Plussa vai ei?

Tässä teille nyt urbaani legendaa :D märkänä näytti kun ois viiva, kuivana ei mitään tai joku pieni ? Ainaki nää antaa sit turhaan viivanpaikkoja niin ku täällä oli puhe :) olen tyhmä tiedän sen:D jaa on vähän hassua et mamin testeissä on katsomis aikaa 5min ja toi viiva tuli sen sisällä ja sit sen 5min jälkeen hävisi :D
ImageUploadedByVau Foorumi1491740920.940626.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491740981.416345.jpg

Muokattu viimeksi:
Tässä on oikein janana tämä tapahtuma :D kaipa se oli sit vaan toi väri aine joka liuku eteenpäin. Voi oispa se jääny siihen :p

Hitto oon sekasin kun testailen vaikka menkat :D kuin tyhmä pitää olla mietin vain :D
ImageUploadedByVau Foorumi1491742761.454497.jpg

Lume: itselläni kans aina sydän hyppää kurkkuun kun näen sen punaisen toisen viivan!! Ja sit se vaan kulkeekin ylöspäin ja lopulta katoaa. Mikä pettymys. Se hetki on kyllä jotain niin uskomatonta, kun ajattelee että ei voi olla totta viiva!

Täällä tylsää menoa, dpo6... Koska vois ruveta testailee?? :D oon ollu viime päivät ihan mahoton, jotenkin oon asennoitunu et joo plussa tulee tästä kierrosta ja tänäänkin siivosin hulluna kun ajattelin että kohta ei enää pysty jos oksentaa samaan malliin ku syksyllä :D vaikka todennäköisesti pääsiäisen pyhinä tippuu korkealta ja kovaa näistä pilvilinnoista... Kyl on ihmeellinen tää naisen ajatusmaailma.

Mä oon alkanut epäileen että mulla on endometrioosi. Ovulaatioaikaan nyt kolmena kertana peräkkäin ollu niin kauheet kivut että meinaa taju lähteä. Eilen tuli kans ihan puskista niin kuin rautakanki olisi työnnetty takamuksen kautta vatsaan. Ei voinut liikkua eikä mitään. Onneksi burana auttoi lopulta ja sain nukuttua. Ne kivut tulee tosi yhtäkkisesti ja kestää enintään pari tuntia mut pahin kipu ehkä 0,5 tuntia. Ennen ei ole tollaista ollut. Onneksi pääsee huomenna lääkäriin. Muutenkin olisi tosi ihmeellistä jos olis nyt irronnut munasolu kun oli eilen vasta kp9 ja tikut negaa.

Ajattelin just, et onks täällä ketään testailemassa viikon päästä, kun iso testiaalto meni just ohi. Mut olihan siellä Kata ja ArvoAava :) Mulla on dpo4 ja ajattelin testata sunnuntaina tai maanantaina :smiley-ashamed004

Mä tuun teiltä kyselee neuvoa. Imetän siis vielä ja menkat ei oo vielä synnytyksen jälkeen alkanut (1v2kk on muksu). Noh sain kolmisen viikkoa sitten O+ testiin mut näköjään ei ovulaatiota kuitenkaan tapahtunut (ja en ole raskaana). Jatkoin sit testailua ja tänä aamuna sain aika lähelle plussan O testiin (kuva ohessa) eikös? Ja lämmöt oli pompsahtanut tänä aamuna eilisestä (36,2x -> 36,6), sain myös pientä nousua lämpöihin silloin kun sain aiemman O+. Nyt jännään et oisko lämmöt koholla vielä huomenna, ettei tää nyt olisi satunnainen piikki (oi oispa jo huomis aamu :laughing005). Oisko sitten ovulaatio tapahtunut kuitenkin vasta nyt, mut en saanut sitä tikutettua. Eilis aamuinen selvästi nega. Onneksi ois saatu hyödynnettyy tää mahdollinen ovis kuitenkin. Mut juu apuja siis ton kuvan suhteen oli tarkoitus kysellä.

Liitteet

• IMG_5957.JPG
    IMG_5957.JPG
    463.3 KB · Katsottu: 230
Zoria, mun silmään tuosta puuttuu vielä himppusen plussasta, vaikka voihan olla, että sulle ei tulekaan tasavahvoja viivoja plussastakaan. Ihmiset on erilaisia. Jos lämpösi on useamman päivän koholla tai jopa tehden pienen nousun tulevina päivinä, se vois kieliä oviksesta. Lämpö laskee normaaliksi alkaen 2-4 päivää ennen kuukautisten alkua, ellei tärppi käynyt :)
Onnea matkaan!!

Ei oo Zoria munkaan silmään aivan plussa vielä...

Mut Debillä sen sijaan on ovisplussa! Nyt peittoja heiluttelemaan! :D

Mä oon taas ollut tänään huonovointinen. Kai sitä ite kehittää oireita kun odottelee testailua...

Kp 26/28 ja tiputtelee edelleen punertavaa...pc näyttää puhdasta negaa mun silmään :/ huomenna aamusta teen vielä ton yhen liuskan ja sit luovutan :P
20170410_172945.jpg

Christine, en mäkään nää mitään.. :(

Olihan munkin pakko testata, olen niin typerys! Eihän mitään vielä tietenkään näy, tai sit ei tuu näkymäänkään... Yllä apteekin oma raskaustesti, alla ovulaatiotesti.. Pitäiskö ovulaatiotestin olla nyt vahvempi jos raskautunu, vai vahvistuisiko se myöhemmin?

Liitteet

• _20170410_173003.JPG
    _20170410_173003.JPG
    487.6 KB · Katsottu: 251
Juu ei se plussa ole vaan aika lähellä kuitenkin.. Mietin vaan et eikös kun lämmöt nousee ni ovulaatio on mennyt jo? Eli mikäli aamuinen mittaus oli oikein ja lämmöt nyt nousi ni ovis olisi ollut eilen ja O+ testiin ois pitänyt tulla sitä ennen eli joskus eilen päivällä ehkä ja nyt siis LH taso laskussa ja siksi lähelle kontrolliviivaa ois ollut tän aamuinen testi.. Tämmöistä mietin ja jos joku tietäisi paremmin asiasta.

LH nousee 24-36h ennen ovista huippuunsa, eli sulla ois ollu toissapäivänä o+ jos eilen ovulaatio, ja nyt lämmöt noussu Zoria. Näin mä päättelen jos sulla nyt on ollu ovis :) tsemppiä!

Ja juu, toi mun o+ tuli 2h sen jälkeen kun heiluteltiin peittoja :hilarious: ei varmaan sopivampaa kohtaa ois ollu!

Takaisin