Plussa vai ei?

Meil on Deb iha samat testit käytössä näköjään :D ihan kakkoja, ku r-testit ei anna toivottua testitulosta! :D

Voi Paapu <3

Täällä olis kp 27/28-29. Eilen sorruin ja tein testin, tosin illalla enkä ollut kauaa pidättänyt, negatiivinen tuli. Olin maanantaina töissä niin huonovointinen et meinas oksennus lentää koko päivän. Ja kamala väsymys, sitä edellisenä yönä en nukkunu ku tunnin pätkissä ku oli hiki koko ajan. Eilen olo oli ok, mut tänäänkin etovaa oloa ollut välillä. Viime raskaudessa jouduin tiputukseen rankan raskauspahoinvoinnin vuoksi, ku en tehny muutaku oksentanu, viikot 5-11, viikolla 12+3 meni kesken :( mut sen ovulaation jälkeen ollut alavatsan nippailuja päivittäin, toisinaan enemmän..

Kait sitä vaan kuvittelee kaikki oireet, ku niin kovasti haluaisi pienokaisen <3

Joo, noita on sanottu tosi huonoiks muutenki kyllä noita one steppejä :D mulla on vielä toivoo, jos o+ olikin vasta kp15! (Se käy järkeen, koska siinä oli selkeesti vahvempi testi- kun kontrolliviiva). Noh, sen näkee seuraavan viikon sisään :D sinänsä ärsyttää kun olin asennoitunu siihen että piinapäiviä on vaan pari jäljellä, mutta toisaalta taas jos nyt ois tärpänny ni ei haittaa yhtään jos muutamalla päivällä pitenee, eiköhän siinä 9 kuukaudessa sit oo tarpeeks odottelua. Jos vähän suhteuttaa aikaa :hilarious:

Deb, mulle näkyy hailuraa sun kuvassa, voi hyvin siis lähteä viiva vahvistumaan! Sopisi ajoituksellisesti. Plussatuulia+++

ArvoAava, vielä ehdit saada plussan jos on tärpännyt. Joku kerta sitä ei vaan kehittelekää itse niitä oireita, vaan ne on ihan syystä. Plussatuulia myös sulle! +++

fd47abf1d6feff27a2a24fc648588b77

Täällä näytti digi "ei raskaana". Noh, loppuviikosta tai alkuviikolla uus jos nyt onki ollu myöhemmin ovis, ellei täti ehdi ensin - niinkun uskon että tulee käymään. Eipä siinä, ajattelin siirtää sitä lääkäriaikaa parilla kuukaudella ja ottaa lomaa lapsijutuista jos nyt ei oikeesti oo tärpänny :)

Paapulle ihan hirmuisen paljon onnea!

Ihanaa Paapu onnea!!! Tuli lämpöiset väristykset kehoon ku näin sun kuvan digistä <3

Deb: mä kyl näen hailuraa testissäsi! :) vielä ehrii plussaks muuttua <3

Mä niin tykkään tästä foorumista ku ootte niin ihanan kannustavia ja jaksatte lohduttaa :) Mä vaan toivon kaikille niitä positiivisia tuloksia ja mahdollisimman pian!

Mää kärvistelen vielä iliman menkkoja...prkl! :D kyllä ne alkaa joskus kun kerta testit näyttää negaa....LaraS kysyi onko viitteitä et alkaa...no joo kokoajan on tuntemuksia mahassa ja tissit on superkipeet. Kauhulla ootan millanen täti tulee...jos ei tuu viikon sisällä niin sitten testaan taikka meen verikokeisiin :)

Christine, suosittelen kyllä että jos ei ala, niin testiä ja verikoetta vaikka molempia :) mäkin tykkään siitä että täällä ollaan niin kannustavia!

No, jos se vahvaakin vahvempi plussa o-testissä kp15 oli se oikee plussa (se aiempi ei tosiaan ollu edes täysin yhtä vahva kun kontrolliviiva), niin mun kierto piteni just 26 päivästä 31 päivään. Sillon ois ihan hyvin voinu kiinnittyä vaikka tänään, mikä selittäis sen että raskaustesti jotenkin reagoi, ja ovistestit huutaa plussaa.. tiedäpä sitä.

Dep kp22/31, dpo6(-7).

Jos joku raskaana oleva lukee tätä ketjua, niin osaako joku (jos muistaa) kertoo, miltä kiinnittymiskivut tuntu jos sellasia on esiintyny?

Mulla on tullu tänään välillä koviakin kramppeja niin, että täytyny istua alas hetkeks. En tiedä johtuuko mahd. kiinnittymisestä vai jostain muusta. Sit alaselkää juilinu siitä asti kun päivällä tuli yhdellä vessakerralla pyyhkiessä veriviiru valkkarin seassa, mistä mietinki että josko siellä olis kiinnittyminen tapahtumassa.

Dep, kp22/~30, dpo6-7.

Deb, mulla oli viimekierrossa samanmoista alavatsakipua ja alaselkää poltteli kans ihan tajuttomasti tollain kiinnittymisen aikoihin ja tuli veriviiru vv mukana.. ennen menkkoja tuli sit se haamu..
Vois olla kiinnittymistä.. dpo:t kävis kans hyvin..

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Deb, mä oon tullut kolme kertaa raskaaksi, ja joka kerta tuntui epämiellyttäviä pistoja ja kramppeja kohdussa. Kaksi kertaa 7-8 dpo ja sitten tällä kolmannella maaliin asti johtaneella kerralla 6-7 dpo. Ja nämä olivat siis ihan täysin poikkeavia munasarja-oireista, mitä tulee normaaleissa nega-kierroissa.
Toivotaan, että teillä on siellä kiinnittyminen menossa :)

• Tykkään
Onko kellään plussanneella näyttäny mitää viivoja nuo kaupanpäällisenä raskauskeijusta tulevat liuskatestit (sinivalkonen onestep) sillon ku menkkojen pitäis alkaa? :)

Kiitos teille, ootte ihania :)

Deb: Mie olin lauantaina illalla käymässä nukkumaan, sängyssä pitkällään, kun ykskaks vihlaisi kaksi kertaa peräkkäin alavatsaan, ihan kuin olisi puukolla tuikattu. Teki ihan kipeää. Ja koko päivän oli vaimeampia tuntemuksia, taisin tännekin niistä kirjoittaa. Silloin oli dpo 6 joten kuvittelisin johtuvan kiinnittymisestä. Mitään vuotoja tai outoja valkkareita en bongannut.

Mamin testeillä ei taida leffaviivoja saada ihan hetkeen. Himpun oli tummunut eilisestä. Ovistesti sen sijaan alkaa olla hyvin lähellä plussaa. Millonhan tän testailun osaa lopettaa :D Toisen digin säästän kyllä ensi viikolle..
ab1d0238aa35e94f908fc43ccd03cef9
6b223cf17f0e53cf72576513ec0f65e3

• Tykkään
Takaisin