Plussa vai ei?

Unicorn, voisin väittää että varsinkin tossa alimmaisessa kuvassa näkyis jotain hailuraa, ainakin mun silmiin! Kunpa vahvistuis kunnon viivoiks <3

Mä odottelen täällä että tulis pissahätä, et voisin kastaa ovistikun ja kattoo mitä se tänään näyttää - miten se mut tänään yllättää. Ärsyttävää kun ei voi olla ollenkaan varma enää mistään, ei edes ovispäivästä :banghead::sad001

Deb - jep! Kyllä tää naisen kroppa on niin ihmeellinen että osaa aina yllättää! Mistään ei voi olla sata varma x)

Mä oon kans valmistautunut siihen että vaikka nyt noita hailuroita tuleekin niin menkat on vaan myöhässä syystä x ja nää on jotain mielikuvitusviivoja.. :P :D

Unicorn Sulla näkyy kyllä jotain, mutta noissa on toi väri levinnyt niin en tiiä, onko vaan jotain kertymää. Hormonit jos nousee hitaasti, niin digikään ei välttämättä vielä näytä, vaikka olis plussakin. ebay uk -sivuilla oli edullisia cb-digejä viikkonäytöllä, viitisen euroa jää kappaleelle :eek: tosin se on sitten eri juttu, että paljonko menee posteihin :hilarious:
Niin tosiaan tossa mun keskimmäisessä näkyy tietokoneenkin ruudulla jotain. Ei sitä kyllä tikusta näe; on niitä kapeita one step 10mlu -tikkuja.

Deb jännä nähdä, mitä sulla o-tikku tänään kertoo :rolleyes:

Unicorn, siihen on aina hyvä valmistautua. Mäkin oon siihen valmistautunu, varsinkin nyt kun menee ihan sekasin tää kierto - en usko että tästä luomuna raskaudun. Jostain luin että jos tulee kaks plussaa niin se eka on plussa, ja sillon tapahtuu ovis, sen takia tikutus sen jälkeen ei kannata koska voi näyttää uudelleen plussaa ja hämmentää. Ja kierron pituus täsmäis viime kierron pituuteen jos plussa oli plussa sillon ku alunperin sen ajattelin olleen, ja 26 kiertopäivää oli mulla normaali aina ennen km, minkä jälkeen meni sekasin kunnes viime kuussa tasottu takas 26 päivään. Tiedä sit, jotenkin tosi vahva tunne siitä että ovis ois ollu sillon kp10 esimerkiks, tai mahdollisesti jopa kp9 illalla koska luin muistiinpanoista että sillon jo nippaili. Nyt ei oo nippaillu ollenkaan, eikä oo ovislimoja vaan edelleen hyvin nestemäistä valkkaria ja runsasta sellasta.

Voinkohan mä soittaa terveyspalvelujen neuvontaan ja kysyä sieltä miten ku on tällanen tilanne? Saisinkohan ajan ultraan ni näkis siellä, etten ressaile liikaa? :hilarious:

Jännä tilanne sinulla, Deb. Sinuna laskisin tämän plussaksi, koska silloin ekalla kerralla et kunnon plussaa saanut tikkuihin kiinni? Nyt reippaasti talletteluja, niin ei tarvi stressata :wink

Minä tein erikoisen testin tänään. Siihen tuli pelkkä punainen piste viivan kohdalle. Onkohan joku maanantaikappale...

Liitteet

• 2017-03-09 08.11.09.jpg
    2017-03-09 08.11.09.jpg
    46.1 KB · Katsottu: 286
Pupuliina, oon näkevinäni siinä kuitenki jonkunlaisen viivanpaikan myös :) toivottavasti tulis selkeempää tulosta myöhemmin, plussatuulia puhaltelen!

Ja joo, en saanu ihan täysin kunnollista plussaa kiinni, mutta sellasen missä testiviiva oli kp10 juuri ja juuri hivenen haaleempi kun kontrolliviiva, silmillä kun katsoi niin näytti ihan tasavahvoilta, piti siristellä kunnolla että näki värieron.. että sinänsä vaikee sanoo :D

Nyt näytti ovistesti sit taas tältä, samalta ku miltä näyttäny ton eilisen vahvan viivan ja sen kp10 (ehkä)plussan välissä:

IMG_20170309_090850.jpg

Voiskohan tosta tehdä päätelmän et ainakin sulla laskee LH-huippu nopeesti eli saattaa helposti jäädä huomaamattakin se plussa, kuten jos se oli silloin ekalla kerralla jo.

Aunemoi, hyvä huomio! Mä oisin meinaan odottanu eilisen jälkeen vähintään tasapaksusia. Jospa mulla sit oli aiemmin se ovulaatio?

Deb luottaisin enemmän siihen sun saamaan o+ kuin niihin aiempiin "melkein". Mut pääasia, että uimarit on mestoilla ja plussa tuli!! Piinapäivissä muutama sinne tai tänne :wink

Eleanooralle varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista! :)

LaraS: harmi ettei testeissä mitään näkynyt mutta hyvä että oot saanut lääkityksen avuksi ja muutenkin alkaa hommat rullata eteenpäin :)

Mie oon ihan tietoisesti nyt ollut kuulostelematta jokaista kolotusta ettei tule taas turhaa pettymystä. Mutta tänään ollut aamusta asti jatkuvaa vihlontaa oikealla puolella nivusissa, varsinkin kävellessä ja nopeasti liikahdellessa, muutaman kerran oikein kunnon vihlaissut :confused: Miten ihmeessä tässä jaksaa odotella nää piinapäivät taas. Ensimmäistä kertaa kyllä sain sellaiset ovisviivat että väkisin sitä elättelee toiveita. Dpo 4 tänään.

