Plussa vai ei?

Diann, Kyllähän siellä minun silmääni haamun tapaista kurkkii!

Mintukka: Ihana kuulla jos näin on! Helpottaa mieltä kovasti. :) Oon pelännyt että kohdun limakalvo jo sielä valuu hiljalleen pois. Onneksi tuo vuoto on aika vähäistä ja ruskeaa eikä kk veren tyyppistä.

Täällä mamaminion jolla (yritystä 7/16) yk4 ja kiertopäivä n.55/27-41
Olen tässä tehnyt viimeksi 10päivää sitten testin joka oli täysin nega, ja sitä ennen joka viikko. Olin jo varma että mulla on ehkä kilppariarvoissa vikaa ja siksi en ovuloi ja kierrot venyy, kunnes tänä aamuna tuli tällainen....iiiiiiiik mua vähän jännittää :')
ImageUploadedByVau Foorumi1480650708.756081.jpg

Mamaminion, Onnittelut, plussahan se siinä! :happy:

Kiitos <3
Niin minustakin, olen reilun 4kk ajan saanut vain selkeitä negoja että tuosta haamuviivasta olen niiiiiiiin onnellinen ^_^
Toki varmaan ostan digitestin huomenna ja teen sunnuntaina jotta tiedän neuvolaan sanoa... Muutenhan ne varmasti laskee edellisistä kuulautisista mitkä oli mulla ööööö joskus lokakuun alussa..? :D
Ja olen siis lokakuun lopusta asti tehnyt viikottain testejä ja ollut selkeitä negoja eli ei tässä olla vasta kun korkeintaan viikoilla 3+2

Mamaminion onnea plussasta! :)
Onko täällä muita, joilla ollut käytössä pregnyl? :) Mulla perjantaina pistetty+inssi ja nyt piinapäivät menossa. Testipäivä vasta 18.12. Kuinkahan kauan Pregnyl voi näyttää väärää positiivista, uskaltaakohan edes paria päivää ennen virallista testipäivää testata? :D

En oo pitkään aikaan kirjotellu tänne mitään. Pettyy aina ku testiin tulee nega.
Nyt olis kktiset n. 3 päivää myöhässä enkä meinaa uskaltaa testata. Kierto kumminki taas venyny jostain syystä ja negaa testi näyttää. Kumminki täti kurvaa heti paikalle ku negan testaan.
Tiedän että olis hyvä testata, pääsispä uuteen kiertoon ja yritykseen mutta.. ei vaan jaksais enää pettyä negasta.
Tiedän että nega sieltä on kumminki tuloksena mut silti sitä pettyy ku yritystäki takana jo pian 2 vuotta.

Anteeks omanapailu..

Sallahaa negahan tuo oli ja heti seuraavana aamuna testistä täti kurvas paikalle..
Ihmeellinen voima tuolla negatiivisella testillä [emoji1]

Catja, Pahoittelut negasta ja tsempit uuteen kiertoon! :)

Kiitos Miitu :) jos jotain positiivista pitää ettiä negasta niin enpähän ostanu turhaan o-testejä :D pääsen taas testailemaan cb:n o-testeillä.. eipähän jää arvailujen varaan millon ovulaatio tapahtuu :P

Tein sitten testin aamulla ja katoin et nega. jäi pöydälle ja nyt katoin et onksiihen tullukki jotai?

Catja voi ei, pahoittelut :(

Pienitimantti kyllä tuossa jonkinlainen haamu näkyisi, olisiko kyseessä klassinen roskishaamu... Mutta negaksihan se luokitellaan jos testiajan ulkopuolella tuli, niin ei voi tietää onko vaan virheellinen testi. Uutta testiä vaikka parin päivän päästä niin näkee tuleeko testiajan puitteissa jotain viivanalkua! :)

pienitimantti, Mulla tulee pc testeihin melkein aina tuollainen. En ole raskaana. Toivottavasti sinulla vahvistuisi ja tarkoittaisi muuta! :)

Pienitimantti jotain kyllä näkyy! Pidetään peukkuja, että se "jotain" sieltä vahvistuisi ja tulisi ihan testiajalla! :) mikä kp/dpo sulla on?

rinkelijenni, mul oli keskenmeno n.3kk sitten. sen jälkeen ei menkkoja oo tullu, sain keltarauhashormoni kuurin sit tuomaan menkkoja nyt eilen alko illalla tiputtaa ja tänään aamulla testiin tuli testiajalla haamu . vieläkin tiputtaa mut ei oo tosiaan niin runsaita menkkoja kun ennen on ollu :-O

Raskauskeijun ovistesti kp 13. Oliskohan kohta jo plussa?

Ennen raskautta ovisplussa tuli kp 14-16. Flo sovellus ennusti kp18, kun ei mulla tietoa kierrosta synnytyksen jälkeen.

Eilen tuntui outoa juilintaa alavatsalla. Kannattaako tänään jo heilutella peittoja vai olenko jopa jo myöhässä? Kokeneemmat kiitos! :) (Ei tässä muuta mutta miehen kanssa ollut isompi riita päällä, tietysti juuri tähän aikaan kuin tilauksesta!)

Miitu tjot-kierto 1, kp 13

Liitteet

• 20161212_112100.jpg
    20161212_112100.jpg
    898.6 KB · Katsottu: 287
Takaisin