Plussa vai ei?

Mitä luulette, onko olis ollut eilen päivällä kun lähti nyt vaalenemaan, vai voiko lähteä tummumaan uudestaan?
Mua naurattaa mikä himotestaaja minusta on tullut, yllättävän koukuttavaa ja hauskaa puuhaa tää tikutus :grin

Ja se kuva jäi

Liitteet

• 2017-02-23 12.04.29.jpg
    2017-02-23 12.04.29.jpg
    361.6 KB · Katsottu: 364
Mitä luulette, onko olis ollut eilen päivällä kun lähti nyt vaalenemaan, vai voiko lähteä tummumaan uudestaan?
Mua naurattaa mikä himotestaaja minusta on tullut, yllättävän koukuttavaa ja hauskaa puuhaa tää tikutus :grin

Noista jos lähtis veikkaamaan, niin ehkä siinä eilisessä on plussan aineksia ja ovis olis sitten varsinaisesti tänään. Mikä kp sulle tuossa oli?
Mä käytin lisäksi aamulämpömenetelmää tikuttelun tueksi.

Kiitos Katjusha vastauksesta!
Imetän vielä, kierto ei ole käynnistynyt, kp ei tiedossa. Ovistestejäkään en ole aikaisemmin käyttänyt, niin on vähän pihalla. Muutama viikko sitten kokeilin eka kerran, pari kertaa viikossa testasin, jolloin aina lähes näkymätön viiva. Ti testasin taas, ja näytti tuolta.

Kokeilen tuota aamulämpömenetelmää, jos tästä ei odotettua tulosta tule :happy:

Pupuliina, tsemppiä :) Yleisesti kannattaa kärsivällisesti testailla kunnes viivat ihan oikeasti ovat tasavahvat. Monille meistä testiviiva kehittyy kontrolliviivaa tummemmaksi, kun on tosi kyseessä. Kierroissa jotka päätyvät ovuloimattomiksi voi tulla semivahvaa viivaa yms. oman kokemukseni perusteella.

Pupuliini minäkin sanoisin ettei noista vielä mikään ole plussa. Jatka vaan testaamista, eiköhän se sieltä vielä tule :) mikä kp? Minähän en edes saanut tässä kierrossa ovis + mutta tässä sitä silti raskaana ollaan eli kaikki on mahdollista

Ja ovista testaillessa kannattaa testata päivittäin, se lh-huippu voi mennä ohi todella nopeasti. Pari kertaa viikossa jos testaa niin saattaa jäädä viivat näkemättä.

3b13567b049542dd66013d6a1c8185b1

Äsken sitten testasin ja testi vähän kerkes jo kuivuakkin. Alkaa jo vähän kyllästyttää tää kun ei menkat ala ja testit jää vaan arvuuttelun varaa :-( tänään menkat 4 päivää myöhässä

Pienitimantti, pienen pieni hailura näkyy? Testaa taas parin päivän päästä, jos ei täti tule!

Paapu, olen testaillut vain silloin tällöin sen takia, kun kierto ei ole vielä käynnistynyt imetyksen takia. Kuukautiset voi olla vielä vuodenkin pois, enkä niin kauaa haluaisi päivittäin testailla :)

Kyfi, kp ei tiedossa, kierto ei ole käynnistynyt synnytyksen jälkeen.

Minulla on kaksi testiä jäljellä. Toivotaan, että ovis löytyy niillä tänään :) Eilen iltatesti oli taas tummunut, mutta ei vieläkään tasavahva. Kohtakohta!!!

Pienitimantti minäkin jonkinlaisen haamun esi isän näen.. kannattaa taas muutaman päivän päästä koittaa vahvistuisiko se. Minkä merkkinen testi kyseessä?

