Plussa vai ei?

Dpo 4 on liian varhainen kiinnittymiselle, alkio ei ole jakautunut tarpeeksi, eikä välttämättä päässyt kohtuun asti. Tässä nyt esimerkiksi yksi kuva:
596b6de3e4ca631e3ab09e9bab17f0c4
tosiaan dpo4 alkio voi olla ehtinyt kohtuun, mutta alkio on kiinnittymiskykyinen vasta n 5-9 päivää hedelmöittymisestä (eli esim dpo6-10).

Dep, ootko varma ovulaation ajankohdasta, siis ovishan voi tapahtua myös ovisplussapäivänä..

Dpo 4 on liian varhainen kiinnittymiselle, alkio ei ole jakautunut tarpeeksi, eikä välttämättä päässyt kohtuun asti. Tässä nyt esimerkiksi yksi kuva:
596b6de3e4ca631e3ab09e9bab17f0c4
tosiaan dpo4 alkio voi olla ehtinyt kohtuun, mutta alkio on kiinnittymiskykyinen vasta n 5-9 päivää hedelmöittymisestä (eli esim dpo6-10).

Dep, ootko varma ovulaation ajankohdasta, siis ovishan voi tapahtua myös ovisplussapäivänä..

Mielenkiintosta, mulla voi nyt siis olla dpo4-6 tai dpo-1..? Jos ovulaatio onkin tapahtunu kp10, kun tikutin ekan kerran plussan.. kiitos vastauksesta, tää valaisi paljon asiaa! Eli jos plussa oiskin jääny kp9-10 väliin, ja kp10 ei sen takia ollu täysin tasavahvoin viivoin, melkein kuitenkin, niin sillon tää vois hyvinkin olla niin et tänään ois ehkä kiinnittyminen alkanu...? Tai sit ovuloin esim eilen illalla koska tämä tuli selkeesti kontrolliviivaa vahvempi viiva. Se on nyt joko tai, aika näyttää :)

Jos tulee menkat niin ei tarvii pohtia, jos plussaa niin ultrassa selviää viimestään viikot :)

Mullakin on vaihdellut, väliin ovisplussa vahvistunut vähitellen, väliin muuttunut vuorokaudessa melki tyhjästä plussaksi. Nyt on vahvistunut tasaisesti kp11 -> kp13. Voi ku tuliski plussa huomenna, niin ehtis talletella ennen ku lähden loppuviikoksi työreissuun.

Deb, jos siulla on jo dpo5 tai 6 niin hyvin voi olla kiinnittymisplussa ;) itse sain kakkosen plussakierrossa vahvan plussan o-testiin dpo5&6. Varsinaista ovisplussaa en ees siinä kierrossa saanut, testiviiva jäi hieman haaleemmaks kun kontrolli..

Oi kun oliskin kiinnittymisplussa, onhan tässä jo reilut 2v yritystä takana :grin lääkäriaika mikä varattu hoitoja varten, voiskin muuttua toisenlaiseks lääkäriajaks :angelic:

Tosiaan nyt ei oo minkäänlaisia ovisoireita (hoen sitä näköjään kokoajan), ja tuntuu jännältä alavatsalla - kihelmöi vähäsen.. olispa, olispa! :happy:

Ja mannikka, mullakin jäi hivenen kontrolliviivaa haaleemmaks se minkä oon alunperin laskenu plussaks, testailin kyllä 2-3krt päivässä sillon, mutta iltapissasta oli liian vaalee kun oli liian laimeeta pissaa, joten joku oikee plussa voinu senki takia tulla missattua.. Jos yhtään samanlainen säkä käynyt niin mulla vois olla dpo5 nyt, ja toi ois kiinnittymisplussa :shy:

Tässä rivi kaikessa kokonaisuudessaan (piti laittaa noi tekstit ku olin merkinny väärin tikkuihin :hilarious:) :

