Plussa vai ei?

Joo itse en oo myöskään joutunut yhtään arpomaan plussaa. Se on ihan selvä ollut sit kun se on tullut ja sitä ei oo tarvinut muilta kysyä :-)

Deb: Veden juonti voi vaikuttaa tulokseen, miulla luki ohjeissakin että runsasta veden juontia kannattaa välttää ennen testin tekoa. Ja toisilla se lh-huippu voi mennä ohi tosi nopeasti, ei välttämättä koko päivää näytä plussaa.

Mie taidan ensi kiertoon ottaa kokeiluun tuon digitaalisen vaikka onkin kalliimpi. En oo koskaan saanut kovin räikeitä viivoja liuskatestiin, just ja just samanvahvuisia kontrollioivan kanssa ja tässä kierrossa en ilmeisesti ovuloinut ollenkaan..

Mulla näytti ekat ovistestit haaleaa viivaa pari päivää kp8 ja kp9, mut täysin negaa kp10-11. Sit tulikin ihan puista plussa kp12 illalla ja kp13 aamulla. Eli tosiaan ei ne viivat välttämättä vahvistu tasaisesti.

Tänään kp20/29. Ei edellenkään oireita. Ehkä yksi oire, mut se saattaa johtua ruokavaliosta enemmänkin. Muutaman päivän ollut kova jano ja paha maku suussa. Ei siis raudanmaku, mikä vois viitata raskautumiseen, vaan sellainen että ihan kuin ei olisi pessyt hampaita pitkään aikaan. Tekee mieli syödä purkkaa tai jotain pastilleja pitkin työpäivää, että sais sen maun pois.

Huomenna oon menossa juhliin ja eka mietin tehdä testin ennen, mut on kyllä ihan liian aikaista, joten testit odottakoon ens viikolle:stop:

img20170303_081334.jpg

Vielä on pakko testeilla vaikka hulluahan näitä on näin paljon tehdä :grin

Onnea loora :)

Noista digiovistesteistä.. nehän on melko epäherkkiä, muistaakseni 40miu/ml. Kun taas marketin ja iso osa nettikauppojen liuskoista on 20-25miu/ml. Jos tollasella liuskatestillä saa nippanappa tasavahvat, niin ei kannata ostaa digitestiä, koska aika todennäköstä on et sillä ei saa koko ovista kiinni. Itse saan 20miu/ml testeillä välillä tasavahvat ja välillä vain melkein (ovis muuten todettu), eli en koskaan sais digillä plussaa.. tämmönen välihuomio ;) itsellä onkin nyt tulossa 15miu/ml testejä, jos niillä paremmin sais kii :)

Anteeksi välikommentti :D mutta just noitten viivojwn tutkimiaten takia käytän clearbluen digi ovulaatiotestiä, tulisin hulluks jos mun pitäis arvata onko plussa vai ei. Clearbluessa hymynaama kertoo millon ovis on, ei hermoja raastavaa viivojen tulkintaa
emoji5.png

Kyllä sen oviksen huomaa selkeästi, ei jätä arvailujen varaan kun plussa pärähtää. :)
Ja kuten mannikka tuossa totesikin, ei digi taas kaikilla toimi kun ei ole niin herkkä kuin esim nuo herkät liuskat.

Ovista en ole testannut mutta mitä digi raskaustestiin tulee niin mulla oli aiemmin jo selvä kaksi viivaa ollut pari päivää ennenkun digi näytti raskaana 1-2.

Miekin kun olen niin tuore ovistestailija, niin lasketaanko tuo Debin viiva plussaksi kun (ainakin kuvassa) on kuitenkin vaaleampi kontrolliviivaa, vaikka tumma onkin? Kun kaikkialla toitotetaan että yhtä vahva pitää olla tai tummempi..

No mä en tiiä laskenko tänkään vielä plussaks:

IMG_20170303_142640~2.jpg

Luulis että tänään kuitenki plussaa kun noin vahvistu aamusta, ja lähes samanvahvuset kuitenki. Turha tehdä tänään lisää testejä kun juon vettä kuitenki paljon. Huomenna näkee onko jo haaleempaa vai kenties vielä tummempaa :grin

En laskisi tuota vielä plussaksi, mutta tekisin päätelmän, että illalla tai huomenna aamulla varmana plussa ellei lähde haalistumaan.

En laskisi tuota vielä plussaksi, mutta tekisin päätelmän, että illalla tai huomenna aamulla varmana plussa ellei lähde haalistumaan.

Juu noin mäkin ajattelin! Kierron pituus olis 26pvää niinku on nyt olluki pari kiertoo, jos tänään plussa, joten uskon senki perusteella että illalla viimeistään LH huipussaan. Talletteluja vaan ja huomenna näkee haalistuuko vai mitä tapahtuu, ei mulla tässä kierrossa ollu tarkotus yrittämällä yrittääkään, vaan lähinnä bongata tuleeko se huippu. Tästä nyt voi päätellä jo että tulee, vaikka en sitä jostain syystä tikkuun saiskaan.

Niinpä ja tieto sekin on itselle, että ovuloi :-) Ainakin tikut lupailee 99% varmuutta. Sulla ovulaatio hyvässä aikataulussa, jos tänään illalla plussa ja huomenna dpo 0.

Itse kun en oo saanut plussaa muutamassa o-tikkuilu kierrossa, niin en osaa sanoa :bag: Mutta niinhän niissä sanotaan, että tasavahva tai vahvempi kuin kontrolli.

Takaisin