Plussa vai ei?

bf6bc2ceca92d3f87269e47fa16be219

eb7c2f9b28139eb71054e75702229682

pienitimantti, Ei näy minullekkaan kuin korkeintaan viivanpaikka?

rinkelijenni, mul oli keskenmeno n.3kk sitten. sen jälkeen ei menkkoja oo tullu, sain keltarauhashormoni kuurin sit tuomaan menkkoja nyt eilen alko illalla tiputtaa ja tänään aamulla testiin tuli testiajalla haamu . vieläkin tiputtaa mut ei oo tosiaan niin runsaita menkkoja kun ennen on ollu :-O

Ainiin! Niinhän se menikin. Unohdin ihan. :)

Miitu eiköhän se ovisplussa sieltä kohta ilmesty ;)
Ja pienitimantti mäkään en näe, mutta mulla onkin onnettomat viivalasit. Jos siellä jotain on, niin toivotaan vahvistumista! :) uutta testiä pian? ;)

Rinkelijenni: Pregnyl näkyy n. viikon ajan plussana testissä jos pistit sen 5000 mitä-ne-yksiköt-olikaan. Jos olet pistänyt X2 niin luonnollisesti pidempään!

Kiitos Rive! Yhden pistin ja sen jälkeen halusin nähdä, että onko jo muuttunut negaksi ja negaa näytti jo tuossa muutama päivä sitten. :) Näkyyköhän se ovistestissä r-estiä pidempään, eli kauemmin kuin sen n.viikon? :D

Miun mielestä ei näy sen pidempään siinäkään vaikka ovistestit onkin ns. herkempiä kuin raskaustestit :)

Eipä tuos mitää näy :( ootko käyny jo lääkärillä kun ei menkkoja kuulu?

Mäkin varmaan kävisin verikokeissa, niin ei tarttis olla epätietoisuudessa :) !

Mutta nyt tyhmä täällä kyselee...! Miten lasken dpo, jos pregnyl pistetty 2.12? Onko ovis siis oletettavasti ollut 3.12 ja dpo1 sitten 4.12 vai miten? :D yritän tässä laskea, että mikä dpo nyt menossa :)

Pienitimantti ootko tänään testaillut?
Onko täällä joku, joka dpo15 saanut vielä negan ja silti sitten plussannutkin? *epätoivoinen* ei taida plussaa tästä kierrosta tulla :/

Kiitos mannikka! Hyvä tietää!
En vain voi uskoa, että kaikki nää oireet ois mielikuvituksen tuotetta :D Turvotuksen takia piti pukea esikoisen ajoilta jääneet äitiyshousut ja lisäksi mun mielestä hajuaisti on jotenkin tavallista oudompi, vaikka hajut ei varsinaisesti aiheutakaan etomista (mutta mun mielestä mä itse haisen jotenkin "likaiselle", vaikka käyn aamuin illoin suihkussa :D ). Tänään joko dpo14 tai 15 ja täysin nega. Ovistesti myös nega (esikoisesta ovistesti oli jo ihan räikeä ennen r-testin plussaa).. huomenna uutta testiä :)
Mites, eikös täällä ois kellään testikuvia tihrusteltavaksi tai muita piinapäiviä eläviä? ;)

Muokattu viimeksi:
11c7574bb912634574057e93c1a7f49d

Ihan puhdas nega. Eipä taida enää tuosta muuttua, buuu. :( dpo 15 menossa jo...

b75b46ea6eb90ed609041ad7e306fb9e

...mutta ovistesti on vahvistunut. Tää n. 15min pidätyksen jälkeen. Oikeasti testiviiva vielä vähän tummentui kuvan nappaamisen jälkeen...

Pahoittelut tästä kuvatulvasta...mutta tässä kuva ovistestistä vielä testiajalla. Whaaaat

Liitteet

• 1482058018385.jpg
    1482058018385.jpg
    42.2 KB · Katsottu: 302
Takaisin