Plussa vai ei?

Tässä tältä aamulta (pidätystä takana 3h, kävin yöllä wc ja aamulla tein)
Selkeämpi on "livenä" mutta kyllä tää omaan silmään on enemmän haamu kuin viivanpaikka:love017
(Miten näin selkeä vaikka nyt olis rv 3+2 tai 3+3?)

Liitteet

• 20170320_094930.jpg
    20170320_094930.jpg
    610.3 KB · Katsottu: 412
Kerrataanko vielä, mitkä testit on hyväksi havaittuja :)
Mistä ostettu / tilattu ja paljonko kappalehinta?

Ite testailen ebaysta tilatuilla testeillä, kappalehinnaksi jää liuskoissa n. 0,1€/kpl ja siitä ylöspäin, puikoissa n. 0,5€/kpl. Näiden lisäksi kaupasta ostan pregcheck-liuskoja (loppukierron varmistus), jotka on jotain 1+€/kpl.
Halpistestejä tilaan, koska tuppaan uittelemaan testejä jo aivan liian varhain :hilarious: bulkissa ostettuna niitä on mulla aina saatavilla :laughing002

Haha, LaraS :D
No, hinnat on netissä ja mun suosikki oli Raskauskeiju. Niillä on niitä ovulaatiotestisetti+raskaustestit -paketteja, hinta riippuen paketin koosta. Itse oon tykännyt myös puikkomallisista testeistä. testailin ovista iltapäivisin, joten puikkotestit olivat parhaita salakuljettaa vessasta ulos meikkipussissa. Testiliuskat on yleensä halpoja, mutta niillä tuhrii helposti, jos on pakko siirtää testiaikana :)

Lady K mä ainakin nään haamun! Tai jo viivan! En oo ihan varma mikä luokitellaan haamuksi ja mikä selväksi plussaksi :D varovaiset onnittelut <3

LadyK, näen toisen viivan! Onnea ja vahvistumisia!

Ite tein äsken pc:n siinä oli jotain hailuraa mutta niin haaleeta että oli hankalaa saada sitä kuvaan.. himotestaaja dpo11 :hilarious: ei haittaa vaikka ei plussaa nyt tuliskaan (vaikka onnellinen asia olis tietenki!) Kun nyt saatu asioita eteenpäin lapsettomuushoitoja ajatellen

IMG_20170320_162800.jpg

IMG_20170320_160650~2.jpg

Muokattu viimeksi:
LadyK: kyllä siinä viiva näkyy :)

Deb: millainen käynti oli lääkärissä ja miten etenette, jos nyt ei satu tulemaan sitä luomuplussaa?

Mun mielestä ne halpisovulaatioliuskat Raskauskeijulta on olleet hyviä. Sen sijaan kaikki kokeilemani raskaustestit ovat olleet huonoja, koska ne eivät ole antaneet minulle kahta viivaa :hilarious:

Takaisin