pois... No kummempiakin juttuja on tapahtunut, että positiivisia juttuja tapahtuu, vaikka ei pitänyt olla mahdollistakaan :happy: Luuletko, että saat siihen inssiin luget? Onko sulla joku ovulaatioinduktiolääkitys, vai meettekö luomuna?
Mirellan, pistähän uutta aamutestiä meille tiirattavaksi!!
Plussia ketjuun!!!!

Pahoittelut negasta christine :(

Diann ihme ettei lugeja antanut käyttää :s

Kp13, ei ihan oppikirjakiertoa tulossa, mutta eggistä valuu jo :)
47407d31368aeb9d875ac9be46c87219
aamuinen ja äskeinen testi.. jospa huomenna ;)

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negasta christine :(

Diann ihme ettei lugeja antanut käyttää :s

Kp13, ei ihan oppikirjakiertoa tulossa, mitta eggistä valuu jo :)
47407d31368aeb9d875ac9be46c87219
aamuinen ja äskeinen testi.. jospa huomenna ;)

Mistä nämä testit on? :) onko miten hintavia? Pitäs taas tilata ovistikkuja! :)

Takaisin