Paapu, mä tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Koittaa olla kuulostelematta kehoaan, mutta ei voi ignoorata niitä pieniä tai isompia tuntemuksia, ja miettiä mistähän toi johtuu, josko nyt ois tärpänny? Piinailu on rasittavaa, mut piinailematta oleminen on hyvin vaikeeta. Koitetaan yhessä jaksaa, mulle tuli just ekstrapiinapäiviä :hilarious: toisaalta oon jopa helpottunu, sainpahan varmasti LH-huipun testiin :happy:

Deb,minä olen ymmärtänyt että toi myöhäisempi olisi vasta plussa.Keho on siinä ekassa nostanut hormonit ylös ja yrittänyt irroittaa munasolua siinä onnistumatta ja sitten kp 15 yrittänyt uudelleen.Mulla kaksi kiertoa mennyt niin.Edellisessä ovuloin siinä myöhäisemmässä ja nyt tässä kierrossa en ovuloinut ollenkaan vaikka sain 3 ovulaatioplussaa (kp14,20,27).Oli "tyhjä" follikkeli jota keho ei saa irti ja siitä tuli follikkelikysta.Nyt syön terolutit että saan vuodon alkamaan ja ensi kierrossa letrot kp3-7 varmistamaan rakkulat hyvän kasvun ja ovulaation. Kävin siis yksityisellä kun meni hermo. Jos saa usein monta o-plussaa niin suosittelen.Eka saattoi sulla tulla niin ajoissa että follikkeli ei ollut vielä kypsä? mutta toivotaan että ovis tapahtunut ja siellä on jo hedelmöitytty [emoji4][emoji106]

Unicorn,en kyllä näe testeissä viivaa [emoji20] Olikp sulla niin ettet saanut ovisplussaa kiinni?Jos ollut myöhäinen ovis?

Onnea plussanneille [emoji173]️ ja myöhäiset naistenpäiväonnittelut kaikille! On tää naisena olo raastavaa [emoji16][emoji1]

Kata, kiitos infosta! Tää on ihana foorumi, sitä vaan viisastuu :) toivottavasti hedelmöittyminen ois tapahtunu, ja ostan punkut ja kaikkee niin jospa kiinnittyis. Yrityksen puutetta ei ainakaan oo ollu :hilarious: kiinnittymisen kanssa ollu ongelmia, sen takia varattu aika lääkärille nyt :)

Hellou tytöt :) onpa tullut paljon tekstiä :) onnea kaikille
Plussista ja vahvistumista +++++ . Me käytiin lääkärissä ja mies sai lähetteen simppa tutkimuksiin. Mä en oikein ymmärrä kun lääkäri sanoi että mulla munasolu irtoaa. No joo silloin kun söin hormoneja. Olin ihan monttu auki kun meidät lähetettiin vain lähetteen kanssa kotiin. Ajattelin että olisin saanut hormonit uudelleen. Nyt pitää kaksi pitkää viikko odottaa miehen tuloksia :( ! Ja sit jos ne ok munatorvien aukiolo tutkimus kutsuu.,,

Kata, juu en bongannut ovista.. nähtävästi on myöhäinen ovis ollut.. mutta en silti ymmärrä näitä haamuja.. kyllä ne minä nään ja mies näkee ja jotkut kuvista myös foorumilla.. mutta ei vaan vahvistu .. en ymmärrä. Jos ois mahista ni menisin jo verikokeisiin mutta en pääse täältä kotoa mihinkää! :/

Oireet viittaa ihan raskauteen...
Mutta jospa ne menkat nyt sitte tänään alkas! :| En vaan yhtään muista että olisin sitten myöhemmin enää mitään oviskipuja tuntenut.. jospa sitä ei oo sitten ollu ollenkaan. turhauttaa jo tämmönen. Tulis ne menkat nyt ees , ni pääsisin bongaamaan sitä ovista kunnolla! >:(

Päivän tokasta tein uuden testin josko siihen olis vahvistunut , mutta eih , ohan samanlainen hailura kun ennenkin. Mikähän testi olis luotettava tässä vaiheessa eikä näyttäs mitään ylimääräsiä viivoja ??

Unicorn17 , ootko ajatellu et tekisit digin :) ?

Tuolla edellisellä sivulla mun vviestiin laitoinkin että aamulla digi tehty samasta pissasta kun se aamun hailurakin. Tulos "not pregnant".
En tiedä miten luotettavia noi sitten on ja aloin heti spekuloimaan kun tuo tuli halpatesteiltä ilman kuoria ja käyttöohjeita.. ja edellisessä kierrossa raskausoireiden ja hailuroiden ja haamujen jälkeen kun tais olla kemiallinen ja tuli "not pregnant" , siellä oli avatussa liuskassa kaks viivaa , controlli ja haalea toinen.. menkat alko sit ajallaan kuitenkin.

Tässä tämänaamuisessa ei ollu mitään viivaa sisällä missään, pelkästään toisessa liuskassa sininen väripläjäys. :D tiedä tuota sitten. En jaksas enää testata yhtään millään.. haluaisin joko ne menkat tai sitten kunnon plussan seuraavaan testiin. Taida siis odottaa varmaan viikonlopun yli, josko ne menkat sieltä tulis .. testaan vasta sitte jos ei ala näkyä! Huoh. Jos maltan.

Takaisin