Plussa vai ei?

Paapu, mä en tässä kierrossa edes yritä, jotenkin tiedän jossain takaraivossa etten tästä luomuna raskaudu. Tikutan oviksen varattua lääkäriaikaa varten, että tietää että se LH-huippu varmasti tulee. Tokikin talletteluja tehdään, mutta mitään kalenteria en kattele sen kummemmin jos (toivottavasti kun) sen oviksen bongaan. En ressaile, oottelen sitä lääkäriaikaa mikä osuu sopivasti ens kierron alkuun. Onko teillä kuinka paljon yritystä takana?

16. kierto ilman ehkäisyä menossa. Miulla sekä miehellä lapsia edellisistä liitoista, miulla nuo kaksi edellistä tullut helposti, toinen ihan kertalaakista. Siksikin tää tuntuu jotenkin niin turhauttavalta.. Oliko teillä Deb millainen yrityshistoria?

Kyllä mä uskon Paapu että se siitä, pitäs vaan koittaa ottaa rennosti. Tiedän kyllä harvinaisen hyvin ettei oo helppoo :D

Meillä esikoisen yritystä takana 2 vuotta, tää on nyt yk25. Yks km ja muutama kemiallinen ollu, joten jotain häikkää vissiin kiinnittymisen kanssa. Vaikka nyt talletteluja tehdään tässäkin kierrossa, ei tosiaan oo mitään toiveita siitä että luomuna tärppäis, vaikka ihanaahan se olis tietenki :) otetaan rennosti ja ootellaan sitä lääkäriaikaa :)

image.jpeg
Ei vaan pysty kun testi on kaapissa niin onhan se käytettävä. Vaikka tietää että itsellä hitaasti näkyy. Näin tänä aamuna kp28/28-34.

O sole mio, mä en oo varma, mutta oon jotain siinä näkevinäni! Itelläni noihin pc-testeihin tuli usein viivanpaikat, joten en luota niihin ennen ku nään väriä. Voi toki olla että luonnossa näkyy :)

Aivan selkeetä viivaa on :) ja HCG:n määrä kehossa nousee joka toinen päivä, joten huomenna on sit vahvempaa viivaa! Ja tee vaikka digi :) mutta sinuna varaisin ajan neuvolaan jo :)

Ton keskimmäisen tein aiemmin tänään, voin vissiin olettaa plussaa illaks/yöks? Vahvistuu noin hyvin

Voiko ovisplussan missata muutamalla tunnilla? Toki varmaan testeihin vaikuttaa kun päivän mittaan juo vettä paljon, eli voinko olettaa että huomenna tulee vahvempi viiva kun tänäiltana, jos oli vaan laimeeta pissaa? Vai voiko olla että huippu tuli jossain tässä testaamisen välissä tänään? Kuinka nopeesti LH-hormoni alkaa laskee huipun jälkeen?

Hävettää olla näin tietämätön :shy:

hmm.. mä oon testaillu nyt kahdessa kierrossa ja kun oon saanut plussan niin se on ollu kontrolliviivaa tummempi tai yhtä punainen sekä aamulla että illalla. Voisko se olla henkilökohtasta? Haluisin kyllä uskoa siihen jos tulevaisuudessa missaan oviksia, että huippu voi myös olla aamu- ja iltatestin välissä, jolloin viiva olis vain lähes yhtä tumma testatessa :-)

IMG_1949.JPG
Ja mulla tuli sit vasta tänään tällanen kp 20/26-29 eli tää kierto tais mennä mönkään :banghead:

No, mä voin valaista asiaa huomenna kun testaan päivällä, millon ollu vahvimpana viivat muutenkin :D Kun teen ei-niin-laimeesta pissasta sit :D

Tai sit se näyttää mahd raskauden? ;) Tai sit myöhänen ovis? Toivon tota ekaa <3

Aloitin tikuttelun kp11 aamulla ja illalla ja ei tullut plussaa vasta kuin nyt. Kp17 olin jo luovuttanut enkä tikuttanut silloin, kun viiva taas haalistui ja petyin. Eilen sitte oli taas vahvistunut, kun testasin limojen takia. Eli älä Deb sitten pelästy, jos sullakin haalenis huomenna, koska ymmärtääkseni tuo viiva ei aina vahvistu systemaattisesti vaan heittelee lähes näkymättömästä melkein plussaan ja kaikkea siltä väliltä.. tai sit oon väärässä. :)

Anteeksi välikommentti :D mutta just noitten viivojwn tutkimiaten takia käytän clearbluen digi ovulaatiotestiä, tulisin hulluks jos mun pitäis arvata onko plussa vai ei. Clearbluessa hymynaama kertoo millon ovis on, ei hermoja raastavaa viivojen tulkintaa [emoji5]

Anteeksi välikommentti :D mutta just noitten viivojwn tutkimiaten takia käytän clearbluen digi ovulaatiotestiä, tulisin hulluks jos mun pitäis arvata onko plussa vai ei. Clearbluessa hymynaama kertoo millon ovis on, ei hermoja raastavaa viivojen tulkintaa [emoji5]

Kyllä sen niistä viivoistaki näkee sit kun se plussa on, musta se on enemmän vaan hauskaa seurata kuinka se vahvistuu ja haalenee ja miten paljon sitä LH-hormonia kehossa on millonki :p oppii uutta kehostaan! :)

Takaisin