IMG_20170309_000227.jpg

Noi kp10 liuskat haalistunu tosi paljon siitä mitä ne alunperin oli :o

Oi kamala kuinka monta viestiä oon tänne tänää laittanu :oops::hilarious: hups. Paljon ihmeteltävää :grin

Täällä Kp 25/28-30 ja oon ihmeissäni siitä että eka kertaa kierukan poiston jälkeen (10/2015) ennen menkkoja rinnat ei oo millään tavalla kipeät ?! Nännit ovat kyllä turvoksissa ja verisuonet pinnassa. Viime lauantaina kp 20 siis tuli jotain epämääräistä verensekaista vuotoa hetken, joka kuitenkin loppui yhtä äkkiä kuin alkoikin. Sen jälkeen siis on kyllä ollu kuukautiskipuilua mahassa ja alaselässä....saa nähdä pettyykö taas negatiiviseen testiin. Huomenna kp 26 luulisi antavan taas jotain suuntaa...

Se on kyllä kumma ku päättää olla joka kuukausi innostumatta liikaa niin joku uusi "raskausoire" ilmaantuu :D ja tähän mennessä on saanut pettyä joka kerta (no 10/2016 oli varhainen keskenmeno)...vuosi ja 3kk nyt tjottailtu :o

Niin, ihmeesti sitä korvat höröllään kuuntelee jokaista kropan inahdusta. Vaikka joka kierron alussa tekisikin päätöksen olla stressaamatta jne. Voi meitä naisia :shy: :hilarious:

On tehty tallettelut ja varmistelut molemmilla kerroilla tässä kierrossa (ja ennen sitä ja siinä välilläkin :hilarious:), joten siitä nyt ei pitäis ainakaan jäädä kiinni. Mut ellei tuo nyt ollu joku kiinnittymisplussa, niin sit en enää usko että raskaaks tulisin, mut onneks on hoitojen alottamista varten varattu lääkäriaika :)

Christine, voi kumpa muuttuis plussaks siellä :)

Eleanoora, varovaisia onnitteluja täältä, ja vahvistumista viivalle!!

Tänään tein testit taas, edelleen negaa. Eiköhän tää kierto ole jo tällä taputeltu (edes ovistikku ei näytä juuri mitään).
No, ens kierrossa vielä hormoniverikokeet kp3-5 ja mies vie omat uimarit syyniin. Saa nähdä, mitä tuloksia saadaan ja miten homma sitten etenee :) Myös eilen aloitettu thyroxin voi auttaa raskautumisessa :smiley-angelic001

Liitteet

• 090317_dpo11.jpg
    090317_dpo11.jpg
    143.6 KB · Katsottu: 255
Lara, eikö tossa keskimmäisessä jotain hailuraa näkynyt? :) tsemppiä kaikkeen kuitenkin <3

On: kp31/29. Esikoisesta plussasin vasta näillä kiertopäivillä haaleen plussan iltapissasta. Aikasemmin en ees testaillu. Eilen oli etovaa oloa ja vatsaa jomotti ja kolotti ja nippaili ja viilteli. Äsken Digitesti sano "not pregnant" avasin sen ja viivoja ei näkyny ollenkaan, sininen väri oli vaan levinny kasaksi toiseen testiin... nyt aloin spekuloimaan että toimikohan se x) halpatesteistä tilattu ja tuli ilman kuoria.. hahahah! Epätoivoista ja noloa..x) mutta mamin testissä taas minun silmään jotain outoa hailuraa mutta en tiiä näkeekö kukaan muu siinä taaskaan mitään :P tänään pitäs tulla toisen merkkisiä testejä, josko niillä sais jotain selkoo..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489037383.604248.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489037383.604248.jpg
    230.9 KB · Katsottu: 268
  • ImageUploadedByVau Foorumi1489037394.740593.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489037394.740593.jpg
    68.3 KB · Katsottu: 257
  • ImageUploadedByVau Foorumi1489037427.251484.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489037427.251484.jpg
    67.4 KB · Katsottu: 252
Takaisin