Plussa vai ei?

db4b8a63ec514ae886362d6f6ebb1dee

En tiedä saako selvää, mut tämmösiä roskishaamuja ja viivanpaikkoja mulla, plaaaah!

Unicorn meinaatko jatkaa tikuttelua vai mitkäs suunnitelmat jos ei menkkoja näy? ;)

Ei taida oikeen saada selvää tosta kuvasta? Niin vaikea vangita kuvaan!

Kyllä mä nään ton viivanpaikan ääriviivat tosta :)

En oikein tiedä.. mietin että jos ovis olis myöhästyny viikon sen takia että mies oli just sillon lomalla ja se oli mulle ns "poikkeustilanne" ja se tulikin viikon myöhässä.. niin menkkojen pitäs sit alkaa sunnuntaina.. mutta tässä sohvalla maatessa tunsin kun alko oikeeta munista polttelemaan ja jomottamaan niin mietin että josko se onki vasta nyt? Limoja ei oo kyllä nyt ollenkaa.. mut sillon oletetun oviksen aikaan oli.. ni en tiiä nyt sitten tuotakaan teoriaa.. :/ kaippa mää vaan tikuttelen kun eipä tässä oikein muutakaan vissiin voi ? Sinne verikokeisiin kun en pääse mitenkään.. ei ne vissiin viikonloppuna sellasia tee ?

Miten täällä pamahti ovistestiin taas tällaset viivat? :hilarious: ei tää enää voi ovista olla!! :laughing002

IMG_20170310_155637.jpg

Onko noi Deb molemmat siis nyt tehty? Vaikuttaisi vähän siltä mitä aiemmin yritin sanoa lukeneeni, et lh-huippu nousee monta kertaa yrittäen irrottaa munasolua siinä onnistumatta. Enhän mie siis mikään lääkäri ole mut jollain oli just samanlainen tilanne että ovistestit plussaa vähän väliä ja siitä johtui ettei onnistunut munasolua irrottamaan.

Eleonooralle varovaiset onnittelut :)

unicorn: jänniä testejä sulla, ihanko jotain näkyis.

Loora: ihanat viivat! <3

deb: eikös noi ovistestit saata näyttää alkaneen raskaudenkin?

mulla piinaava kp 26 menossa...mahaa nippailee niin julmetusti menkkamaisesti. Olen kulkenu koko päivän rätti housussa muttei niin mitään, tulppiaki ostin kaupasta :D Normaalia valkovuotoo vaan...tein taas testin aamulla mutten nähny siinä mitään...

Nii no sen näkee sit viikon päästä onko alkanu raskaus vai eikö ovista vaan meinas tapahtua. Tosin ovisoireet oli kp8-10.

Pinkki testi on plussa, vihreä ei ole vielä täydellinen plussa. Testit ovat todennäköisesti eri herkkyydeltään.

Lh taso nousee ja laskee luteaalivaiheessa useampaan kertaan joillakin sen verran korkealle että aiheuttaa plussan ovulaatiotestiin. Siksi yleensä ohjeena on lopettaa testaaminen ensimmäiseen ovisplussa testiin jottei tuu hämmentäviä tilanteita. :)

Joskus ovulaatiotesti näyttää raskauden mutta yleensä silloin saa myös herkkään r-testiin jo haamun. Joillakin ihmisillä ovulaatiotesti näyttää plussaa pari päivää ennen kuukautisten alkua vaikka ei olisikaan raskaana. Itselläni on niin.

Tsemppiä Deb toivottavasti olis kuitenkin plussan alkua! :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Deb,mulla teki just tota kolme kertaa tässä kierrossa.Ja siis ultrassa todettiin ovuloimaton kierto ja terolut-kuuri että saisi vuodon. Mutta hei kaikki o+-testit pitää silti varmuuden vuoksi hyödyntää ja talletella [emoji23]

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Unicorn, se olis kyllä jo ihme :D ei mitään suuria toiveita raskautumisen suhteen luomuna, mutta eipä tuota koskaan tiedä! Jos se eka oli ovis, niin mulla olis dpo6-7 nyt, joten ei sekään oo sinänsä poissuljettu! Onneks tilasin raskauskeijulta testejä, pitää vielä kattoo kuin herkkiä ne on :p

Muoks, 10miu/ml :)

Ne raskauskeijun 10miu one stepin testit on ihan susia, ei herkistä tietoakaan :oops: Monet sanoo että näyttää haamua vasta kun muilla normitesteillä saa jo selkeää viivaa. Itsekin aiemmin tilasin noita.

Takaisin