Plussa vai ei?

Mä kokeilin muuten eilen tota nipukka asiaa ekaa kertaa ja ei tullu ku VAROITUS valkoista venyvää limaa sormiin.

Noissa kaikissa sun testeissä on jotain hailuraa :/ oisko sit ollu kiinnittymis yritys ? Et varmaan ole tänään testaillu ?

No musta tuntuu että täti kerkee kylään ennen huomista tal herään siihen et on tullu :/ mut katsotaan illalla/ aamulla mikä tilanne :) kyl mä varmaan testaan joskus 3-4 välillä, yritän olla juomatta/ pissimättä ennen sitä ja jos ei onnistu teen myöhemmin :)

Ihana elää teidän tilanteissa mukana!! Ootan että pääsee itsekin taas piinaileen. Viikon päästä vasta mahd. ovis.

Lume, Minä sain CBllä kunnon plussankin aikaan tuohon vaikken ollut raskaana (tarkistettu verestä) joten itse en kyseiseen testiin luota ollenkaan. Luin silloin paljon juttua noista testeistä joissa siniväriä, että antavat myös vääriä positiivisia. Ikävää, koska olin aina pitänyt Clearblueta luetettavana. Toivon toki ettei sinulla näin. :)

Unicorn, Mitä mitä, noissa jokaisessa testissä oon jotain hailua näkevinäni? Olisko :nailbiting: <3

Iskallt. Kävin kurkkimassa sun testejä ja kyllähän se sun tän päivänen on vahvempi kuin se toimen. :) mikä dpo sulla on?
Dpo:sta ei ole mitään tietoa, mutta kiinnittyminen on ilmeisesti tapahtunut 29.pvä (kp27), kun silloin tuli kerran ehkä n. teelusikallinen kirkasta verta. Tätin olisi pitänyt saapua tiistaina viimeistään (kierto 33 päivää). Eli nyt on täti 3 päivää myöhässä.

Tässä tämän aamuinen yön yli pissasta tehty Apteekkari (sininen korkki) ja toisesta pissasta, vajaa 3 tunnin pidätetystä pissasta tehty Apteq (vihreä korkki).

Lume, Minä sain CBllä kunnon plussankin aikaan tuohon vaikken ollut raskaana (tarkistettu verestä) joten itse en kyseiseen testiin luota ollenkaan. Luin silloin paljon juttua noista testeistä joissa siniväriä, että antavat myös vääriä positiivisia. Ikävää, koska olin aina pitänyt Clearblueta luetettavana. Toivon toki ettei sinulla näin. :)

Unicorn, Mitä mitä, noissa jokaisessa testissä oon jotain hailua näkevinäni? Olisko :nailbiting: <3

Voihan se olla mahdollista :/ ja luulen et 99% varmuudella täti tulee hyomenna. Luin palstoja että entiseen plus testiin ainaki tullu ihan vahvoja sinisiä viivoja jotka ollu negoja, niissä se viiva ollut ohut kuin kynällä piirretty mutta tiedä sit :) ja maahantuoja sanonut että ne on viallisia testejä ollut. Mut nyt ei ainakaan mies saanut viivan viivaa kyseiseen testiin. Pitää jännäillä :)

Iskallt, siellä se plussa on :) vahvistumisia!

Lume, siis tänään dpo9 ja ovat tältä aamulta kaikki :)

Miitu munkin mielestä kaikissa jotain, mutta ainut on toi yks vihreä jossa ees jotain väriä. Muista ei voi sanoo kyllä mitään. :P Jotenkin en nyt plussaan usko, jos gyne näki keltarauhasenkin jo alkaneen lupsahtamaan.. :) kp28/28-32, parin päivän sisällähän tuo tätikin jo kurvaa :)

Iskallt, siellä se plussa on :) vahvistumisia!

Lume, siis tänään dpo9 ja ovat tältä aamulta kaikki :)

Miitu munkin mielestä kaikissa jotain, mutta ainut on toi yks vihreä jossa ees jotain väriä. Muista ei voi sanoo kyllä mitään. :P Jotenkin en nyt plussaan usko, jos gyne näki keltarauhasenkin jo alkaneen lupsahtamaan.. :) kp28/28-32, parin päivän sisällähän tuo tätikin jo kurvaa :)

Ai :D sori ! Siis no sitten :P jospa ;)

Unicorn. Mulla menny ihan ohi noi sun testit mut nyt ne huomasin. :) jotain haaleeya niissä näkyy mut en tiedä onko väriä.. Toivottavasti ei tulis tätiä..

Jokohan tän voi laskee ovisplussaks?

IMG_20170406_144843.jpg

Kyllä nyt tuli ihan nega :) joten kaiketi eilinen oli viallinen ja tätiä odotellaan :) 2h pidätyksellä

En saanut aivan selvää, kysyikö mies vilpittömästi vai vähän naljailevaan sävyyn, että kauanko sitä pitää testailla :hilarious: Testaan lauantaina tai sunnuntaina uudelleen. Jos ei ole vahvistunut, niin sitten olen kyllä huolissani!

iskallt, Mulla nousi tässä tokassa raskaudessa hcg hitaammin, juuri tuollail 48h ja vähän tuskastelin kun tuntui ettei viivat tummene tarpeeksi nopeaan mutta tummuivat kuitenkin. ;) Esikoisesta tummui joka päivä ihan silmiin nähtävästi.

pienitimantti, Siellä näkyy haamu! :)

Takaisin