Plussa vai ei?

Iskallt: eli 6 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää! Niinku mullaki...jännää! Tosin on muutamina muinaki kertoina joskus tullu...liekkö pupuillu liikaa :D

Diann ja lume:Alkaa heittäkö koppaan lapsi haavetta.Itselle on tehty inseminaatioita 5 kyllä hoidot ja Inseminaatio toimii :D tuo raskaus kylläkin päättyi kohtukuolemaan.Jos ei tästä kierosta tärppää niin mekin mennään inseminaatioon tässä kuun vaihteen puolella.Juuri silloin kun olisi ollut virallinen laskettuaika :(

Olikos sulla dian ennestään jo lapsia vai yritätkö ensimmäistä ? Mä olen kans aika kyyninen ja pessimisti jo hoitojenkin suhteen :/ mut kai sitä pitää vaan yrittää olla positiivinen. Mä en ymmärrä miten voi olla näin pirun vaikeaa saada edes yksi lapsi :( musta jotenkin myös tuntuu et toi stressi vaikeuttaa asiaa :/

Ensimmäistä yritetään. Mitään vikaa ei ole löydetty. Nuorempana sairastanut syömishäiriötä (en tiedä vaikuttaako vielä) ja nykyisin kuntoilen melko paljon. En kuitenkaan viitsisi jättää kuntoilua, että elämässä on vähän muutakin kun pelkkä lapsen hankinta. Onhan urheilu toisaalta hyväksikin. Pelkään vaan että kuntosaliharjoittelu vaikuttaa testosteronitasoon ja sitä kautta jotenkin aiheuttaa häikkää hormoneissa. Lääkärit ei tähän ole ottaneet kantaa. Tällä hetkellä alkukierrossa letrozol ja loppukierrossa luget. Kierto toimii suht ok tosin en käy joka kuukausi ultrassa. Nyt tosiaan inseminaatiot alkamassa. Toivon niin hartaasti että tuottaisi tulosta. Ympärillä ihmiset raskautuu ja yksikin kaverini tuli nyt lähes vahingoissa raskaaksi. Tuntuu niin epäreilulta vaikka toki tiedän että täytyy iloita heidän puolesta. Jotenkin olisi helpompaa jos olisi edes se yksi lapsi siunattu, mutta ei ainakaan vielä.. täytyy vaan löytää se usko tähän asiaan vielä. Kyllä tämä asia alkaa syödä kohta jo parisuhdettakin, kun kaikki pyörii yhden asian ympärillä ja stressi kasvaa joka kuukausi. Ps. Anteeksi avautumiseni :D

Diann ja lume:Alkaa heittäkö koppaan lapsi haavetta.Itselle on tehty inseminaatioita 5 kyllä hoidot ja Inseminaatio toimii :D tuo raskaus kylläkin päättyi kohtukuolemaan.Jos ei tästä kierosta tärppää niin mekin mennään inseminaatioon tässä kuun vaihteen puolella.Juuri silloin kun olisi ollut virallinen laskettuaika :(

Mua pelottaa miehenkin puolesta että miten se suoriutuu ja jaksaa kun silläkin alkaa stressi olla todella kova. Sit itseäni toki harmittaa jos kaikki lääkkeet syöty yms. mut miehen stressi niin kova ettei kykene suoriutumaan. Voiko siittiöitä pakastaa inseminaatioon, niin ei olisi niin kova paine tiettynä päivänä?

Mä ymmärrän dian aivan hyvin mitä
Käyt läpi. Meillä oli silloin pari vuotta sitten se ongelma ku söin clomeja ja sit piti ultran jälkeen seksiä harrastaa ei makkarissa tapahtunut mitään koska mies ei pystynyt. Ja sama oli nyt vaikka ovis saatiin hyödynnettyä niin joka kerta meinasi olla että ei onnistu. Ja ei se miehellekkään ole yhtään kivaa kun yht äkkiä täytyy suoriutua. Mites se inssi meneekään ? Pitääkö siis paikan päällä tehdä sama kuin simppa tutkimuksissa vai ? Mun miehelle jäi ainaki kamalat fiilikset niistä tutkimuksista kun joutui siellä hommia tekemään. Ja ymmärrän myös sun tunteen siitä kun muut raskautuu ympärillä. Sama täällä. Tiedän ettei se ole multa pois mutta pakko myöntää että joka kerta kun kuulen että joku ystävistä on raskaana kyllä mulle tulee itku. Ja sekin myönnettävä että musta on myös tullut vähän semmonen katkera mikä on tosi hölmöä. Koska miksi ?

Mua pelottaa miehenkin puolesta että miten se suoriutuu ja jaksaa kun silläkin alkaa stressi olla todella kova. Sit itseäni toki harmittaa jos kaikki lääkkeet syöty yms. mut miehen stressi niin kova ettei kykene suoriutumaan. Voiko siittiöitä pakastaa inseminaatioon, niin ei olisi niin kova paine tiettynä päivänä?

