Plussa vai ei?

Pienitimantti. Kyllä siellä toinen viiva näkyy. :) vahvistumista toivon..

Lume. Huomista odotan... Plus,plus. :)

Minäkin tulen taas kuvilla tänne.
Dpo 10 kp 27/28
Tuskastuttavaa

Liitteet

• 1491484425586.jpg
    1491484425586.jpg
    44.3 KB · Katsottu: 254
Eikö pienitimantilla alkanu vasta menkat? :O viivan miekii nään!

Täällä on kyllä kunnon testailut menossa :D ehkä kohta itekki pääsee :p tai voin mie noista o-testilöistä laitella kuvia :D

Pienitimantti. Kyllä siellä toinen viiva näkyy. :) vahvistumista toivon..

Lume. Huomista odotan... Plus,plus. :)

Voisikohan tuo semmoseksi muuttua kyllä on nyt niin ihme testi tuloksia :D ärsyttää kun ei voi saada joko tai. Voisko olla vaikka joku koti röntgen laite jolla vois tutkia omaa sisusta :D :p

ImageUploadedByVau Foorumi1491487245.371908.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491487256.951948.jpg

? Joo oon ihan ällikällä lyöty... siis mul on kp3. Ja yks testi oli kaapissa ja löysin kun siivosin. Päivämäärä ei ollu menny vie umpee nii aattelin et vois vitsillä tehä. Mut tota.

Kyllä mä ainakin nään :) <3 oijoi miten jännää <3 mitä jos me kaikki tehdään vaapukat :D

Mulla ei oo yhtään testiä kotona [emoji16] Oon ajatellut et maltan olla testaamatta kun ei ole.Eikä ole yhtään ovulaatiotestiäkään etten ala niillä leikkimään [emoji23] Mut tässä dpo2 niin pitäis vielä se 8 päivää ainakin jaksaa.Yritän pitää itseni kiireisenä.

Pienitimantti ekassa sun kuvassa mäkin näen! Jännää!

Täällä kp1, aamulla alkoi menkat. Byää

Mä muuten tilasin tänään mamilta herkkiä testejä ja ovisliuskoja, oli alessa, puikko r testit 0,80cnt ja ovis testit 0,40cnt kpl :)

Ne on aina alessa :p tai no ollu ainaki 3kk. samoja saa 1e:lla 5kpl ebaysta :D huomasin äsken! :D ovistetejä kans..

Ovistesteihin ei tullu mulla vklp , ma ja ti mitään kun pc ovistesteihin tuli tasavahvat. En tiiä toimiiko sit oikeena ovishetkenä..

Mamin R-testiin tuli viiva jo dpo 2 :D

Takaisin