Plussa vai ei?

Jep, sieltähän se pamahti ihan yhtäkkiä :happy: toivotaan että sullekin tulis pian!

Ja toivottavasti yhtä salakavalasti tulis toisenlainenkin plussa tänne :laughing002

Oireita olis kyllä, jomottaa alavatsaa ja -selkää, iskias on vaivannu nyt kaks päivää, rinnat kipeyty yöllä ja kasvo varmaan vähintään yhdellä kuppikoolla, repäsykipuja, alavatsa pinkee ja turvonnu, oon itkuherkkä, väsyny ja nälkänen..

Oispa kerrankin niitä oireita, eikä PMS :smiley-angelic001

Lume, miulla meni myös monessa kierrossa noin kuten Deb sanoi. Ensin tummuu lähes plussaksi, kunnes muutamaksi päiväksi haalistuu melkein näkymättömiin ja ykskaks pamahtaa plussa. Tässä viimeisimmässä josta plussasin luulin jo ovuloimattomaksi kierroksi kokonaan kun kp 16 oli lähes valkoinen testi, ja ihan puskista tulikin plussa. Ylin siis kp 16, keskimmäinen kp 17 ja alin kp 18.
4e88146af1b438d062abc26115532070

Deb, sormet ja varpaat pystyssä että oireet enteilisi plussaa!

Mulla on vaan enää 9 testiä et toivottavasti riittää :D jännä
Miten se seilaa tollein :) hauska seurata. Tosi tumma tuo plussa siis on joten tuskin jää sitten huomaamatta :) kiitos !

Aamupissasta tehty liuskalla nega ja puikolla viivanpaikka, mikä on hailakampi ku se eilinen puikko joka oli päiväpissasta. Aika jännä :/ ku tän ja eilisen laittaa vierekkäin ni tän päiväisestä en näe enää mitään mut eilisessä näkyy. Mut enivei menkat tekee tuloaan lähipäivinä koska aamulla tuli punaista pikkusen paperiin. Nyt 29/28. Kuvassa siis ylhäältä kp26,28,29&29

Liitteet

• IMG_5898.JPG
    IMG_5898.JPG
    1,008.6 KB · Katsottu: 248
Kyllä se plussa sieltä tulee :) jaksat vaan tikutella! Ja kannattaa joka päivä samaan aikaan, tai just 2krt päivässä mutta nekin samaan aikaan. Ja päivällä kehossa on isompi LH-pitoisuus kun aamulla, siks mä tein yleensä siinä klo 14-16 aikaan.

Mä teen 17.20. Ainut mahdollinen hetki olla juomatta se 2h :D joten toivottavasti ei ole liian myöhäinen :)

Ei tainnut mun o-testi oikein toimia :facepalm: :hilarious:
loppukierto, niin en kovin vahvaa viivaa oottanutkaan. Mutta hyvähän se on viivapaikka saada - kontrolliviivaan :laughing002

Liitteet

• IMG_20170318_052944~2.jpg
    IMG_20170318_052944~2.jpg
    348.9 KB · Katsottu: 263
Deb, etovaa oloa ollut nyt kahtena aamuna ja illalla hyvä kun yhdeksään kestää silmät auki. Tissit myös turvonneet varmaan kuppikoolla mutta ei haittaa koska normaalisti miuta ei paljoa lautaseinästä erota :D

Nää on varmaan negoja? Ite en nää niissä oikein mitään, mut mulla ei oo viivalasit kyllä mitenkään kauheen tarkat enää.

IMG_20170318_170416.jpg

IMG_20170318_165419~2.jpg

En nää myöskään Deb mitään, mutta aikaisessa oot vielä, joten toivotaan et muutaman päivän päästä tilanne muuttunut :shy:

Tänne ei varmaan pidä esittäytyä.Tämän aamun testit kuvassa kasettitesti on apteekkin oma ja liuskatesti rfsu.Kierto aina ollut luomu kierossa sen 28kp ja lapsettomuushoito kierossa 33kp.Eilen illan testi oli samalainen kuin tämän aamuiset testit.Pari pn sanonut että näkee eilisestä testistä haalean viivan.Mitä te näette näistä testeistä. Näiden testejen jälkeen oon ajattelut testata vasta ke-pe aikaan sitten on menty ohi tuo 33kp.
ImageUploadedByVau Foorumi1489867960.210396.jpg

Kuvan otin illalla ja aamulla tein testin.Siis kuva aika virheellinen mutta tuon näköinen se oli aika koko ajan aamulla.Meinaan odotella vielä jospa se kierto on sen 33kp.Loppuviikosta uudestaan ke-pe uudestaan teen jos ei ala kuuluumaan mitään.

Takaisin