Plussa vai ei?

Mä oon taas aatellut että suureen osaan testeistä tulee jotain hailuraa mutta selkeempi punainen haamu testiajalla on sit oikeasta hcg noususta johtuvaa. Mulla on tullut niin monta harmaata viivanpaikkaa eri testeihin etten luota yhtään. Varsinkin testiajan päätyttyä jo piankin saattaa tulla selkeitäkin viivanpaikkoja ja joskus jopa testiajalla, mut aina ne on melko haileita eli ei selkeen punaista väriä havaittavissa. Ehkä vielä joskus saan sen oikean haamun :)

Se väri nimenomaan kertoo hormonista, ne harmaat/värittömät viivanpaikat ei meinaa mitään. Monissa testeissä se viivan kohta vaan tulee selkeästi esille. Kirjaimellisesti viivan PAIKKA, ei viiva :) Miekin sain ekan haamun dpo 9 ja kyllä tässä ihan raskaana ollaan jo seitsemännellä viikolla :)

Mua niin riivaa tää cb miksi se antaa niin selvää haamua. Vähän päivän aikana haalistunut noi viivat mut aivan selvä + siinä seisoo, tää on niin väärin koska jos ois ainut testi ni olisin ollu jo onnesta soikea
ImageUploadedByVau Foorumi1491420602.576690.jpg

Kyllä se vielä kunnon plussaksi muuttuu <3

Oi voi usko on jo lopussa :D huomenna en testaa millään menee vaan aina koko päivä harakoille. Mä en usko että se siitä
Vahvistuu, niin monet saanu samanlaisia ja ollu nega. :( mut hei ens kiertoon eikö vaan :D

IMG_2385.JPG
Tuo aikasin testaamisessa on hyvät ja huonot puolet. Toivon ettei teillä jää kemialliseksi, koska haamulaisia on näkynyt :shy:

Itse oon vietellyt hiljaiseloa, kun on ollut tylsä vaihe. Tänään pärähti kuitenkin ovistikkuun plussa, joten voi taas alkaa jännittelemään :)

Kp16/26-29

Lume. Tossa sun viimesssä on kyllä selvästi väriä ja ne viivat. :)

No onhan siinä, mutta :( kurkkappa toi vaapukan testi tuolta raskaaksi 2017 puolelta Oiskohan ihan tämä eka tai toinen sivu, se on ihan samanlainen ja oli silti nega :(

View attachment 53366 Tuo aikasin testaamisessa on hyvät ja huonot puolet. Toivon ettei teillä jää kemialliseksi, koska haamulaisia on näkynyt :shy:

Itse oon vietellyt hiljaiseloa, kun on ollut tylsä vaihe. Tänään pärähti kuitenkin ovistikkuun plussa, joten voi taas alkaa jännittelemään :)

Kp16/26-29

Ihania tallettelut hetkiä <3 :)

Mä yritin ettiä sitä kuvaa mutten löytänyt. Mut toivon niin ettei olis sulla.. :)

Kiitos Lume :joyful: Sitä piti vielä sanomani, että itse olisin jo onnellinen kemiallisestakin, jotta tietäisin, että raskautumisen mahdollisuus on olemassa. Pidemmällä tähtäimellä se ei kuitenkaan riitä, jos sama toistuu kierrosta toiseen. Itse en ole saanut toistaiseksi tikkuun kuin pelkkää vitivalkoista.

Tekis mieli mennä ultrauttamaan maha, et onks mul ylipäätään kohtua :hilarious:

Ite oon ajatellut, et otollisinta olis talletella ovisplussapäivänä, sitä seuraavana ovispäivänä ja sitten vielä dpo1. Tänään ei kuitenkaan ehditty talletella ovisplussapäivänä ja nyt oon jo ihan huolissaan eli pitäiskö vaan rauhottua ja relata :-D

Toivottavasti vaapukka ei pahastu mutta tässä on siis vaapukan cb plus ja ei ollut siis raskaana. Ja mun joka on siis tuo sama ruskealla pinnalla oleva,
ImageUploadedByVau Foorumi1491424364.445010.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1491424347.697980.jpg

Kiitos Lume :joyful: Sitä piti vielä sanomani, että itse olisin jo onnellinen kemiallisestakin, jotta tietäisin, että raskautumisen mahdollisuus on olemassa. Pidemmällä tähtäimellä se ei kuitenkaan riitä, jos sama toistuu kierrosta toiseen. Itse en ole saanut toistaiseksi tikkuun kuin pelkkää vitivalkoista.

Tekis mieli mennä ultrauttamaan maha, et onks mul ylipäätään kohtua :hilarious:

Ite oon ajatellut, et otollisinta olis talletella ovisplussapäivänä, sitä seuraavana ovispäivänä ja sitten vielä dpo1. Tänään ei kuitenkaan ehditty talletella ovisplussapäivänä ja nyt oon jo ihan huolissaan eli pitäiskö vaan rauhottua ja relata :-D

Mulla oli viime kuussa ihka ensimmäinen kemiallinen ja olin kyllä tosiaan siitä onnellinen että tiedän et jotain kuitenkin voi tapahtua. Vuosi kausia kun on tuijotellut vaan vitivalkoisia viivoja. Sekin ihmetyttää miksi nyt yhtä äkkiä näitä.haamu viivoja syntyy... :/ :o hyvin kerkeette vielä huomenna, ylihuomenna ja vielä sitäkin seuraavana joten älä huoli :) nauti vain ;)

Miten ne on niin erilaiset siis tarkotan kun sun testissä menee se plussa yhtä vahvana ja tos toisessa on se keskiviiva tumma ja pysty viiva haalea..???

Toivottavasti joku ymmärsi mua :D

loora, Lumen testi on tuossa kuvassa jo varmaan kuivunut ja siksi haalistunut. Poikkiviiva oli testissä vahvempi tuoreeltaan kuvattuna. Samalla tavalla siis mennyt molempien testeissä viivat.

Lume, en oo valitettavasti kuullut keneltäkään hyvää noista CB testeistä :( Näyttää herkästi tuollaista mikä ei kuitenkaan raskautta meinaa.

Oon jotenkin yllättynyt, että niin moni on saanut virheellisiä tuloksia CB:n plussalla.. :o Onko kukaan testannut sillä silloin kun ei varmasti ole raskaana? Mä testaan monesti sillai sellasilla testeillä, mitä en oo aiemmin käyttäny, siks et nään tuleeko haamuja tai jotain..

Mä en oo koskaan saanut cb:n testiin mitään turhia haamuja. Tästä raskaudesta tein sillä ekan kerran jo dpo 7 ja siihen piirty jotain tosi haaleeta jota hädin tuskin näki. Sillon vähän epäilin että oisko vaan joku viivanpaikka tai muu hailura kun olin ihan varma että en oo raskaana kun oli ovulaatio jo kp 7 ja oli eka kierto pillereiden jälkeen ja imetyskin vielä päällä. No, siitä se sitten Alko Vahvistumaan :) Ja oli kyl haaleempi kun Lume sun testissä!

Plussatuulia ketjuun ! <3

Misu ja pikkujäbä 29+6

Joo se on kuivanut tuossa kuvassa :) eli oli tuo keskiviiva samannäköinen märkänä kuin vaapukan testissä. Oon kans selannu kaikki maailman keskustelut ja pahaa vaan kuullu. Sika mä mietinkin että miten ne edes kehtaa myydä tollaista testiä joka antaa niin herkästi vääriä
Positiivisia.

Joko iskallt testasit :D odotan malttamattomana.

Takaisin