Plussa vai ei?

Toiveissa, mulla on ollut nega - ei viivanpaikkaa, kun ei raskautta.
Paapu, ihana seurata sun plussan kehittymistä :)!! Onnea!!

Tämä on kai nyt aivan selkeä positiivinen jo? Kuukautiset myöhässä nyt päivän!

Liitteet

• IMG_20170316_081031.jpg
    IMG_20170316_081031.jpg
    808.6 KB · Katsottu: 389
Siis miuta nyt stressaa nuo haaleat viivat testeissä. Mamin puikko oli ihan aavistuksen tummempi kuin eilen, rfsu hyvä kun silmällä erotti :confused: Jos digikin näyttää jo positiivista niin kai noissa liuskoissa luulisi jo parempaa viivaa näkyvän. Kp 29, kierron pituudesta en oikein osaa sanoa kun viimeisen 4kk sisällä ollut kaikkea 28 ja 36 väliltä.

Minäsinuavaan, onnea plussasta! :)

Minäsinuavaan, onnea!

Paapu , kannattaa viivan vahvistumista seurata samalla testimerkillä ja "samasta" pissasta , esim päivän toisesta, ei yönyliolleesta.. äläkä juo hirmu paljon kun oottelet sitä toista pissakäyntiä :) Toivotaan vahvistumista!! Testimerkeissä ja herkkyyksissä on huikeesti eroja, vaikka sama herkkyys olisikin. Niinkun on huomattu että 10mIu one step ei näytä mitään vielä vaikka jossain 25mlu tikussa oliskin jo kunnon haamu! :)

Minäsinuavaan.onnittelut plussasta. :)

Paapu. Yritä käyttää samaa testiä vertailuun ja mulla ainakin tuntu noilla päivillä et onko vahvistunut lainkaan mut sit seuraavana päivänä oli kun eik se hormonitasokin nouse parin päivän välein.. Ja saithan digiinkin jo hyvän tuloksen.. :) raskaana olet :Heartred

Ainakin hyvä Paapu, ettei ole lähtenyt haalistumaan eli en olisi sinuna huolissaan :shy:

Onnea Minäsinuavaan :joyful:

Tää oli nyt siis toka testiaamu. Mamin puikot oon tehnyt heti aamun ekasta pissasta, se oli hivenen eilistä tummempi. Rfsu päivän tokasta samalla nestemäärällä, se ei ollut kyllä yhtään eilistä tummempi, hyvä ettei vaaleampi. Eilen aamulla oli pc myös päivän tokasta kaikista tumma selvällä viivalla mutta niitä ei nyt tälle aamulle ollut. Järki sanoo että joka toinen päivä hcg:n määrä nousee ja digissä plussa mutta koko ajan pelko takaraivossa ja mietin noita viivoja ja testejä. Pakko taas töiden jälkeen jotain hakea illaksi kotiin :rolleyes:

Minäsinuavaan, onnea paljon plussasta!

Paapu, hcg:n määrä nousee kehossa joka toinen päivä, joten siitä vois päätellä että viiva vahvistuu joka toinen päivä :) ja rfsu:n testeistä on sanottu että näyttää tosi pitkään tosi haaleeta, vaikka johonki muuhun tulis jo leffaviivat :)

Paljon tarrasukkia teille!

Paapu, Mulla tummui selkeästi vain joka toinen päivä! Ja rfsu näytti piiiitkään hailakkaa vaikka esim apteekin oma oli jo tumma plussa. :)

Mäkin suosittelen noita apteekin omia. :)

Piydee. Onnittelut plussasta ja tarrasukkia pikkuiselle :)

Kiitos Deb ja Miitu, vähän huojenti mieltä kuulla että ne rfsu testit ei ole niin kovin hyviä. Ehkä mie yritän nyt luottaa siihen digiin ja hiljalleen tummuviin mamin puikkoihin. Niitä on parille aamulle vielä niin saa seurattua :) Apteekin oman voisin hakea mielenrauhan vuoksi huomiseksi :D

Onks nää nyt niitä mamin kuuluisia viivanpaikkoja, just ku kerkisin kehua. Pari tuntia jemmattu päiväpisu ja oli pakko avata puikko kun lasi oli niin naarmuilla. 28/28. Kuvat märkänä ja kuivana.

Liitteet

• IMG_5877.JPG
    IMG_5877.JPG
    489.1 KB · Katsottu: 333
  • IMG_5885.JPG
    IMG_5885.JPG
    411.4 KB · Katsottu: 332
Jääkukka, tossa ylemmässä kuvassa mä nään väriäkin tossa testiviivassa.. ite en oo koskaan käyttäny noita mamin puikkoja.

Mulla tuli tänään clearblue plussaan puhdastakin puhtaampi nega, mutta mulla onkin vasta dpo7, nyt tiedän sen melko varmaks. Jos oon raskaana niin eiliset kivut ja vuoto oli sit varmaan kiinnittymisestä johtuvaa. Tai sit en oo raskaana ja mun keho sekoilee :D

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille!

Paapu viiva kuin viiva, niin raskaana on :) Monet valmistajat (ja muut lähteet) sanookin, että viivan vahvuudella ei ole merkitystä; niissäkin on reagenssimäärissä ym. vaihteluja, vaikka olis sama valmistaja. Sinuna uskoisin tuohon digiin enemmän kuin esim. rfsu. :)

Takaisin