Pakkaseen ei voi laittaa niitä ikävä kyllä. :(

Käyt läpi. Meillä oli silloin pari vuotta sitten se ongelma ku söin clomeja ja sit piti ultran jälkeen seksiä harrastaa ei makkarissa tapahtunut mitään koska mies ei pystynyt. Ja sama oli nyt vaikka ovis saatiin hyödynnettyä niin joka kerta meinasi olla että ei onnistu. Ja ei se miehellekkään ole yhtään kivaa kun yht äkkiä täytyy suoriutua. Mites se inssi meneekään ? Pitääkö siis paikan päällä tehdä sama kuin simppa tutkimuksissa vai ? Mun miehelle jäi ainaki kamalat fiilikset niistä tutkimuksista kun joutui siellä hommia tekemään. Ja ymmärrän myös sun tunteen siitä kun muut raskautuu ympärillä. Sama täällä. Tiedän ettei se ole multa pois mutta pakko myöntää että joka kerta kun kuulen että joku ystävistä on raskaana kyllä mulle tulee itku. Ja sekin myönnettävä että musta on myös tullut vähän semmonen katkera mikä on tosi hölmöä. Koska miksi ?

Sama täällä. Katkeruus on paha. Ja vielä kun ei muuten ole yhtään sellainen ihminen, ihan hävettää.
Meillä siemennesteanalyysissa mies sai tuoda näytteen kotoa ja silloinkin otettiin se seksin aikana sellaiseen erilliseen kumiin, mitä myyvät tollasta varten. Mies jotenki stressaa sitä purkkiin runkkaamista :D kauheeta kun itse tekis mitä vaan että homma onnistuis, mut kun ei voi tehdä sitä miehen roolia.. meidän seksielämä on muuttunyt yhtäkkiä tosi paljon ja kuivempaan suuntaan. Toivon tilanteeseen muutosta.

Paikan päällä tehdään jos ei näytettä saa tuotua paikalle alle tunnissa.Jos saa tuotua alle tunnissa sitten kotona voi tehdä.

No voihan räkä :( sit meillä inssit varmaan pitää tehdä siellä paikan päällä, ellei automatkalla hommaile jossain tienposkessa :D koska luulisin että meillä inssejä ei tehdä paikallisessa terveyskeskuksessa kun näytekin piti mennä antamaan 1h matkan päähän.

Sama täällä. Katkeruus on paha. Ja vielä kun ei muuten ole yhtään sellainen ihminen, ihan hävettää.
Meillä siemennesteanalyysissa mies sai tuoda näytteen kotoa ja silloinkin otettiin se seksin aikana sellaiseen erilliseen kumiin, mitä myyvät tollasta varten. Mies jotenki stressaa sitä purkkiin runkkaamista :D kauheeta kun itse tekis mitä vaan että homma onnistuis, mut kun ei voi tehdä sitä miehen roolia.. meidän seksielämä on muuttunyt yhtäkkiä tosi paljon ja kuivempaan suuntaan. Toivon tilanteeseen muutosta.

Nyt otetaan semmonen yhteis tsemppi <3 eikö vaan :)

Lume, kyllä se plussa ja vauva sieltä vielä tulee, sano mun sanoneen! :hug013 sinä jos kuka olet sen ansainnutkin! :Heartred

Ihana kun jaksatte valaa meihin toivoa :) <3 on mulla onneks tuo chihu vauva mutta eihän se korvaa sitä oikeaa :) mulla on niin paljon kysymyksiä gynelle sit ku sinne pääsen :) toivotaan et huomenna kp1 eikä veny, jos olisin rikas oltaisiin jo yksityisellä hoidossa.

Kp 23/28 ja nyt en tiiä alkoiko siis menkat lìan aikaisin vai jotain :/ eilen illalla ja nyt aamusta ku pytyllä kävin niin tippasi ihan verta pyttyyn. Yön aikana ei mitään...tyypillisii menkka kramppeja ei oo ja rinnat ilmoittelee olemassa olostaan...nännit on jotenki kosketusarat mutta ei edelleenkään mitään kipuja rinnoissa kuten tyypillisesti ennen menkkoja....en tiiä, ei nää Voi olla menkat nyt jo.. :( seuraillaan....

Kp 23/28 ja nyt en tiiä alkoiko siis menkat lìan aikaisin vai jotain :/ eilen illalla ja nyt aamusta ku pytyllä kävin niin tippasi ihan verta pyttyyn. Yön aikana ei mitään...tyypillisii menkka kramppeja ei oo ja rinnat ilmoittelee olemassa olostaan...nännit on jotenki kosketusarat mutta ei edelleenkään mitään kipuja rinnoissa kuten tyypillisesti ennen menkkoja....en tiiä, ei nää Voi olla menkat nyt jo.. :( seuraillaan....

Onko sulla ennen kierto loppunut noin aikaisin? :) voishan olla myös kiinnittymistä / valemenkat ;) eikös sullakin niitä viivoja näkynyt, vai muistanko väärin? Ootko nyt testiä tehnyt?

Diann ja lume on teillä kyllä tosi pitkät yritykset :( toivottavasti kuitenkin pian tärppää! Ja kyllä siittiöitä voi pakastaa, mutta inssin yhteydessä ei kovin tavallista. Toki jos alkaa mahdottomaksi mennä, niin voihan sitä kysästä hoitavalta lääkäriltä :)
Diann, rankka liikunta voi vaikuttaa raskautumiseen. Kropan stressitilat heikentää raskautumista.. kuinka paljon liikut viikossa? Ja syöthän riittävästi hyviä rasvoja ja proteiineja? :)

Unicorn minkä ikänen tein esikoinen on? :)

unicorn: ei oo ikinä alkanu näin aikaisin. Nyt en taas vuoda ku haaleeta vaaleeta punertavaa vuotoo...viime kiertohan venyi kp 34 vaikka normi on se 28 päivää..voishan tota testaa aamulla miltä näyttää..illalla vois yrittää pidätellä pissaa kauemmin ja kahtoo siitäki...seurailen tän päivän miten menee...nyt töihin matkalla :)

Takaisin