Plussa vai ei?

Voisko olla että mulla oli kemiallinen? Pregchekki näytti haamua päälle viikko sitten ja nyt eilen alko kuukautiset ja on TOSI runsaat. (Siis ihan kun yskäsee niin tuntuu että lorahtaa..) kävin eilen verikokeissa ja lääkäri laitto aamulla viestin et kilpirauhas arvot ja hgc oli normaalit eli ei mitään poikkeavaa.

Ainakin sulla oli haamuviivaa, joten voi ollakin mahdollista. Ja vuoto täsmää kans omiin kokemuksiin kemiallisista, tosin itse käytän tamppooneja joten en ihan tunne valumista.. paitsi kun tulee läpi :facepalm:

Pienitimantti, miulla oli myös ihan jäätävät nuo edelliset menkat haamuilun jälkeen. Aiemmin kirjoittelinkin jo kun imukykyisinkään tamponi ei pitänyt edes tuntia ekoina päivinä :eek:

image.jpeg
Jatketaan hölmöilyn linjalla ;) Seuraava testi oikeesti vasta sitten loppuviikosta! Tämä tänä aamuna kp26.

Olen uusi täällä, ja ensimmäinen haaveissa <3
Tänään aamulla tein ensimmäisen testin, menkkojen pitäis alkaa vasta huomenna. Aamuinen testi oli ehkä ihan ihan aavistuksen tummempi kuin tämä nyt äsken tehty.. Mut uskaltaako jo ihan varovaisesti olla vähän iloinen tästä testituloksesta? Pelottaa tuo viivan vaaleus.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    610 KB · Katsottu: 398
Hei mingala! Kyllä se plussa on ;) Ei se kovin vaalea ole :D Sävyero siksi kun menkat vasta huomenna eli tummunee kyllä. Jännää aikaa sinne <3 Varovasti Onnea!

Onnea Mingala plussasta :)

Mie en nyt ymmärrä missä se ovis viipyy.. Kp 10 lähti viiva hyvin tummumaan, nyt kp 15 näyttää tältä :mad: Alkaa jo huolettaa jos en koko kierrossa edes ovuloi, se tietää taas kuukauden lisää odotusta.
e4195921f4b0d829123a9859572a436a

Kääk! Pakko tulla kysymään näkeekö muut saman ku minä. Ylempi ovistesti ja alempi r-testi. Kp 22/??

Tein samaisen raskaustestin kaks päivää sit ja oli ihan puhdas nega mutta nyt oon sit näkevinäni haamujenhaamun?! :D

Liitteet

• 1488363928148.jpg
    1488363928148.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 385
Miimar, ehkä siinä jotain häivettä näkyy.
Omalla kohdalla ovistestin testiviiva ja kontrolliviiva olivat yhtä vahvat (=positiivinen) kun raskaustestin testiviiva oli vielä haalea.

Miimar, kyllä mä jonkun hailuran siinä nään! Toivottavasti vahvistuis, tee parin päivän päästä uus :) toi kontrolliviiva tossa ovistestissä on aika haalee, onko se ihan valmis vielä tossa?

Jospa maltan pari päivää :) Testasin siis siks molemmat kun nää mun oireet voi viitata kumpaan vaan ja sählään ekaa kertaa ovistestien kans :D Deb, ovistesti on ihan valmis. Toissapäivänä tein samanlaisen ja yhtä haalee oli kontrolliviiva siinäkin :o

miimar, Minulla taas ovistesti tummui vasta kun raskaustesti näytti jo kunnon plussaa.

IMG_20170301_152236~2.jpg

Ei ihan vielä plussa, mut lähellä? Lyhyt kierto tulee tosiaan, kp8 menossa :D

Ehkä se huippu tuli jossain välissä mut et sattunu saamaan sitä tikkuun? Onko ollu ovisnippailuja?

Paapu minä en oo kertaakaan tuota Debin viimeisimmästä vahvempaa saanut tikkuun. Ja tuskin saankaan, luomuna ainakaan :shifty: voi olla huono tuuri, että on sulla ovuloimaton kiertokin, niitä sattuu kai jokaiselle toisinaan :confused: tai niin, ehkä se meni vaan ohi ahkerasta tikuttelusta huolimatta. Voihan se silti tärpätä :wink

Loora84, kyllä se aika selkee plussa on! Mulla kemiallisissa tullut vaan haamuja. Tee ylihuomenna uudestaan, veikkaan et on jo vahvempaa viivaa! Varovaiset onnittelut!

LaraS: miekään en mitään räikeitä viivoja saa, mutta tasavahvoja kuitenkin.. Kolmekin kertaa päivässä oon testannut ja ei ole mitään tuntemuksia ollut, normaalisti tunnen oviksen suht selvästi :( On taas niin surkea olo tästä koko vauvantekoprojektista, että voikin olla vaikeeta!

Takaisin