Plussa vai ei?

Kiitti, tää on ihan todella hienoa :) Tyttö on oikea ilopilleri! Meillä on pakastimessa vielä kaksoset, ja ollaan ajateltu että loppuvuodesta siirtoon. Se sitten onnistuu tai ei. Tämä yksikin aarre on ihana, mutta eipähän tuota kallisarvoista kaksosparia voi roskiinkaan heittää.
Miten sun tilanne?

Ihana kuulla että hyvin menee ja hienoa että uskallatte lähteä vielä kokeilemaan! :)
Poika kasvaa hurjaa vauhtia ja eilen tuli ikää 6kk :"). Meillä toistaseks on tilanne se, että toista lasta ei ole tulossa. Mun odotusaika oli suoranaisesti yhtä helvettiä fyysisesti ja henkisesti. Myös keskenmenot ja mun omat sairaudet, vaikuttaa tähän päätökseen. Tokihan voidaan 10 vuoden päästä olla asiasta täysin eri mieltä. Nyt vaan nautitaan tästä pienestä miehestä joka meille on suotu :)

Jennyhannele, ymmärrän. Mä mietin, että voinko vielä saada noin ongelmattoman raskauden. Synnytys oli pitkä ja kimurantti omasta mielestä, mutta saapahan sen pihalle vaikka puukolla tarvittaessa.

Onnea Katjusha pikkuisesta :happy: Tämä vauvavuosi kuluu kyllä niin äkkiä, että kohta huomaat jo olevan syksy :)

Eilen illalla tein viimeisen o-testin, joka oli taas vaaleampi. Käytiin kaupassa, ja tikkuhyllyllä mies ihmetteli, mitä niillä aion tehdä. Selitin nopeasti tikutteluni. Mies oli sitä mieltä, että olisi kivempi jättää jotain yllätykseksi, tarvitseeko sitä o+ tietää varsinkaan nyt kun on jo tiedossa, että hormonit on alkaneet taas hyrräämään. Säännöllisesti lempeä, niin kyllä se sieltä napsahtaa :grin Minä olin eilen samaa mieltä, mutta kylläpä nyt aamulla alkoi taas tehdä mieli testata, kun katselin muiden testejä :rolleyes: Katsotaan, maltanko olla ostamatta.

Mulla oli primolutit auttamassa kierron verran että menkat alkaa. Sitte sain terolutit ja nyt on 9 päivää viimeisestä terolutista alkaa pikkasen kyllästyttää :-( onko kellään kokemusta et voiko terolutit olla "tepsimättä" ? Vai missä nyt vika? Raskaustestin teen varmaan tänää ja sunnuntaina ja sit soitan kyllä soitan maanantaina lääkäriin :(

Täällä kp 11/28-29 ja ovistestailun aloitin eilen. Hyvin on lähtenyt viiva tummumaan, luonnossa vielä punaisempi kuin kuvassa. Varmaan suht alkuviikosta pääsee hommiin :D Piti oikein laskea, tämä olis nyt 16. kierto ehkäisyn jättämisen jälkeen. Jokohan olisi vihdoin meidän vuoro..
68dfd0e48dd32d96d867a8d1fc9a327b

Paapu- ehkä pitäis teidänkin vuoro jo olla :) Pidän peukkuja!

pienitimantti mulla ei ole kokemusta, mutta tsemppiä!

Täällä piinapäivä 2 ja aika taas matelee! Niin kovasti toivon, että tää olis nyt vihdoin se meidän plussakierto.. :)

Paljon plussapuhalluksia sinne! Täällä tylsä vaihe, kp4 menossa. Kummallisen lyhyet kuukautiset, yleensä 5pvää, nyt ekana päivänä tuli tosi niukasti, tokana päivänä tosi runsaasti ekat muutaman tunnin, sit iltapäivästä hiipu ja nyt tullu eilen ja tänään vähän rusehtavaa valkkaria. Johtuisko jotenki siitä kun oli taas kemiallinen, tiedä sitä.

No, nyt on lääkäriaika varattu ja en usko tulevani raskaaks ilman apuja, niin hoitoja odotellessa sit :) sopivasti ens kierron alkuun sattuu se lääkäriaikin!

Deb mulla kemiallisen jälkeen tuli tosi paljon vuotoa :O kai se on yksilöllistä? Mulla oli varmasti kemiallinen kun verikokeilla varmisteltiin. Käyn siis myös hoidoissa! Torstaina tehtiin neljäs inseminaatio ja nyt piinaillaan... esikoinen sai alkunsa myös hedelmöityshoidoilla viidennestä yrityksestä :)

Miulla myös oletettavasti edellisessä kierrossa jotain kiinnittymisyritystä oli koska haamun sain kahtena päivänä joka sitten hiipui pois, ja menkat oli kahtena päivänä tosi runsaat, suuria hyytymiä tuli. Imukykyisinkään tamponi ei pitänyt edes tuntia :rolleyes:

Jennikselle tsemppiä piinailuun, toivottavasti tärppää!

bc682a7f242693d13266bb5e73f26812

Tälläinen tuli aamulla. Ihan millin ohut haamu on. Mutta muuten tosi epöselkee koko testi.. Huomenna verikokeet missä katotaan hcg ja kilpirauhasenarvot. :s voisin vielä illalla tehä uuden.

Pienitimantti näen ehkä jonkun häivähdyksen tuossa ekassa kuvassa mutta toisessa en mitään.. koska teit ensimmäisen testin missä tuommoinen häivähdys näkyi?

Pienitimantti näen ehkä jonkun häivähdyksen tuossa ekassa kuvassa mutta toisessa en mitään.. koska teit ensimmäisen testin missä tuommoinen häivähdys näkyi?

Viikko sit sain oikeen kunnon haamun testiin sen jälkeen vaa iha just ja just nähtäviä tai negoja... :-( jos olis kemiallinen ni kai vuoto olis jo alkanu tässä viikon aikana.

Viikko sit sain oikeen kunnon haamun testiin sen jälkeen vaa iha just ja just nähtäviä tai negoja... :-( jos olis kemiallinen ni kai vuoto olis jo alkanu tässä viikon aikana.
Mulla oli kemiallisessa menkat n. Viikon myöhässä.. En nyt muista varmaksi mutta taisi mennä n 4 päivää siitä kun plussa haalistui että menkat alkoi

Pienitimantti, Toisilla noita viivanpaikkoja/oletettuja haamuja tulee testiin kun testiin. Itse kuuluin näihin. Kannattaa kokeilla jotain muita testejä, ehkäpä apteekista?

Oon kuullut että noihin rfsun testeihin tulee viivanpaikat helposti näkyviin ja roskishaamuja.
En näe tossa edellisessä ainakaan väriä... ehkäpä viivan paikka?

Mulla tulee kans roskishaamuja ja -viivanpaikkoja pc:n testeihin :) Mutta testiajalla jos ilmestyy, niin pitäisin luotettavana :) Rfsun testit sitten taas näytti mulle hailuran plussan vasta kun muut testit näytti jo tummia viivoja :)

Mulla kans tuli pcn testiin aina viivanpaikka mutta kyllä sen oikean sit tunnisti seasta kunnolla ja siksi jatkoin kuitenkin pcllä testaamaan :) mutta rfsun testeihin en saanut ikinä viivanpaikkoja :)

Takaisin