Plussa vai ei?

Vai Voisko toi cb olla sit niin herkkä et se tosiaan antaa niitä haamuja herkästi jos esim on kemiallinen ? Et siitä johtuis niin monet väärät positiiviset... vaikea sanoa.

Tänään kp32/30-33 ja dpo14

Testasin, oli leffaviivat kaukana! Vain himpun verran vahvistunut, vaikka odotin 48 tuntiakin :smiley-angry017
Laitoin tuonne toiseen ketjuun kuvat.

Mut jos se oli ees himpun verran tummempi niin onhan sekin jo hyvä asia. Jos hormonit vaan nousee hitaasti <3

Vai Voisko toi cb olla sit niin herkkä et se tosiaan antaa niitä haamuja herkästi jos esim on kemiallinen ? Et siitä johtuis niin monet väärät positiiviset... vaikea sanoa.
Vaikea sanoa. Luulisin kuitenkin, että Apteekissa myytäviä testejä (tai muitakin tuotteita) valvotaan paremmin, että ei kai ne ihan pilipalia voi myydä.. mutta en tiedä.

Okei. Aika jännä et ne viivat vaalenee noin paljon. Mut en oo ite tota koskaan käyttänyt niin en tienny. Aina oppii uutta :)

Se muakin häiritsee, kun jopa Yliopiston Apteekki ei myy muuta kuin niiden omaa ja CB:n testejä, kun eilen katselin.. :o Luulis etteivät myisi jos olisi niin huono.. Mutta miten sitten moni saa haamuja..onko tosiaan niin herkkiä.. Toisaalta on kyllä herkkiä, esikoisesta sain haaleen viivan johonkin liuskaan ja päivän selvän plussan tuohon CB:n testiin..

Iskallt. Kävin kurkkimassa sun testejä ja kyllähän se sun tän päivänen on vahvempi kuin se toimen. :) mikä dpo sulla on?

Se muakin häiritsee, kun jopa Yliopiston Apteekki ei myy muuta kuin niiden omaa ja CB:n testejä, kun eilen katselin.. :o Luulis etteivät myisi jos olisi niin huono.. Mutta miten sitten moni saa haamuja..onko tosiaan niin herkkiä.. Toisaalta on kyllä herkkiä, esikoisesta sain haaleen viivan johonkin liuskaan ja päivän selvän plussan tuohon CB:n testiin..

Me tehdään tänään tieteellinen koe, kunhan miehelle tulee vaan pissi hätä. Dippaan ton mun cb sen pissiin ja katsotaan tuleeko siihen mitään haamua, jos ei niin sithän se on todella herkkä ja jos tulee niin susia kaikki.

No niin. Miehen pissillä testattu clearblue, ei sinistä haamua. Ehkä vähän valkoista viivanpaikkaa mutta ei tippaakaan sinistä. Mitäs ootte mieltä ?
ImageUploadedByVau Foorumi1491463859.876767.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491463830.315809.jpg

Lume mä oon siis kyllä itse testannut jokin aika sitten (tän vuoden puolella) CB:n testillä loppukierrosta ja se oli aivan puhdas nega. Tilasin silloin 4 testiä ja tuhlasin yhden uteliaisuuden ja "tieteen" nimissä.. :D

En oo tänään. Ajattelin et ku nyt on dpo14 ja kp32/33 et testaan huomen aamulla jos menkat ei ala koska jos ovis on ollu ni huomennahan niiden pitäis sit alkaa. Tai sit testaan illalla jos en malta odottaa, käyn kyl apteekissa :) ja otan varmana tätä cb plussaa :) :D koska edelleen tieteen nimissä :D

Mäkin täällä oottelen Lume sun uutta testiä malttamattomana :) :)

Täällä ei mitään muita menkkaoireira, mutta aavistuksen tuli aamulla veriviiruista limaa kohdunkaulaa kokeillessa. Sen jälkeen ei mitään. Eiköhän se täti kuitenkin varottele jo tulostaan :D

Tässä mun dpo9.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1491466310.398705.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491466310.398705.jpg
    56.4 KB · Katsottu: 242
  • ImageUploadedByVau Foorumi1491466340.120877.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491466340.120877.jpg
    270.2 KB · Katsottu: 242
  • ImageUploadedByVau Foorumi1491466353.950355.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1491466353.950355.jpg
    55.6 KB · Katsottu: 247
Takaisin