Plussa vai ei?

Unicorn, se olis kyllä jo ihme :D ei mitään suuria toiveita raskautumisen suhteen luomuna, mutta eipä tuota koskaan tiedä! Jos se eka oli ovis, niin mulla olis dpo6-7 nyt, joten ei sekään oo sinänsä poissuljettu! Onneks tilasin raskauskeijulta testejä, pitää vielä kattoo kuin herkkiä ne on :p

Muoks, 10miu/ml :)

Kyllä tossa mun viivalaseilla jotain näkyy B) ;) toivotaan parasta!!

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla tuli myös tässä yhdessä kierrossa useampaan otteeseen o+, sitten kolmannella kerralla vasta oikeasti oli kuin olikin ovis ja siitä sai tämä pieni alkunsa. :)

Ennen kierron käynnistymistä sain useampaan otteeseen plussaa ovistestiin ja ovistesti saattoi näyttää monta päivää putkeen plussaa. Tällöin kuulemma oli oviksen yritystä, mutta keho ei pystynyt sitä sitten kuitenkaan tekemään.

Onko kukaan tehny noita clearbluen early detectioneja? Ootteko avannu? Jos se on nega , niin näkyykö silti siinä liuskassa selvästi toinen viiva vai onko se sillon ihan vaan puhdas yks viiva ? :)

Mä avasin viime yrityskierrolla kun oli nega (eli oli kans varmasti :D)) ja siinä näkyi vain se yksi viiva, ei yhtään mitään muuta. Ootko tehny semmosen ja näkyy toista?? :eek:

muoks. ja KUVAA jos oot tehny!!

ImageUploadedByVau Foorumi1489172416.466196.jpg

Testi-ikkunassa tuota ei näkynyt mutta kun avasin niin tämmönen oli piilossa :) ja valoo vasten näkyi myös! Tässä jo vähän kuivunut, mutta oli aluksi vähän selkeämpi :)

Täällä on menossa nyt dpo 7 eli sunnuntaina vois hätähousutestailla JOS menkat ei ala sitä ennen koska nyt kp28/26-29. :wacky:

Muokattu viimeksi:
Eikä!!!!! Kuinpa olisi!! :) ++++

No niimpä!! :o :o <3 ++++
mamintestiä ja sofin liuskaa dippasin samassa mutta niissä en nää noita mielikuvitusviivoja enempää.. mulla on vielä yks cb early .. millon mun kannattas se tehä? Ylihuomenna? Noita sofin liuskoja on useempi.. tosin nää oli taas iltapissasta parin h pidättelyllä :) kääääk miten jännää!!

Unicorn:lla kyllä näkyy tuossa ihan selvä viiva. Olisiko voinut ovulaatio olla myöhässä?

Minulla kävi 2. yrittäessä niin, että en saanut tikutettua o+ ja luulin olevan ovuloimaton kierto. Testasin oletettujen menkkojen alkamispäivänä negan. Testasin monta päivää myöhemmin ja sain jonkun haamun esiasteen silloin. Kesti todella kauan saada kunnon viiva, kun ilmeisesti niin aikaisin aloitin testailemaan.

Toivottavasti nyt vahvistuu kunnon plussaksi, peukut pystyssä.

Unicorn:lla kyllä näkyy tuossa ihan selvä viiva. Olisiko voinut ovulaatio olla myöhässä?

Minulla kävi 2. yrittäessä niin, että en saanut tikutettua o+ ja luulin olevan ovuloimaton kierto. Testasin oletettujen menkkojen alkamispäivänä negan. Testasin monta päivää myöhemmin ja sain jonkun haamun esiasteen silloin. Kesti todella kauan saada kunnon viiva, kun ilmeisesti niin aikaisin aloitin testailemaan.

Toivottavasti nyt vahvistuu kunnon plussaksi, peukut pystyssä.

Kiitos <3 toivotaan !! +++ Joo itseasiassa en saanut tikkuun ees kp15 tai 16 niin myöhästy ainanin sen verran .. ja tikut loppu kesken.. mutta liukkaat kelit oli niinä main ja talletteluja tehtiin useampana päivänä niin jossain siinä kohtaa sen olis pitänyt tapahtua jos on tapahtunut. :)

Kannattaa varmaan säästellä pari päivää tota cb :D toivon niin että sulla vahvistuisi! Ois iha huippu juttu kaiken tän epätietoisuuden jälkeen.

Testit negaa. En tehnyt vielä sitä earlyä. Illalla vihloi oikealle puolelle muniksia ja kohdunsuuta nippaili koko illan.. nyt vatsalla sellanen kevyt menkkajomo.. pyyhkiessä ja pikaisessa sisätutkimuksessa vähän vaaleanpunaoranssia valkovuodon mukana.. josko ne menkat sieltä nyt alkas.. kp33/28

Laitan tännekin tämän.. olen niin häkeltynyt,
että voiko tää olla totta. Nyt aamulla kp35/28 testasin apteekin ultralla. Odotin vitivalkoista testiä, ja sieltä lähti heti muodostumaan tälläinen viiva. Nyt toivon että lähtee vahvistumaan!

Liitteet

• IMG_2906.JPG
    IMG_2906.JPG
    320.1 KB · Katsottu: 357
Muokattu viimeksi:
Unicorn, vielä on toivoa!! Minutkin tämä yllätti ja oon suuremmilla kplla. Eilen tuli mulla kaksi pienen pientä veriviirua valkovuodon sekaan. Mun mielestä se sun cb testi oli aika lupaava, koska itsellä se oli silloin ihan valkoinen kun purin. +++

Pahoittelut negoista ja onnee plussista kaikille! ❤

Omaa: Olin siis reissussa viikon ja nyt kotiutunu. Nyt menossa: yk1 kp 40/32-40 (40) dpo 13.
Sillo alussa oli etovaa oloo, huonovointisuutta, maha sekasi ja menkkamaisii tuntemuksii. Nyt ei oo oikee ollu enää mitää. Ke tein negan r-testin ja tänään 2 negaa. Toinen tais olla one step liuska ja toinen mamilta tilattu puikkotesti. Sit huviksee tikutin myös ovistestin :dead: Laitan kuvat ihan vaa, ku tääl tunnutaa tykätä testikuvista :smiley-bounce022 Menkkoja siis oottelen alkavaks. Yhtää ei oo enää olo, et ois raskaana, joten eiköhän vuodot tänää alkane...

Liitteet

• 20170311_084706.jpg
    20170311_084706.jpg
    406.7 KB · Katsottu: 272
  • 20170311_084640.jpg
    20170311_084640.jpg
    208.7 KB · Katsottu: 238
Takaisin