Plussa vai ei?

Kp 13 ja tänään oli ovistesti haaleampi kuin eilen ja toissapäivänä :confused: Eilen illalla alkoi olla tuntemuksia oikealla puolella.. Viime kierrossa plussa tuli kp 14. Rassaavaa tää viivojen kyttäily ja odottelu.

Paapu Mulla oli eilen o-kipuja, lasken tänään dpo1. Nyt on vasta kp10, joten aikaisin oli :eek: tosin oikeasta kp1 ei oo varmuutta, kun vuodot oli sekavat. Laskennallisesti teroja varten kp1 lääkärin määräämä.
Yritän ehkä vielä o-tikkuilua, mutta en tiiä onko siitä mitään hyötyä... Tuo viivojen vahvuuden vaihtelu on ärsyttävää. Etenkin, jos plussaa ei onnistu saamaan ollenkaan :bored: tsemppiä!

Tähän asti oon oviksen löytänyt mutta tälläisestä viivojen tummuuden vaihtelusta ei kokemusta. Normisti lähtee tummumaan ja sitten plussan jälkeen haalenee. Ota tästä nyt selvää! Eiliset juilinnat ei kyllä ihan sitä itseään ollut vielä, tunnen oviksen suht selvästi.
Siellä ollut kyllä aikainen ovis LaraS :eek:

Mulla kp6 ja ovistesti näytti jo tältä?

IMG_20170227_140324.jpg

Ei vissiin tuu kauheen pitkä kierto kun varmaan parin päivän päästä ovis.

R-testin tein koska menkat oli oudon lyhyet ja niukat ja muutenki oudot, se näytti tältä:

IMG_20170227_132945.jpg

Onko teillä kokemuksia noista davidin liuskatesteistä? Tuleeko helposti viivanpaikkaa tms?

image.jpeg
Psyykkasin itseni "Ei siinä vielä pidäkään näkyä mitään!" ja sitten repäsin fiksun masokistisen vedon: r.testi iltapissistä kp25.

Muokattu viimeksi:
Kierron ensimmäinen raskaustesti kp24/28, dpo9. Testinä mamin 25mlU, tekeekö turhan viivanpaikan?

Liitteet

• IMG_2800.JPG
    IMG_2800.JPG
    296.3 KB · Katsottu: 374
Mie en saanut viivanpaikkoja mamin testeihin. Juurikin dpo 9 ja 10 sain haamut jotka sitten valitettavasti haalistuivat pois, kiinnittymisyritystä oli.

Vaapukka mä nään siinä jotain! Jos jaksat pari päivää odottaa niin tee vaikka apteekin omalla testillä, niihin ei tuu ikinä turhia viivanpaikkoja.

Mä testailen tässä kierrossa tosiaan vasta jos menkat on myöhässä, vaikka testejä kaappi täynnä. En aio stressata ollenkaan, en uhrata yhtäkään ajatusta omaan lapsentekoon, ettei mun pää räjähdä. Ens kierron alussa lääkäriaika hoitojen alotusta varten :)

No kerkesin jo innostua kun noinkin selkeä haamu tuli, mutta turhaan :( Senpä vuoksi sama linja kuin Debillä, yhtään testiä en tee ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, en edes ostanut yhtään varastoon.

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Voisko olla että mulla oli kemiallinen? Pregchekki näytti haamua päälle viikko sitten ja nyt eilen alko kuukautiset ja on TOSI runsaat. (Siis ihan kun yskäsee niin tuntuu että lorahtaa..) kävin eilen verikokeissa ja lääkäri laitto aamulla viestin et kilpirauhas arvot ja hgc oli normaalit eli ei mitään poikkeavaa.

Takaisin