Plussa vai ei?

Toiveissa, Mulla ekassa raskaudessa testasin niillä onstepeillä ja oli vaan tosi haalea viiva vaikka oltiin jo dpo 17:ssa ja apteekin testi näytti selkeätä viivaa. Mut sitten taas toisessa raskaudessa testasin taas sillä onestepin liuskalla ja oli jo ihan selkeät viivat dpo 14 :woot: Vaihtelee siis vissiin vähän, että onko maanantaikappale vai ei, mutta ei mielestäni ainakaan anna vääriä viivoja koskaan. Tai toki voi olla myös, että mulla näissä raskauksissa hcg nousi erilailla.

Mulla nuo onestepit näytti selkeän plussan dpo12 :) dpo9 olin näkevinäni haamujen haamun mutta tulkitsin negaksi.

Näkeekö kukaan tuossa testissä yhtään mitään? :D
Täällä dpo12 ja niin hirveät pms:t, että tein testin ja en sitten kiukkupäissäni halunnutkaan katsoa tulosta heti. 10 min odotin ja menin katsomaan. Ehkä viivanpaikka näkyy, mutta on muuten vaikea vangita kuvaan tuon testin "näytön" takia :D Negahan tuo varmasti on, mutta kunhan nyt laitoin kuvan tihrusteltavaksi ;)

Liitteet

• 1484324264183.jpg
    1484324264183.jpg
    60.2 KB · Katsottu: 445
Jennis, Aivan kuin siellä jotain näkyisi? En tiedä onko viivanpaikka vai haamu, teeppäs uusi parin päivän päästä. :wink

Ja ainiin! Mulla on uusi nimimerkki, oon siis entinen rinkeli! Seoli vuosia vanha ja halusin vaihtaa. Että tiedoksi vaan kaikille :D

Ja ainiin! Mulla on uusi nimimerkki, oon siis entinen rinkeli! Seoli vuosia vanha ja halusin vaihtaa. Että tiedoksi vaan kaikille :D

Vähän profiilikuvastas näin päättelinkin :wink Jäänyt mieleen! :)

Kiitos PauliinaS! Toivotaan, että vahvistuu! :)
Ja Miitu joo, kuvakin on tosiaan vanha :D Saispa vielä tollaset viivat!! :) :D

Tein tänään uutta testiä. Täysin negaa näyttää, ei edes viivanpaikkaa :/

Täällä kyseltiin noista one stepeistä, mä oon aikanaan saanut kyllä viivan silloin kun on ollut aihetta ja nega on ollut nega. Mutta vähän kyseenalaisina niitä kyllä pidän, kun oon saanut tälläisenkin, pe 13 xD eli viiva on, mutta ei testialueella :D

Liitteet

• IMG_5268.JPG
    IMG_5268.JPG
    364.8 KB · Katsottu: 426
Jennis, Voi kurjuus :sad001 Mulla sama tilanne! Eilen testattu kp 45 haamu, tänään nega..

Luin joskus että jollain oli näyttänyt haamua, sitten negaa ja lopulta plussa! Toivotaan meillekkin näin.

Miitu voi ei :/ Toivottavasti huomenna saatais joain näkyvää molemmat ;) Mä en ole kylläkään kovin toiveikas, kun niiiiin järkyttävät menkkajomot ja koko ajan tunne menkoista -.- niin ja olin laskenut dpo:tkin väärin ja tänään onkin jo dpo 15.. testailetko säkin huomenna uusiks? :)

Jennis, Mulla alkoi myös eilen illalla menkkajomot ja sanoin miehellekin että varmasti vuoto tulee.. Tänään ei ole jomotellut. Toivotaan että huomenna tosiaan näkyis ne kaksi viivaa meille, testaan myös aamulla. :)

Ei ole mullakaan kovin korkealla odotukset, ehkä sitä ei tipu niin korkealta sitten. :rolleyes: Tsempit aamuun!

Meillä on Miitu aika sama tilanne siis!! Tsemppiä sinne myös! Tuu sitten kertomaan testitulokset! :)

Jääkukka oletkoa kokeillut uudestaan testata jos tuo oli viallinen testi ja nyt tuliskin hieno viiva oikeaan paikkaan... :wink

Jennisen ja Miitun uusinta testejä odotellessa... :nailbiting:

Takaisin