Plussa vai ei?

Tässä tämä toinen..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489050680.267382.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489050680.267382.jpg
    264.4 KB · Katsottu: 305
Unicorn, voikunpa saisit nyt selvyyden!
Plussatuulia+++++++ ja onnea plussanneille! :)

On: tylsä vaihe menossa,himotki kadonnu:wtf:
Viikon päästä pe pitäis menkat alkaa,tai tietysti olla alkamatta..ja mä hätähousu menin testaamaan,o-testillä ja r-testillä.
O+pongasin aikasemmin ja sen jälkeen aina haalennu toinen viiva melkein olemattomiin. Miks se nyt näkyy selvästikin??
http://aijaa.com/veatIj

Voihan hailurat ja negat :( tulispa pian jollain taas plussaa, eiköhän me olla kaikki se ansaittu <3

Mä dippailin huvikseen r-testinkin, kun niitä tossa nyt on, niin sain siihen (dpo5-6 tai luultavasti ennemmin dpo0-1) hailuran kans näkyviin? Tosin esim Miitulla oli vissiin reagoinu ovikseen, kiinnittymiseen ja raskauteen r-testit :D

En tiiä sainko sitä kuvaan vangittua mut:

IMG_20170309_112700.jpg
IMG_20170309_112739.jpg

Teen aikani kuluks tieteellisiä testejä pissimällä tikkuun :laughing005:smiley-ashamed004

Täälä tais alkaa kp1. :)
Nyt keskityn muihin juttuihin ja teen seuraavan testin vasta kun menkat vähintään viikon myöhässä ja laatta lentää kunnolla :D

Unicorn, musta sun aiemmissa testeissä näkyi haamua selvästi eli ainakin jotain yritti tapahtua, jos tilanteesta jotain positiivista ajattelee. Itse voisin seuraavassa kierrossa (jos tilanteet sen sallivat) testailla jo hyvissä ajoin, että näkisin onko edes kiinnittymisyritystä vai ei, vaikka se ei johtaisikaan lopulliseen plussaan.

Unicorn, pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Miusta on tullut vissiin vähän kyyninen näitä testejä kohtaan kun en kenelläkään mitään näe :D Niin monen monta kuukautta itse niitä olemattomia viivoja yrittänyt tihrustaa ja ajatuksen voimalla niistä plussia saada joka kerta pettyen. Sen takia päätinkin tässä kierrossa että aikaisintaan dpo 12 ensi viikon perjantaina testaan..

No höh unicorn, mutta tosiaan haaleista viivoista vois päätellä että jotain siellä yritti tapahtua!

Mä voisin muuten olla jopa testaamatta tällä kierrolla, mutta noi ovistestit oli pakko tehdä (että tietää tuleeko LH-huippu, tietää sanoo lääkärissä että tulee, ovis tapahtuu), ja koska lääkäri ajoittuu joko kp1 tai jos nyt oli oikeesti ovis vasta, niin loppukiertoon kuitenki.. ihan vaan et jos testi onki positiivinen, niin jos kaikki menee hyvin ni mitäpä sitä lapsettomuushoitoja siinä kohtaa enää tarvii :)

Unicorn, musta sun aiemmissa testeissä näkyi haamua selvästi eli ainakin jotain yritti tapahtua, jos tilanteesta jotain positiivista ajattelee. Itse voisin seuraavassa kierrossa (jos tilanteet sen sallivat) testailla jo hyvissä ajoin, että näkisin onko edes kiinnittymisyritystä vai ei, vaikka se ei johtaisikaan lopulliseen plussaan.

Joo sama ongelma jo yheksäträ kiertoo.. jotain yrittää , mutta ei tapahu. Kuin aikaisin vois jorain sit näkyä kiinnittymisestä? :) Ja onkohan siihen jotain apuja? Punkkua join tässä kierrossa viikon oletetun laskennallisen oviksen jälkeen viikon, lasin illassa.. eli olisko se ollu ovis sitten kp16, kun tänään alkoi kp1 ja menkat oli 3pvä myöhässä.. tänään siis kp31/28 kääntyi kp1:ksi. En ota näistä selvää :/

Haamuja oli aikasemmin muutamana päivänä ja sit oli vähän aikaa negaa ja nyt taas jotain hailuraa ennen menkkoja..

Täällä kans alkoi verinen vuoto menkkasärkyineen. Tällane lyhyehkö kierto sitte (kp 25) Se siitä sitten taas...voisi tikuttaa ovista ekaa kertaa elämässään seuraavassa kierrossa :)

unicorn: pahoittelut vuodosta sinnekin! :( taidan tehä saman lupauksen ku sinä enkä tuhlaa testeihin ennenkuin menkat myöhästyy kunnolla...

Christine, oviksen tikuttaminen on yllättävän hauskaa ja informatiivista :D

Christine, pahoittelut menkoista. Peukku jälkimmäiselle :)

Mäki aattelin ostaa (ehkä) tikkuja sen verran että tietää millon se on x) en tiiä.. sit menee taas päivien laskemiseks jajajajaja ihan överiks :D en osta vielä. Pari kiertoo lepiä ja sit tikutan! :P

Unicorn, mua ainakin jotenki rauhotti kun tietää (no, mun tapauksessa melkein) tarkkaan dpo:n. Ei tarvi arvuutella koska on paras aika talletella ja koska testailla mahd raskautta :p

Jaahas.. eipä sitä vaaleanpunaista oo tullutkaan sit enempää kun siihen yhteen paperiin vähän iltapäivällä ja tamponissa pieni viiru valkovuodon seassa.. Alkas nyt kunnolla jos meinaa.. alavatsaa on kyllä krampannut välillä, mutta en tiiä sit onko johtunut kohdunkaulaa painavasta tamponista.. ompa outoa!

Mullaki ovistestit rauhottaa, ku tietää, koska pitää talletella.. Ei oo tää petielämä niin hirveen vilkasta ollut lapsen tulon jälkeen.. :woot:

Pahoittelut jennis negasta :/

Silky, no samaa mietin.. vois olla paikallaan ne ovistestit kun meillä ei oo peitto heilunu kun kerran ovistalletteluiden jälkeen.. pläääh.

Takaisin