Tän aamuinen mamin puikko ei näyttänyt eilistä kummempaa joten juoksin töihin tullessa kaupasta hakemassa pc:n ja rfsu:n liuskat. Tässä pc, onko tää oikeesti totta!
Kiitos teille, ihanaa kun ei yksin tarvitse fiilistellä! Mies ei vielä tiedä kun nukkuu, oli yön töissä. Illalla kyllä haamusta kuvaa laitoin mutta ei se mitään niiden päälle ymmärrä, selkeä viiva pitää olla :D
Sain hyvin aamulla testivertailua. Molemmat siis 25mIU marketin testejä, ylempi preg check ja alempi rfsu. Pc;ssä huomattavasti vahvempi viiva vaikka ihan samassa pissassa uitettuja, n. 2,5h pidätyksellä.
Itse testasin sen toisen paketissa olevan pc:n tänään ja ei minkäännäköistä viivanpaikkaa edes antanut, kun toissapäiväisessä oli niin selkeä ettei edes tihrustaa tarvinnut. Ehkä pysyttelen vaan niissä mameissa jatkossa kun ne ei mitään turhia viivoja oo mulle tarjoillut :/ 27/~28 ja menkkoja odotellessa
Mulla oli vissiin kuitenkin sillon kp15 vasta ovisplussa, koska nyt tuli pyyhkiessä valkovuodon sekaan veriviiru, ja olis just dpo6(-7, ilmeisesti kp22/26-??). Vois hyvinkin olla kiinnittymisvuotoo? Ja särkee alaselkää ja juilii alavatsaa.
Huvikseen dippailin vielä o- ja r-testit:
En tiiä näkyykö kuvassa, mut haalee hailura tuli tohon "herkkään" onestepin testiin. Ja toi ovistesti, en tiiä pitäskö mun itkee vai nauraa kun taas noin vahvaa ehkä sekin näyttää kiinnittymisen?