Tänään vielä testailin! Laitan kuvia tähän alle.. En saa kaikkia kolmea pc liuskaa nyt samaan kuvaan koska onnistuin eilen kaatamaan kokikset vanhojen liuskojen päälle ja niissä ne haamut tummui tosi selkeiksi viivoiksi :smiley-bounce022 laitan siis erikseen kuvat
Tässä ensin 2 aikaisempaa pc liuskaa

Sitten tämän aamuinen pc

Onko vahvistunut tarpeeksi? :confused2

Digi näytti tältä

Kyfi, kyllä se on jo plussa. Onnea! :)
Ja aika hauskan tieteellisen kokeenkin teit vahingossa, tuliko siis kokiksella plussat? :joyful:

Kyfi, kyllä se on jo plussa. Onnea! :)
Ja aika hauskan tieteellisen kokeenkin teit vahingossa, tuliko siis kokiksella plussat? :joyful:

Se kokis kaatui noiden liuskojen päälle mitkä kaksi on samassa kuvassa eli haaleat viivat oli siis jo ilman kokistakin :joyful: mutta kokis värjäsi nuo hailut viivat tosi vahvoiksi plussiksi!! :laughing002

Vieläkään ei aivan tasavahvat. Enää yksi testi kaapissa, toivottavasti saan sillä plussan napattua illalla, koska muuten joudun ostamaan lisää :joyful:

Anteeksi jatkuva pommitukseni, ei vaan ole ketään, kenen kanssa tästä pystyisin puhumaan :oops:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    706.3 KB · Katsottu: 314
Pupuliina, tää foorumi on täynnä meitä innokkaita viivan tulkitsijoita :) Voipahan muiden puolesta jännittää! Itsellä ei ennen ensi syksyä oo mitään asiaa tikutella, pikkuinen on vasta 3 kk eikä kierto tällä imetystahdilla taida alkaa ennen kesää :)

Mä tilasin just ekat ovistikut, en oo siis koskaan käyttäny.. koska mun kannattaa lähtee testaamaan? (Nyt vasta kp3, ei siis vielä :D) ja kuinka usein kannattaa testata? Teenkö ekan testin kun alkaa tulla eggwhitea? Kannattaako tehdä yks aamulla, yks illalla? Utelias 2v lasta yrittänyt, eikä yhtäkään ovistikkua käyttänyt kyselee.. :hilarious:

Deb, mulla tuli ohjeet mukaan tikkujen kanssa. Siinä oli taulukko, missä oli suositellut aloitusajat eri pituisille kierroille. Mulla oli viimeksi se 28 päivää, niin olikohan se, että kp11 eka testaus. Itse tein alkupäivinä yhden per päivä, sitten kahdesti/kolmesti päivässä. Itse en kyllä saanut ovisplussaa kiinni. :) Ja aamu/aamupäiväpissasta ei mulla tullut ku ihan hailurat viivat, päivällä ja illalla selvemmät.

Pupuliina, tää foorumi on täynnä meitä innokkaita viivan tulkitsijoita :) Voipahan muiden puolesta jännittää! Itsellä ei ennen ensi syksyä oo mitään asiaa tikutella, pikkuinen on vasta 3 kk eikä kierto tällä imetystahdilla taida alkaa ennen kesää :)

Hurjaa vauhtia aika menee, teilläkin jo 3kk ikäinen veijari. Mä oon kyllä niin hurjan onnellinen teidän puolesta!
Onko teillä suunniteilla pikkukakkonen? ;p

Hurjaa vauhtia aika menee, teilläkin jo 3kk ikäinen veijari. Mä oon kyllä niin hurjan onnellinen teidän puolesta!
Onko teillä suunniteilla pikkukakkonen? ;p

Kiitti, tää on ihan todella hienoa :) Tyttö on oikea ilopilleri! Meillä on pakastimessa vielä kaksoset, ja ollaan ajateltu että loppuvuodesta siirtoon. Se sitten onnistuu tai ei. Tämä yksikin aarre on ihana, mutta eipähän tuota kallisarvoista kaksosparia voi roskiinkaan heittää.
Miten sun tilanne?

Takaisin