Plussa vai ei?

Täällä vaihtui hetki sitten kp1! Noh, parempi tämä kuin epävarmuus. Äsken piti silti juosta vielä vessaan yökkimään. Että varsinainen valeraskaus totta tosiaan :D tämä oli vasta yk1, joten uuteen kiertoon vain :)

Pomppasen tänne taustailemasta, pitkään seurannut eri ketjuja mutten ole saanut aikaiseksi raapustella. Yritystä takana since 8/15 ja tällä välin 2 epäonnista alkanutta ja päättynyttä raskautta. Nyt jonossa tutkimuksiin ja tänä aamuna pärähti tällainen. Hämmentävää kun Raskauskeijusta tilatut herkät OneStepit ei näytä juuri mitään (luonnossa näkee juuri ja juuri jonkin sortin haamun. Ehkä.) mutta digi näyttää silti 1-2. Kumpaankohan tässä luottaa, mitä mieltä olette? Tänään kp 27 / 25-28. :confused:
http://aijaa.com/XhBcne

Muoks. Dpo ehkä 13-14, pitkästä aikaa en tikutellu ovista tässä kierrossa mutta oireiden perusteella arvioin. Testit tehty samasta aamupissasta.

Muokattu viimeksi:
One stepit on epäluotettavia... Näyttävät plussaa myöhään vaikka ovat muka herkkiä. Kyllä mä tuota digiä uskoisin. Onnea! :)

Onnea MiuMau79!
Aamulla tein itsekin digitestin niin haamuviivani sai vahvistuksen. Testi näytti viikkoja 2-3. Laskurin mukaan LA olisi elokuun 29.pvä :) Mietin liittyisinkö elokuun vai syyskuun keskusteluun nyt sitten... Jännittävää kyllä. Ei kauaa keretty yrittää niin vähän kulman takaa tuli. Kaiken lisäksi saavuttiin juuri Thaimaahan lomareissulle, vähän tämä ruokapuoli täälä jännittää.

Anne-li, Oikein paljon onnea ja ihanaa Thaimaan reissua! :)

MiuMau79 mä sain onestepin herkällä haaleamman viivan ku ei-niin herkällä onestepillä - samasta pissasta!:grin eli kyllä se taitaa olla onnittelujen paikka tähän väliin sulle! Siis onnea plussasta ! :smug:

Kiitos onnitteluista :)
Jotenkin on vaan niin neuroottinen olo kun noita keskenmenoja on takana. Viimeisimmässä ei viivat vahvistunu kunnolla ollenkaan ja digit jäi junnaamaan samoille viikoille.:sour:
Nooh, tänään töistä kotiin apteekin ja kaupan kautta, hamstrasin kaiken maailman testejä huomisaamua varten :wacky:

Paljon onnea MiuMau ja Anne-li! :) mä tikutin tänään dpo 8.. ei mitään /: ..miks ei sitä vaan malta odottaa :D
8e932d658a84cc9028f3fd862f84bacf

eka ajattelin että oisinko paksuna ku vessa hätä väsymys ja huono olo. Mut sit alko Maha menee sekasi ja lämpöä nousi iha vähä jote taitaa vaa ol kipeäksi tulos

Ovistesti kp3 (testiviiva tummui tuosta vielä testiajalla, mutta ehdin jo napata kuvan). Ihan mielenkiinnosta vain kokeilin, kun halusin nähdä, miltä näyttää viiva alkukierrosta. Missähän vaiheessa tuo testiviiva lähtee taas haalistumaan (eilisestä siis tummunut)? :)

Liitteet

• 1482320005803.jpg
    1482320005803.jpg
    31 KB · Katsottu: 295
Muokattu viimeksi:
testasin 6pv enne menkkoja. Onks toi toinen viiva hyvä vai huono

Liitteet

• 1482334643781.jpg
    1482334643781.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 390
08c5c5e81db79c791ae7cc631444b1ad
Dpo 9.. eikä mitään ..olot kylläkin täysin samat, kun viime raskaudessa. Menis nyt nopeeta nää päivät :)

Ertza jotain näkyy tuossa alemmassa mun silmään :)

Lillamy94 ei vielä näy mun mielestä, mutta ehkäpä sieltä jotain vielä ilmestyy. Pidetään peukkuja ;)

Mun mielestä Ertzalla näkyy punertava haamu, jospa onkin napannu! :wink
Ite tein tänä aamuna apteekin omal herkäl ja pc:llä aivan selkeet punertavat haamut, mut digil näyttiki negaa,samasta pissasta. Lisäks tänään tuli aamupäiväl hiukan tuhrua, mut se loppu ainakin toistaseks. En tiä sitten, luulen että kemiallinen on... Voi video kun nyppii ja masentaa. :sad001

Ertza, Minäkin olen näkevinäni haamun! :)

MiuMau, Oivoi... :sad001 Toisaalta herkkä testi on nimensä mukaisesti herkkä ja myös moni kertoo pc:n olevan herkkä, että näyttää suhteellisen ajoissa plussaa. Cb taas ei ole niin herkkä, niin ehkä siinä syy. :)

Takaisin